ola3 Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Jeg lurer på om Halo kommer til pc? Og eventuelt når ? 8) Lenke til kommentar
Wepz Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Står nå at det kommer til sommer på www.tothegame.com Lenke til kommentar
Zephid Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Faan å da..... håpet lissom at det aldri skulle skje.... stemningen blir lissom ødelagt av en konvertering tfra Xbox til PC. Slike spill bør holdes kun på konsoll, spesielt når det står only on xbox på coveret Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Eh? Det var orginalt et PC spill da din fjott! De 'Only on' greiene er bare bullshit uansett... Lenke til kommentar
Term Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Jeg hadde ventet på halo i over et halvt år til pc da det ble annonsert at microsoft hadde kjøpt bungee og gjort det til first release til Xbox. Det sto da at det skulle komme i november en gang. men det er blitt utsatt og utsatt. regner nok med at det blir kun xbox for halo. Jeg selv krøp til korset og anskaffet meg xbox kun for dette spillet. og det er verdt det. KONGE SPILL! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Halo kommer.... men det er jo typisk de kapitalistiske idiotene i microsoft å kjøre et slikt stunt da, bungie som var på god vei til å gi ut spillet først til PC.. argh!! Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Hehe....jeg må bare spørre, hvor kommer avataren din ifra apollox? Det er de mest deigne brødene jeg noensinne har sett Lenke til kommentar
Term Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Hehe....jeg må bare spørre, hvor kommer avataren din ifra apollox? Det er de mest deigne brødene jeg noensinne har sett det er jo bare med å høyre clicke på bilder å velg egenskaper. Adressen popper på et mystisk vis opp da Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Eh? Orginalt da vettu, din fjott!! Lenke til kommentar
mbst Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Leste for en måneds tid siden at Gearbox, som har overtatt utviklingen av PC-versjonen, blant annet måtte skrive all pixel shader-koden på nytt. Dette var nok ikke noe de hadde regnet med, tenker det tok litt tid. Men uansett, mener de antok at spillet var rundt 40% ferdig. Dette sies dog med forbehold om feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå