haita Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Hei jeg har en ta-o82 psp fra USA. jeg lurer på hvordan gjør man sånn at man får spilt nedlastende spill på den? min venn har nettopp oppgradert den til v. 3.03. Jeg kan ikke så mye om PSP... Jeg tenker på demoer og små spill som er lovlige HÅPER PÅ SVAR Endret 31. mai 2007 av haita Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Tenker du på sånne demoer eller småspill som er lovlige å laste ned og bruke på PSP? Du burde kansje skrive det før en eller annen moderator får er lite fikt å stenger tråden Lenke til kommentar
haita Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 Tenker du på sånne demoer eller småspill som er lovlige å laste ned og bruke på PSP? Du burde kansje skrive det før en eller annen moderator får er lite fikt å stenger tråden 8745826[/snapback] Små og lovlige såklart Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Er det custom firmware du har nå? Tror ikke det går ann å kjøre homebrew med helt vanlig 3.03 desverre. Men uansett: homebrew skal i mappen PSP/game150 hvis du har OE firmware. Demoer skal i den andre game* mappa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå