Gå til innhold

Forskjeller på CoD3 xbox/ps3

Anbefalte innlegg

Jeg sitter her og vurderer å kjøpe meg CoD3 til Ps3. Det eneste jeg lurer på er om det er store forskjeller på spillet, på de forskjellige konsollene. Har lest at det visstnok skal være ganske bra online på xbox, gjelder dette for Ps3 også?

Er det noen andre store forskjeller? Noe som ødelegger spillopplevelsen på Ps3? Framedrops osv?

Firetrucken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spillet kjører bla. 60fps på 360 mot PS3 sine 30fps. PS3 versjonen skal ha noe slappere grafikk, da spesielt på kontrast og lyssiden meiner eg. Mulig det hakker litt meir også. Ang. online oppleveler ihvertfall eg sinnsykt mye piss på 360. Kommer nesten aldri inn på noen servere bla. NAT og slikt på routeren min er open,alle andre spill fungerer som regel uten trøbbel. OM det er noen online som skille disse er eg ikkje sikker på.

Lenke til kommentar

Merkelig Mala, har selv aldri opplevd problemer med å komme inn på eller hoste på COD3. Flott spill, selv om jeg ikke kan fordra FPS spill på konsoll etter tidligere å ha spilt utallelige timer CS:S på PC i en lang periode.

Lenke til kommentar

Er nok store merkbare forskjeller mellom X360 og PS3 versjonen grafisk sett. Det ser bedre ut på X360 fremfor PS3, mye bedre.

Linky

Du ser blant annet at lyssettingen i PS3 er en stor nyanse dårligere enn på PS3, grafikken har mindre detaljer etc.

Så her vinner X360 versjonen om man ser på sammenligningen.

PS: Jeg er klar over at Wii er med på den, men dette gjelder mellom X360 og PS3. Ja vet og at Wii har dårligst grafikk av de 3 men det er heller ikke poenget med tråden. Verd å nevne i disse krigerse dager.

Lenke til kommentar

For å pirke litt så er vel detalj nivået høyere i ps3 versjonen grunnet at den kjører i 1280*720 mens Xbox 360 versjonen kjører 1024*720. Derimot er flyten og online delen mye bedre i Xbox 360 versjonen og i alle tester har Xbox 360 "vunnet" kåringen av best av de to.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...