Camron Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Det er i teorien ingen steder man kan få kjøpt det, men utenladssjapper selger det ofte. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Frukttobakk i hookah er feigt. Brunt/grønt eller Karvet Blad or no deal. Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Det er jo sikkert ikke værre enn å lage sin egen frukttobakksblanding heller. Er jo bare å finne ut av hva som er mikset i den, og så gjøre det samme selv. Vannet i pipen kan jo også byttes ut med f.eks. en søt likør eller lignende. Men da bør man sikkert ikke kjøre bil etterpå Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Alt med måte. Jeg holder meg til frukttobakk. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Kan hende jeg tar helt totalt feil, men tror ikke det er noen plasser i Norge det er mulig å få kjøpt vannpipe-tobakk, grunnen er at det er så strenge regler på import av tobakksprodukter. Det er i teorien ingen steder man kan få kjøpt det, men utenladssjapper selger det ofte. Ja, jeg pleier å kjøpe på Johnstorget, men har hørt at man visst kan kjøpe det på Shangri La og at man kunne på Snask, før den ble nedlagt. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Frukttobakk i hookah er feigt. Brunt/grønt eller Karvet Blad or no deal. Tror de fleste som røyker vannpipe røyker pga. nettopp frukttobakken, og ikke mengden nikotin de får i seg. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Ser ikke helt hvordan det er aktuelt i det heletattl for posten min. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Karvet blad er kjent for å være en av de sterkeste tobakksvarene man kan få i Norge, ikke for den deilige smaken dens. I motsetning til frukttobakk som har en deilig smak, men nesten ingen til null prosent nikotin. Endret 4. juli 2008 av Camron Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Hvorvidt det er deilig eller ikke er en fullstendig individuell sak. Hvem er du til å skulle bastant uttale deg på vegne av alle sammen? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Bastant uttale meg om alle sammen? Jeg skrev at jeg tror at de fleste røyker vannpipe pga. smaken av frukttobakken, noe som bare er logisk. Nei, jeg har ingen statistikk på dette, men logikken taler den vei. Å si at det å røyke frukttobakk i hookah er feigt blir bare feil, det er jo det det er lagd til. For all del, la oss ikke gå alt for off-topic. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Noen steder i verden fås også tobakk med tilsetning av marihuana eller annet rusmiddel.Wiki.Er nok fult mulig å bruke den til det, også å tilsette selv. Lenke til kommentar
neadii Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Vannpipe er litt tradisjon der jeg kommer fra. Der bruker de jo selvfølgelig tobakk, og ikke hasj og andre ulovlige stoffer. Husker jeg prøvde en gang når jeg var der i 1999/2000. Da var jeg 8-9. Var jo bare ett drag da men. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Frukttobakk i hookah er feigt. Brunt/grønt eller Karvet Blad or no deal. Bruker du brunt+tobakk eller kun brunt? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 No deal. Tobakk, ikke fruity metrofilt apekattgress. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Hvor stor mengde tobakk bruker du på pipa? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 1 sigg på grammet, fyller lumet med mekk. Lenke til kommentar
Dragonforce99 Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 hvor skadelig er vannpipe i forhold til sigarett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå