Gå til innhold

Den knøttlille? Vannpipe/Hokaah tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo sikkert ikke værre enn å lage sin egen frukttobakksblanding heller. Er jo bare å finne ut av hva som er mikset i den, og så gjøre det samme selv. Vannet i pipen kan jo også byttes ut med f.eks. en søt likør eller lignende. Men da bør man sikkert ikke kjøre bil etterpå :)

Lenke til kommentar
Kan hende jeg tar helt totalt feil, men tror ikke det er noen plasser i Norge det er mulig å få kjøpt vannpipe-tobakk, grunnen er at det er så strenge regler på import av tobakksprodukter.

Det er i teorien ingen steder man kan få kjøpt det, men utenladssjapper selger det ofte.

Ja, jeg pleier å kjøpe på Johnstorget, men har hørt at man visst kan kjøpe det på Shangri La og at man kunne på Snask, før den ble nedlagt.

Lenke til kommentar

Karvet blad er kjent for å være en av de sterkeste tobakksvarene man kan få i Norge, ikke for den deilige smaken dens. I motsetning til frukttobakk som har en deilig smak, men nesten ingen til null prosent nikotin.

Endret av Camron
Lenke til kommentar

Bastant uttale meg om alle sammen? Jeg skrev at jeg tror at de fleste røyker vannpipe pga. smaken av frukttobakken, noe som bare er logisk. Nei, jeg har ingen statistikk på dette, men logikken taler den vei.

Å si at det å røyke frukttobakk i hookah er feigt blir bare feil, det er jo det det er lagd til.

For all del, la oss ikke gå alt for off-topic.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...