Gå til innhold

1881 - Hvor dyrt kan det bli?

Anbefalte innlegg

Jaja, så har det seg slik at jeg ringte 1881 idag for å få opplyst et nummer..

Jeg snakket med en fyr der i ca 58 sekunder (han hadde problemer med å stave etternavn)

Før jeg ringte opplysningen, sjekket jeg saldo på telefonen, jeg hadde da 420,- på kortet.

Når jeg da etter denne samtalen sjekket, så hadde jeg plutselig bare 280,- igjen, hvor dyrt kan det bli?? Noen som vet hvilken minuttpris de har? Dette var latterlig dyrt :mad:

Flere som har opplevd dette? :wallbash:

Skal nevnes jeg har Netcom abonnement..

Endret av oysfaerg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvis du har kontantkort eller liknende (forhåndsbetalt) så vil samtaler som 1881 setter over for deg bli taksert med samme pris som de selv tar... har brent meg på den en gang jeg også :(

Lenke til kommentar
au da.. de bør ha verdens desidert best vaffel-oppskrifter til den prisen.

Ellers er kanskje bare Netcom noen sniker, hvem vet?

//Torgeir

8749956[/snapback]

nå er det vel slik med alle spesialnr at opratøren bare fakturerer på vegne av dem, altså netcom fakturerer på vegne av 1881? sånn er det i alle fall for innholdstjenester, er jo ikke netcom som tjener på at det er dyrt å ringe 1881, sånn 1881 tjener sine penger.

Lenke til kommentar

Det at du "sjekket saldoen på kortet før og etter samtalen" konstituerer ikke akkurat en enorm bevismengde du. :) Det koster _ikke_ så mye å ringe til opplysningen, så da har du blitt trukket for noe annet du har kjøpt eller ringt. Du kan jo f.eks. også vurdere å logge deg på nett-tjenesten som operatøren din uten tvil har, og så sjekke aktiviteten på kortet ditt der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...