Gå til innhold

Make love not war - pedofli?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg klarer ikke å se sammenhengen mellom pedofili og "make love, not war"

8744762[/snapback]

Folk ser spøkelser ved høylys dag. :ph34r:

Rette addresaten å rette pekefingern mot ( i den grad man finner opplegget "usømmelig") er vel heller pr-byråene bak kampanjen.

Lenke til kommentar
Jeg klarer ikke å se sammenhengen mellom pedofili og "make love, not war". Kan noen forklare? Er det foreldrene som ble tent av å se ungene i noe sånt?

8744762[/snapback]

Det er forskjell på "love" og "make love", og det er forskjell på å elske barna sine og å elske MED barna sine... :roll:

Lenke til kommentar
Det er forskjell på "love" og "make love", og det er forskjell på å elske barna sine og å elske MED barna sine...  :roll:

8745393[/snapback]

Jaa ...

Jeg kan ikke se " to me " noe sted.

Om vi skal se på det som en melding fra ungen til foreldrene; ha sex og ha det gøy, ikke krangle. Om det er fra bleieprodusenten; Ha sex og få fler unger, kkthx.

Lenke til kommentar
Når ble bleier mote?  :dontgetit:

8749697[/snapback]

Du skulle ha sett da vi var små. Vi var noen racere på moteriktige bleier. Feil farge var no no...

Er det ottar som har tatt opp denne saken¿ Hadde noen vist meg et bilde av en bleie med make lov, not war på. Så hadde jeg aldri i verden linket det til pedofili. Jeg hadde ikke brydd meg så lenge gamle gubber ikke sikkler over min datter/sønn.

edit. Den gang når, alle ganger da. :hmm:

Endret av Daehli
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...