Gå til innhold

Forza vs Dirt


kjenyg

Anbefalte innlegg

Helt klart Forza2 ! Kjørefølelsen er enorm, spesielt i de lavere klassene. Man føler virkelig at man utsetter doning og dekk for store påkjenninger gjennom svingene.

Jeg følte ikke noe i nærheten av det engang, jeg følte at bilen lagde en rar pipelyd mens den nektet og svinge, og kjørte ut... i... hver.. eneste ... sving....

Jeg kunne kjøre i 40KM/t og bilen sklei fremdeles laangt ut i selv de enkleste svinger...

 

Dette er selvfølgelig satt litt på spisse, men det er sånn jeg føler det :)

Helt klart DiRT. Jeg er ikke så glad i bilspill, og DiRT er det som falt meg mest underholdende. Utrolig gøy. :)

Signed!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Helt klart Forza2 ! Kjørefølelsen er enorm, spesielt i de lavere klassene. Man føler virkelig at man utsetter doning og dekk for store påkjenninger gjennom svingene. Den litt urealistiske breisladd-taktikken fra PGR3 er det bare å legge vekk fant jeg ut  :!:

I motsetning til Lakus er jeg 100% enig der! Smaken er som baken? :D

Lenke til kommentar
Helt klart Forza2 ! Kjørefølelsen er enorm, spesielt i de lavere klassene. Man føler virkelig at man utsetter doning og dekk for store påkjenninger gjennom svingene. Den litt urealistiske breisladd-taktikken fra PGR3 er det bare å legge vekk fant jeg ut  :!:

I motsetning til Lakus er jeg 100% enig der! Smaken er som baken? :D

8747187[/snapback]

 

Delt på midten, akkurat som dette forumet :!:

Lenke til kommentar
Helt klart Forza2 ! Kjørefølelsen er enorm, spesielt i de lavere klassene. Man føler virkelig at man utsetter doning og dekk for store påkjenninger gjennom svingene.

Jeg følte ikke noe i nærheten av det engang, jeg følte at bilen lagde en rar pipelyd mens den nektet og svinge, og kjørte ut... i... hver.. eneste ... sving....

Jeg kunne kjøre i 40KM/t og bilen sklei fremdeles laangt ut i selv de enkleste svinger...

 

Dette er selvfølgelig satt litt på spisse, men det er sånn jeg føler det :)

Helt klart DiRT. Jeg er ikke så glad i bilspill, og DiRT er det som falt meg mest underholdende. Utrolig gøy. :)

Signed!

8747142[/snapback]

Helt enig hva er det som er realistisk kjøring med Forza? har selv kjørt litt spreke biler på rudskogen men aldrig opplevd at hjulene låser seg og det skriker i dekka samt at bilen sklir rett frem hver gang mann prøver og bremse
Lenke til kommentar

Skal nok ha begge to på release. Demoen til DiRT var den mest underholdende, men jeg må teste Forza litt også. Redd for at det kan bli litt tungt for meg. DiRT er garantert kjøp. Mulig jeg bytter Forza i DiRT dersom Forza ikke skulle være noe særlig. Økonomien tar ikke akkurat helt av for tida. :p

Lenke til kommentar
Tror nok jeg kjøper FM2 først jeg og som de fleste andre ser det ut som :hmm:

8746235[/snapback]

 

Hvorfor ikke bare prøve begge demoene og se hva du liker best? Er ikke sikkert smaken her er den samme som din.

 

Forøvrig er Forza 2 et enkelt valg for meg. DiRT ble for arcade preget og urealistisk, og fungerte samtidig dårlig med det trådløse rattet.

Lenke til kommentar

Jeg går for begge. Sånn med en gang var CMR mer underholdene å spille, men jeg tror også at det er enklere. Forza 2 vil sannsynligvis ha mer dybde i spillet og vil være mer utfordrende og kreve mer tid på å bli god i spillet. Sånn sett har Forza 2 større potesiale for lengre levetid.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

DIRT demoen var rett og slett horribel.

 

Ingen tvil om at jeg holder meg til Forza, skal eventuelt gå til innkjøp av DIRT hvis det er garantert at det er stor forskjell mellom demoen og fullversjonen

Lenke til kommentar
DIRT demoen var rett og slett horribel.

 

Ingen tvil om at jeg holder meg til Forza, skal eventuelt gå til innkjøp av DIRT hvis det er garantert at det er stor forskjell mellom demoen og fullversjonen

8751189[/snapback]

 

 

Forstår ikke hva som er galt med demoen av Dirt?!?! Sikker mange her inne som har veldig høye krav til hvert eneste spill som kommer ut! Syns demoen var veldig underholdende! Eneste problemet var den litt dårlige FPSen, som sikkert blir fikset på i full-spillet!

Lenke til kommentar

Dirt uten tvil. Forza 2 har jeg gledet meg lenge til, men etter at jeg prøvde demoen og Dirt demoen kom så har dette ønsket bare blitt mer og mer svekket. Hillclimb og Cockpit view var jo kongemorsomt:) Håper virkelig det er 2 player "championship/career" på Dirt som det var på de forrige. Det er jo grisemoro å konkurere med venner/brødre.

Lenke til kommentar
Håper virkelig det er 2 player "championship/career" på Dirt som det var på de forrige. Det er jo grisemoro å konkurere med venner/brødre.

8751306[/snapback]

 

Mener på at jeg har lest at CMR: Dirt skal ha det. Det er jo det som gjør CMR kult og forlenger spillets levetid med mange måneder:p Husker jeg og en kopmis rundet career mode 7 ganger. Var like morsomt hver gang siden som oftest så var det bare noen få hundredelsekunder som skilte oss.

Lenke til kommentar

Vi må jo også huske på at dette er to ganske forskjellige spill. Forza 2 sikter seg mot den ultimate og realistiske racingopplevelsen, men DiRT satser på grisekjøring, arkadepreg og púr moro. Det er heller ingen tvil om at Codemasters har gjort DiRT mer arkadepreget for å utvide markedet for rallyspill. De satser jo nå stort i USA blant annet.

Lenke til kommentar
Forstår ikke hva som er galt med demoen av Dirt?!?! Sikker mange her inne som har veldig høye krav til hvert eneste spill som kommer ut! Syns demoen var veldig underholdende! Eneste problemet var den litt dårlige FPSen, som sikkert blir fikset på i full-spillet!

8751243[/snapback]

 

Det er CMR, og CMR har stinket i årevis. Denne demoen stinker verre enn tidligere spill. Det eneste som var bra var grafikken. Og jeg stiller høyere krav til et rally spill enn fin grafikk. Faktisk er det veldig langt nede på lista.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...