Amped Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Jeg har nettopp kjøpt Morrowind til Xbox. Er det meg eller er det EKSTREMT lange "loade-tider"? Det tar jo år og dag å laste savegames osv... Har det noe med at det faktisk står NTSC på discen!? Jeg har jo PAL-Xbox. Ellers hakker det litt i spillet, virkelig synd for et slikt underverk av et spill... Lenke til kommentar
Amped Skrevet 1. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2003 tok tiden: 1:34 Det er veldig lang tid det, når du spiller. På spillet dør jeg en del ganger under diverse slosskamper og andre forsøk. Veldig irriterende å vente et og et halvt minutt mellom hvert forsøk! Har noen andre opplevd dette? Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Det er helt vanligt. det er jo et jævli svært spill. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Jeg er helt enig, og dette det som plager Xbox-versjonen mest. Som sagt, man dør en god del i dette spillet p.g.a. eksperimentering osv., og da er det lite moro å må gå gjennom den loade-tiden hver gang. Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Ha en bok eller et blad ved siden av deg når det blir lang loadetid. Eller bare zapp rundt på tv så lenge. Hvis du blir lei kan du jo sende en mail til utviklerne og si "jeg leste Ringenes Herre mens jeg venta på at spillet deres skulle laste", kanskje de skjerper seg? Lenke til kommentar
Amped Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2003 haha...godt forslag... fra nå av kan jeg vaske og rydde samtidig som jeg spiller, og jeg vil få ingen klager på all spillingen min... eyhh.... splinter som ubi har laget er jo råkjappt når det gjelder loading... Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Har ofte blitt sittende og lure på åffer i huleste det tar omtrent ti-tyve ganger så kort tid å save som å loade. F.eks. hvis jeg vil loade et savegame på samme brett som jeg allerede er i, hvorfor må jeg laste hele brettet om igjen da??? Arrrrgghhh... Lenke til kommentar
Lars42 Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Det er lang loadetid på både NTSC og PAL/Morrowind.Hovedgrunnen er de restriksjonene som MS gir spillutviklerene med hensyn til bruk av hardisken,direkte fra hardisk er loadetiden 10-20 ganger raskere. Ekspansjonspakken Tribunal kunne også benyttes på xboxen hvis MS blir litt greiere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå