JiGGe Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hvor kjøper dere tobakk da? Nettet? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Da fikk jeg min vannpipe. En liten sak fra Egypt, slangen var ikke så god, jeg skal kjøpe en ny. Vasen var liten, men den funker som bare det. Skal slenge ut et bilde litt senere. En fin begynner-vannpipe. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 har røyket endel vannpipe, men faen, persisk teppe til 75 000 (tragisk å ha men men mamma er rar) + vannpipe + fest = 3 deilige svimerker ned til gulvet.. ble bråk ja skal kjøpe meg ny tobakk nå, tror jeg satser for grønn eple, noen som vet circa pris på den? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Er det noe problem å importere en Shisha-pipe fra utlandet, f.eks ved flytting? Uten tobakk, kun pipa. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Aiai, glemte helt det ja. Spurte om det samme litt lengre bak. Sorry ... Endret 10. juni 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Har røykt en del shisha med espressosmak. Ganske god for den som liker kaffe, som meg. Har også en pakke shisha med smaken eple. Blir spennende å prøve. Jeg har da prøvd: sitron, espresso og fersken. Hvilke smaker liker dere? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Eple og appelsin er vinnere hos meg. Kjøpte det beste kullet jeg har sett noen gang her om dagen. Etter 10 sek på platen til komfyren så tennte hele greia seg, det var et eller annet på overflaten som gjorde at den tennte seg sykt raskt. Skulle ønske jeg hadde visst om den slags kull LITT før! ; > Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Ah, lettantennelig kull. Det er helt storartet det. Jeg holder bare en fyrstikk eller en lighter under og vips. Appelsin høres også spennende ut. Må snart prøves ut. Men hvordan er det å ha vondt i halsen og røyke vannpipe. Litt uheldig kanskje? Jeg har vært litt dårlig noen dager og har ikke røykt. Får vel bare vente. Lenke til kommentar
Noteknekk Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Har prøvd eple, jordbær, mint, og diverse blandinger, + flere jeg ikke husker. Foretrekker mint. En kamerat har fått seg vannpipe som jeg prøvde i går. En skikkelig liten sak, men funket ganske bra. Smakte litt anderledes enn det jeg har prøvd før, men helt brukbar. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Du bør ikke røyke om du har vondt i halsen, det vil bare gjøre vondt verre. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Det var det jeg tenkte. Da får jeg vente til jeg blir frisk igjen. Forresten. Jeg kjøpte litt kull for bare 10 kroner pakken. De var helt flate, hadde altså ikke et søkk/hull inn. De tok litt tid å fyre opp, jeg tente et te-lys og holdt kullbiten med en klype over. Til tross for pris, var det en del kvalitetsmangler fra den mer vanlige og litt dyrere sorten. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hm, jeg betaler 15 kr for det kullet jeg snakket om, da får jeg 10 stk runde kullbiter med søkk. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jepp, sikkert det samme som jeg har sett. Til 20 kr. Det er ikke akkurat snakk om de store prisforskjellene. Kvaliteten er mye bedre for en liten penge. Det blir med søkk fremover, de jeg har nå brekker også litt lett. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Har aldri prøvd vannpipe, men har utrolig lyst! Det er vel bare å stikke på Youngstorget eller på shangri la i Oslo å kjøpe en... Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Ja, men problemet blir å skaffe tobakk siden det ikke er lov i Norge. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 null stress å skaffe tobakk i trondheim ivertfall Kjøpte meg kull som var beregnet for vannpipe alle utenom en funket bra, den sprakk plutselig å fløy i alle kanter, helvete som jeg skvatt! Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Kjøpte ei miniatyr pipe i Spania i fjor, har røyka en god del med den, men svidd av slangen: S Men, kjøpte fuel-slange til RC biler og stuff, den er tynnere. Men den er jo beregna på å ligge og gnisse på en motor som holder bortimot 100grader, Så regner med at den tåler det. Eneste som er dumt er at den er såpass tynn, så jeg må suge noe jævlig for at det skal gå: / Men, er ei sjappe i sentrum her som selger digre piper til 200,- så da skal jeg kjøpe meg en sånn^^ Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Har aldri prøvd vannpipe, men har utrolig lyst! Det er vel bare å stikke på Youngstorget eller på shangri la i Oslo å kjøpe en... Tobakk får man kjøpt i Sverige; ) Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Jeg finner tobakk enkelt, blant annet fra slike "innvandrer" butikker og eksotiske butikker (piercing, tattis osv.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå