KongKarlsen Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 hvordan blir man av å røyke hookah da? Har lyst å prøve, men er det som å snuse/røyke, fordi jeg blir helt kuk i huet av snus svimmel osv Hva er "symptomene" evt, godt/vondt med å røyke vannpipe? Følelsen osv? Lenke til kommentar
Noteknekk Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Det kommer nok litt an på hvordan det brukes, men fra egne erfaringer blir man litt sløv og avslappa. Vi kaller virkningen for shisha-high, da man på en måte blir høy, men det er ikke på ekte narkotika. Usikker på hvorfor, og hva det er som gjør det, men det er slik virkningen har vært på meg og andre når vi har gjort røykt. Man kan også oppleve 'headrush' hvor det gjerne har blitt litt for mye, alt går til hodet, og du får litt kraftig hodeverk. Ellers, så er det jo tobakk, så bra for helsa er det jo ikke. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 hei igjen! Røyker endel vannpipe på fest osv, men i det siste så har jeg ikke fått smak utav røyken :S Nettopp kjøpt ny tobakk (smakte ikke med gamlen heller) Kan det være fordi jeg bruker plastflaske (1.5 liters brusflaske som jeg kapper til og teiper på resten av pipen) noen knuste min glassflaske : / eller gjør jeg noe annet feil? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Oppbevarer du tobakken i en lufttettboks? Hvordan tilbereder du kullet? Lenke til kommentar
samebob Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 I en pose + alu pose ting som fulgte med tobakken. Er sånn kull som jeg bare tenner litt på så tar den fyr av seg selv, Er masse røyk som kommer, men 0 smak -.- Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Du bør også ha posen i f.eks en matboks. Det er pirk. Ellers kan du vente 5min etter du har satt på kullet, før du suger til. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 men smakte ikke noe når posen var nyåpnet heller da.. så tror ikke det er oppbevaring av tobakken, muligens dårlig tobakk jeg har kjøpt ? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Mulig. Men jeg har ikke hørt om blindgjengere blant fruktobakk. Hvilken smak er det? Lenke til kommentar
samebob Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) double apple Den lukter godt ivertfall. Endret 28. juni 2008 av samebob Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 hei igjen! Røyker endel vannpipe på fest osv, men i det siste så har jeg ikke fått smak utav røyken :S Nettopp kjøpt ny tobakk (smakte ikke med gamlen heller) Kan det være fordi jeg bruker plastflaske (1.5 liters brusflaske som jeg kapper til og teiper på resten av pipen) noen knuste min glassflaske : / eller gjør jeg noe annet feil? Har du prøvd å rense pipen? Det samler seg fort masse "gugg" der røyken går, og hvis det blir nok gugg så smaker det naturligvis bare gugg tilslutt. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 har lat rent vann rene igjenom bare, holder det? Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 har lat rent vann rene igjenom bare, holder det? Tviler på det. Vet ikke hvordan pipen din ser ut, men hvis det er slanger og koblinger så burde du bruke piperenser eller noe lignende. Tobakk inneholder jo tjære og denne samler seg i svarte klumper, den lukter fælt og gir røyken en ekkel smak, og tjære er jo også vannavstøtende. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 er noe slikt http://www.hookah-shisha.com/store/pc/conf...p;idproduct=210 ja kanskje jeg må gå til anskaffelse av piperensere aldri trodd jeg kom til å bruke de til noe annet en laging av stickmans Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 FREE WITH THIS HOOKAH: * 2 50g boxes of Premium Romman Shisha * 2 rolls of instant-light coals * Bowl screen * Tongs * Cleaning rod(s) * Mya ceramic bowl * 10 mouthtips * 5 filters * Carrying case * Traditional windcover * Setup and Care instructions Hvis du ikke har de rensepinnene, så kan du jo kanskje ta en bit med ståltråd med en tøybit knyttet fast i enden og dra den gjennom slangen. Vannet er også viktig å skifte ofte. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 har ikke kjøpt akkurat den der, min er kjøpt i libanon og er 10 år gammel muligens men piperensere en null stress å skaffe tror søstra mi har en hel pose hun leker med ^^, Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Vannpipe er skikkelig deilig. Jeg og en kamerat har brukt den flittig de siste dagene, og nå er vi tom for tobakk. Noen som har noen smaker å anbefale? Det vi har brukt til nå er eple. Endret 1. juli 2008 av Underpants Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Fersken, espresso* og sitron likte jeg godt. *Om du liker kaffe da. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Takk, jeg liker kaffe, ja, så det hørtes interessant ut. Hvor pleier dere fra Oslo å kjøpe tobakk hen? Lenke til kommentar
KongKarlsen Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 sitter å røyker hookah nå, ble svimmel :S men avslappende. Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Takk, jeg liker kaffe, ja, så det hørtes interessant ut. Hvor pleier dere fra Oslo å kjøpe tobakk hen? Kan hende jeg tar helt totalt feil, men tror ikke det er noen plasser i Norge det er mulig å få kjøpt vannpipe-tobakk, grunnen er at det er så strenge regler på import av tobakksprodukter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå