Gå til innhold

Koolance 2 FullTower!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kult, ja vel :smile: du får mene det du vil. Personlig synes jeg at fokuseringa på chieftec er alt for stor. De lager absolutt bra kabinetter, med bra utseende. Men "alle" trenger ikke kjøpe dem likevel? Selv om det må sies at det var en _STOR_ utseendemessig forbedring fra det forrige koolance-kabinettet. :grin: Et lite spørsmål: lager chieftec hvite kabinetter? Kan ikke huske å ha sett det før :roll:

En ting til jeg kom til å tenke på når jeg leste om kabinettet, var at det er et koolance kabinett, som ser helt likt ut som et chieftec (går ut ifra at det også er det) og er produsert av Chemning. :smile:Datafabrikantene er ganske like som bilfabrikantene, alle eier alle, og stort sett masse kaos :grin:

men men, tøft vel kabinettet uansett :wink:

Lenke til kommentar

på Koolance sin side står det at det nye fulltoweret produseres av Chenming. Jeg gikk på Chenming's sider. Der fant jeg masse tower som ikke lignet på Chieftec i det hele tatt, men de hat 2 stk som var dønn like. ATX-901A; et fulltower uten dør, og ATX-601AE; et fulltower med dør (det er denne Koolance skal bruke).

Hva er sammenkoblingen mellom Chieftec og Chenming??

Det virker litt rart hvis de er uavhengige at de kan produsere samme toweret.

Jeg er enig at Chiftec er altfor hypet opp, men så var det dette med prisen da. Det er IMHO den peneste kassa blandt de billigere. Jeg skulle gjerne ha kjøpt meg er Lian Li alu tower, men jeg har ikke ræ**a full av penger.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-12-28 11:10, Xell skrev:

på Koolance sin side står det at det nye fulltoweret produseres av Chenming. Jeg gikk på Chenming's sider. Der fant jeg masse tower som ikke lignet på Chieftec i det hele tatt, men de hat 2 stk som var dønn like. ATX-901A; et fulltower uten dør, og ATX-601AE; et fulltower med dør (det er denne Koolance skal bruke).

Hva er sammenkoblingen mellom Chieftec og Chenming??

Det virker litt rart hvis de er uavhengige at de kan produsere samme toweret...

Du ser jo et av kabinettene Chiftec selger på forsiden. Disse kabinettene blir også solgt under navnet Antec tror jeg.

Lenke til kommentar

har lest en del artikler om dette kabinette(og lignende modeller).

Det finnes tydeligvis flere "produsenter", tror bla Antec selger de også..

Har Chieftec selv jeg, er enig at d er blitt _svært_ så populært, men jeg er glad i d likevell jeg:)

Veldig bra kabinettserie.

[ Denne Melding var redigert av: TheGEEK på 2001-12-28 12:47 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...