Gå til innhold

Den knøttlille? Vannpipe/Hokaah tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kommer nok litt an på hvordan det brukes, men fra egne erfaringer blir man litt sløv og avslappa. Vi kaller virkningen for shisha-high, da man på en måte blir høy, men det er ikke på ekte narkotika. Usikker på hvorfor, og hva det er som gjør det, men det er slik virkningen har vært på meg og andre når vi har gjort røykt. Man kan også oppleve 'headrush' hvor det gjerne har blitt litt for mye, alt går til hodet, og du får litt kraftig hodeverk. Ellers, så er det jo tobakk, så bra for helsa er det jo ikke.

Lenke til kommentar

hei igjen!

Røyker endel vannpipe på fest osv, men i det siste så har jeg ikke fått smak utav røyken :S

Nettopp kjøpt ny tobakk (smakte ikke med gamlen heller)

Kan det være fordi jeg bruker plastflaske (1.5 liters brusflaske som jeg kapper til og teiper på resten av pipen) noen knuste min glassflaske : / eller gjør jeg noe annet feil?

Lenke til kommentar
hei igjen!

Røyker endel vannpipe på fest osv, men i det siste så har jeg ikke fått smak utav røyken :S

Nettopp kjøpt ny tobakk (smakte ikke med gamlen heller)

Kan det være fordi jeg bruker plastflaske (1.5 liters brusflaske som jeg kapper til og teiper på resten av pipen) noen knuste min glassflaske : / eller gjør jeg noe annet feil?

Har du prøvd å rense pipen? Det samler seg fort masse "gugg" der røyken går, og hvis det blir nok gugg så smaker det naturligvis bare gugg tilslutt.

Lenke til kommentar
har lat rent vann rene igjenom bare, holder det?

Tviler på det. Vet ikke hvordan pipen din ser ut, men hvis det er slanger og koblinger så burde du bruke piperenser eller noe lignende. Tobakk inneholder jo tjære og denne samler seg i svarte klumper, den lukter fælt og gir røyken en ekkel smak, og tjære er jo også vannavstøtende.

Lenke til kommentar
FREE WITH THIS HOOKAH:

* 2 50g boxes of Premium Romman Shisha

* 2 rolls of instant-light coals

* Bowl screen

* Tongs

* Cleaning rod(s)

* Mya ceramic bowl

* 10 mouthtips

* 5 filters

* Carrying case

* Traditional windcover

* Setup and Care instructions

Hvis du ikke har de rensepinnene, så kan du jo kanskje ta en bit med ståltråd med en tøybit knyttet fast i enden og dra den gjennom slangen.

Vannet er også viktig å skifte ofte.

Lenke til kommentar
Takk, jeg liker kaffe, ja, så det hørtes interessant ut. Hvor pleier dere fra Oslo å kjøpe tobakk hen?

Kan hende jeg tar helt totalt feil, men tror ikke det er noen plasser i Norge det er mulig å få kjøpt vannpipe-tobakk, grunnen er at det er så strenge regler på import av tobakksprodukter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...