DementedAlbino Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 viser info om sang/film jeg spiller? Har satt sammen ett system i et desktop kabinett som skal stå for alt av musikk og film og vil derfor få opp info om filmen eller sangen som spilles i ett lcd display i front. Har ikke litt peiling på hvordan dette gjøres så håper at noen kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 tror nok du må bruke et program. hva er adressen til webshopen du bestilte fra ? Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Du kan ta en titt her og se etter om du blir noe klokere. Etterpå kan du ta en titt her og se etter om jeg har fått noen svar på spørsmålet mitt om saken... 8) EDIT: Å, ja... du har allerede ja, :oops: leste litt feil... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 husker det var en dansk webside som førte lcd skjermer som var større og finere, til 350kr, i motsetning til 1200 Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Her finner du også noe om det: http://www.mini-itx.com/projects/spacepanel/ Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 1. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2003 Men hvordan får jeg lcd displayet til å vise info om filmen/sangen? Vil at det enkelt å greit skal komme opp hva jeg hører på når jeg starter avspillingsprogrammet...Eller få opp hvilken tvkanal som er på når jeg ser tv... Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 LESTE du HELE den artikkelen jeg refererte til overfor her? Der står det masse om software, men det er ikke noe plug and play-greier, du må fikse det selv. Der er masse linker til software til det displayet de bruker i dette eksemplet, også koblingsopplegget. Du vil at det enkelt og greit skal gjøre alt? Etter det det jeg kjenner til finnes det ikke noe universalt system for dette, du må gjøre/konfigurere det manuelt. Søk på Google etter opplysninger om det du finner i artikkelen, masse rart kommer opp da. Hvis det fantes ferdige opplegg til en rimelig pris, tviler jeg på at noen hadde giddet all den jobben som er gjort i dette tilfellet. Finnes forøvrig masse annet fint på den mini-itx siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå