Saruronny Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Jeg har søkt, og har ikke funnet noen andre emner om dette. Problemet er at når jeg spiller ps1 spill på ps2'en min, så kan jeg ikke lagre på minnekortet. Den finner ikke noe memorycard. Det er ikke noe i veien med minnekortet (som forresten er et Sony original 8 mb), for det fungerer med ps2 spill. Modellnummeret til ps2'en er "SCPH-30004 R". Er det andre som har opplevd det samme problemet? Eller er dette fikset på nyere versjoner av ps2? På forhånd, takk. Edit: leif Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 ps2 sine minnekort virker på ps1 spill. Lenke til kommentar
Saruronny Skrevet 1. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2003 Men ikke i mitt tilfelle. Så det fungerer hos deg? Hva er modellnummeret til ps2'en din? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 oida, en liten skriveleif. mente at ps2 sine minnekort ikke virker på ps1 spill. ps1 sine minnekort virker på ps2maskin men bare på ps1 spill. Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Tror ikke det er mulig å lagre PS1 spill på PS2 minnekort. Bruk PS1 minnekort istedenfor. Lenke til kommentar
Saruronny Skrevet 2. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2003 Ok. Jeg ante ikke at man kunne bruke ps1 minnekort på ps2. Jeg skal sjekke hvordan det fungerer. Lenke til kommentar
Saruronny Skrevet 2. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2003 Det fungerte. Men jeg synes det er litt unødvendig at man trenger et ps1 minnekort... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå