Fin Skjorte Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Libero har lansert en serie bleier med diverse motiver skriver vg-nett Men de har fått reaksjoner på at "make love not war" logoen har en pedofilsk undertone! Er det Bjugn-syndromet som fortsatt henger igjen? Syntes bleiene var kule! Ihvertfall så kul som bleier kan bli da! Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Haha tabbe å trykke det på bleiene. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Er vel kanskje litt drøyt (eller unødvendig) å putte slike symboler på bleier? Ser ut som det er en temmelig frisk pr-kampanje Libero her har satt igang. Sjekk ut hjemmesiden! :!: Funky stuff med heftig musikk og klikkbare bilder/vinkler! http://www.libero.no Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 De bleiene bare skriker "kom og ta meg". :!: Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg klarer ikke å se sammenhengen mellom pedofili og "make love, not war". Kan noen forklare? Er det foreldrene som ble tent av å se ungene i noe sånt? Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg klarer ikke å se sammenhengen mellom pedofili og "make love, not war" 8744762[/snapback] Folk ser spøkelser ved høylys dag. Rette addresaten å rette pekefingern mot ( i den grad man finner opplegget "usømmelig") er vel heller pr-byråene bak kampanjen. Lenke til kommentar
LightSabre Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg klarer ikke å se sammenhengen mellom pedofili og "make love, not war". Kan noen forklare? Er det foreldrene som ble tent av å se ungene i noe sånt? 8744762[/snapback] Det er forskjell på "love" og "make love", og det er forskjell på å elske barna sine og å elske MED barna sine... Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Også noe å bry seg om. Sikkert samme folka som har funnet ut at "neger" er uff og at Pippi sin far skal hete sydhavskonge Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Det er forskjell på "love" og "make love", og det er forskjell på å elske barna sine og å elske MED barna sine... 8745393[/snapback] Jaa ... Jeg kan ikke se " to me " noe sted. Om vi skal se på det som en melding fra ungen til foreldrene; ha sex og ha det gøy, ikke krangle. Om det er fra bleieprodusenten; Ha sex og få fler unger, kkthx. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Når ble bleier mote? Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Når ble bleier mote? 8749697[/snapback] Du skulle ha sett da vi var små. Vi var noen racere på moteriktige bleier. Feil farge var no no... Er det ottar som har tatt opp denne saken¿ Hadde noen vist meg et bilde av en bleie med make lov, not war på. Så hadde jeg aldri i verden linket det til pedofili. Jeg hadde ikke brydd meg så lenge gamle gubber ikke sikkler over min datter/sønn. edit. Den gang når, alle ganger da. Endret 31. mai 2007 av Daehli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå