Gå til innhold

Den knøttlille? Vannpipe/Hokaah tråden

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

har røyket endel vannpipe, men faen, persisk teppe til 75 000 (tragisk å ha men men mamma er rar) + vannpipe + fest = 3 deilige svimerker ned til gulvet.. ble bråk ja :(

skal kjøpe meg ny tobakk nå, tror jeg satser for grønn eple, noen som vet circa pris på den? :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Eple og appelsin er vinnere hos meg.

Kjøpte det beste kullet jeg har sett noen gang her om dagen. Etter 10 sek på platen til komfyren så tennte hele greia seg, det var et eller annet på overflaten som gjorde at den tennte seg sykt raskt.

Skulle ønske jeg hadde visst om den slags kull LITT før! ; >

Lenke til kommentar

Ah, lettantennelig kull. Det er helt storartet det. Jeg holder bare en fyrstikk eller en lighter under og vips.

Appelsin høres også spennende ut. Må snart prøves ut.

Men hvordan er det å ha vondt i halsen og røyke vannpipe. Litt uheldig kanskje? Jeg har vært litt dårlig noen dager og har ikke røykt. Får vel bare vente.

Lenke til kommentar

Har prøvd eple, jordbær, mint, og diverse blandinger, + flere jeg ikke husker. Foretrekker mint. En kamerat har fått seg vannpipe som jeg prøvde i går. En skikkelig liten sak, men funket ganske bra. Smakte litt anderledes enn det jeg har prøvd før, men helt brukbar.

Lenke til kommentar

Det var det jeg tenkte. Da får jeg vente til jeg blir frisk igjen. :)

Forresten. Jeg kjøpte litt kull for bare 10 kroner pakken. De var helt flate, hadde altså ikke et søkk/hull inn. De tok litt tid å fyre opp, jeg tente et te-lys og holdt kullbiten med en klype over. Til tross for pris, var det en del kvalitetsmangler fra den mer vanlige og litt dyrere sorten.

Lenke til kommentar

Kjøpte ei miniatyr pipe i Spania i fjor, har røyka en god del med den, men svidd av slangen: S Men, kjøpte fuel-slange til RC biler og stuff, den er tynnere. Men den er jo beregna på å ligge og gnisse på en motor som holder bortimot 100grader, Så regner med at den tåler det. Eneste som er dumt er at den er såpass tynn, så jeg må suge noe jævlig for at det skal gå: /

Men, er ei sjappe i sentrum her som selger digre piper til 200,- så da skal jeg kjøpe meg en sånn^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...