Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ang. En Fujitsu Siemens Amilo Pa 1510. Nettprob.

Anbefalte innlegg

Hei.

Ja, jeg har da denne typen pc, og jeg lurte på en ting. Hvor ligger nettverkskortet til trådløs overføring?

Lurer på om jeg kan ha mistet det en eller annet plass, pga den vil ikke koble seg til nettverket på en annen plass enn hjemme, også lurte jeg på da. Hvor er det nettverkskortet sitter?

Er det til høyre under en sånn ting, også nedfor ser det ut som det skal være noe der...muligens det kortet.

Men det er litt merkelig, fordi det står ingenting om at det er vekke eller noe det kortet..

Det står at alt fungerer som det skal når jeg trykker på egenskaper for trådløs tilkobling.

All hjelp tas imot med takk :)

Mvh Jaymz

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og det er litt probs med nettverket hvor jeg er, men på den stasjonære funker nettverket. Skjedde igår også, men da etter intens tenking på å få problemet ut av verden tok jeg og skrudde datan av og på, men det hjelper ikke nå.

Så det kan være nettverket, er ikke sikker.

Lenke til kommentar
Hvis nettverket fungerer hjemme så er det nok en softwareinnstilling som er problemet.

8744201[/snapback]

Ja, det funket hjemme hvor jeg bor, der har det ikke vært noe probs. Men det kan hende det er det framover da, fordi idag hadde jeg med meg pcen på skolen, da jeg syklet hjemover så krasjet jeg i noe. Sjekket pcen da jeg kom hjem og jeg så ingenting skader, men kan dette være problemet?

Lenke til kommentar
Hvis nettverket fungerer hjemme så er det nok en softwareinnstilling som er problemet.

8744201[/snapback]

Ja, det funket hjemme hvor jeg bor, der har det ikke vært noe probs. Men det kan hende det er det framover da, fordi idag hadde jeg med meg pcen på skolen, da jeg syklet hjemover så krasjet jeg i noe. Sjekket pcen da jeg kom hjem og jeg så ingenting skader, men kan dette være problemet?

8744228[/snapback]

Okey jeg sjekker på Fredag når jeg kommer hjem da, så hvis det viser seg at kortet har løsna kan jeg jo bare oppsøke en elektro butikk å få de til å se på det ;)

Takker for hjelpen :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...