Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Synes du adsl er for dyrt?

Synes du det er for dyrt med adsl?  

1. 1. Synes du det er for dyrt med adsl?

• Nei
      12
    • akkurat passe
      5
    • delvis
      26
    • ja!
      48

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel jeg synes egentlig ikke prisen er for høy. Ca 400kr må man ut med i måneden for billigste alternativ. Det er ikke veldig galt spør du meg. Det som derimot er for dårlig er hastigheten man får. Den burde vært høyere. Spesielt gjelder dette uthastigheten som er helt tragisk dårlig. Skal man ha noe over 128k ut så må man opp i veldig store summer med unntak av NGT som IMO fremstår som den soleklart beste DSL ISPen.

Lenke til kommentar

Gleder meg som en unge til 8-9 januar,da får jeg endelig breiband etter årevis med 33-56 modem.

Prisen 299kr/mnd.

Dette er gjennom INO.no

Vi er 4 naboer som deler på det,så vanlig pris hadde vært ca.7-800kr/mnd.+etablering osv.

Ingen nedlasting's grense,samme fart up/down,eneste er det att linja blir delt på 4,men alikevel,jeg ligger med 56k på ca 750kr. i snitt pr.mnd,så det er værd alle gryna.

Farta er ca. 300 – 1200 kb/s,men omlag 600 kb/s i snitt.

ÅÅÅhh,jeg gleder meg :D

Lenke til kommentar
Vel jeg synes egentlig ikke prisen er for høy. Ca 400kr må man ut med i måneden for billigste alternativ. Det er ikke veldig galt spør du meg. Det som derimot er for dårlig er hastigheten man får. Den burde vært høyere. Spesielt gjelder dette uthastigheten som er helt tragisk dårlig. Skal man ha noe over 128k ut så må man opp i veldig store summer med unntak av NGT som IMO fremstår som den soleklart beste DSL ISPen.

Hel enig, 400kr,- er ikke så ille. Men så var det den berømte uthastigheten da. NGT er ikke så verst på det punktet, men jeg synes at de burde kompensere for overhead på uthastigheten også. Har klaget til dem angående dette. Det som derimot er alt for dyrt, er prisen på SDSL. Så godt som alle leverandører tar minst 1000kr,- måneden for en 1Mbit forbindelse. Litt irriterende for en student med lite penger.

Lenke til kommentar

jeg syns den er for dyr i forhold til farten man får når man tenker på at i korea så finansiere staten med 200 milliarder eller no for bredbånds utbygging og da får alle innbyggerne tilbud på dette med en herlig fart av 2121 mbitsec til 20 DOLLAR PER LINJE ja da er det dyrt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...