Matsibooy Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Var en tur på bilgaarden igjen...og der står det nesten alltid heftige biler ønsker konstruktiv kritikk på disse bildene Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Greit det der... kanskje ikke det mest utfordrene motivet, men bilene ble fryktelig fine Lenke til kommentar
melwasul Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Tar du bilde av andre sin bil eller butikkens, vil jeg anbefale at du fjerne skiltet i etterarbeid. Og kanskje prislappen og, hehe. Ellers har jeg ikke stort å komme med bortsett fra at det er fine biler. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Det er jo definitivt en.. bil. Kanskje ikke så veldig lett å få et stilig bilde når du skal ha med hele bilen. Jeg tror ditt utsnitt er det stiligste man kan få om man må ha med alt. Men det er jo et eitrane kjedelig motiv, en bil som står stille. Lenke til kommentar
Leraand Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Syntes bildene var litt skjedelige og lyse. Jeg har redigert litt på det første som jeg syntes var det beste:) Brukte paint.net. bruker gimp tilvanelig;) Lenke til kommentar
Matsibooy Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 Det er butikkens biler... De har ikke fjerna skiltene på alle... Takk for kritikken... Er ganske fersk fotograf.. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hehe.... poenget i å sladde ho dama men ikke speilbildet ho sitt? Ville heller venta til ho hadde gått vekk igjen. Lenke til kommentar
Matsibooy Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 Hu gikk ikke mens jeg vær der... Hu og mannen hennes sto og glodde på bilen hele tiden.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå