Gå til innhold

Forza vs Dirt

kjenyg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal du ha mest mulig utbytte av rattet, så kjøp Forza2!

Edit: Vil vel si at Forza2 er en bedre simulator også, så er vel litt smak og behag.

Men Dirt med rattet funka heller dårlig syntes jeg i forhold til Forza2

-Pixi ;)

Endret av Pixi
Lenke til kommentar

Hvis du vil ha noe som har med bilkjøring og gjøre så er forza eneste valget. Fysikken (/kjøreføelsen) i DiRT er så ræva at det like så godt kunne vært båter, jetski, eller scooter du kjørte rundt banene.

Endret av mar1u5
Lenke til kommentar

Tror nok jeg kjøper FM2 først jeg og som de fleste andre ser det ut som :hmm:

men jeg tror det blir lenge til jeg får kjøpt CMR, hvis jeg skal vente på en eller annen tørekperiode, for de ser ut til å bli sjeldne til vår 360 :thumbup:

Endret av kjenyg
Lenke til kommentar

Helt klart Forza2 ! Kjørefølelsen er enorm, spesielt i de lavere klassene. Man føler virkelig at man utsetter doning og dekk for store påkjenninger gjennom svingene. Den litt urealistiske breisladd-taktikken fra PGR3 er det bare å legge vekk fant jeg ut :!:

Fysikken i Dirt er helt på tur, så spar pengene dine. Ble sjøsyk og hadde helt klart en følelse av båt på land, ikke bra. 30fps gjør også at det er veldig ubehagelig å se på, ihvertfall på en stor skjerm/PJ. Pen grafikk er ikke nok hvis den ikke flyter godt.

Dirt-demoen slettet jeg fra HDD samme kveld. Heretter er det kun Forza2 og litt PGR3 som gjelder blant racingtitler til 360 for min del ihvertfall.

Endret av Junkers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...