Olum Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) UncalG og Jan fra vannpipeforum ^^ Lenge sida jeg har vært innom det forumet. Blitt en stund sida jeg røyka vannpipe også nå. Noen uker. 9550348[/snapback] NEI NEI NEI 9555862[/snapback] Hva mener du? Det er en stund sida jeg har røyka vannpipe. Endret 23. september 2007 av Olumvolum Lenke til kommentar
Gjest Guest_alex_* Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Vannpipe ja! Utrolig gøy og det smaker utrolig digg! Har det selv, men blir ikke så mye røyking nå lenger. Funker ikke å dra inn røyk fra den. Tror det har noe med at den er tett av mye oppbrent kull osv., men skal prøve å fikse det Kjøpte pipa på en butikk på tøcksfors senteret i Sverige. Der har de stort utvalg! Får også kjøpt mye på Shangri-La i Oslo! Hei hvor mye betalte du for vannpipa i sverige?? Lenke til kommentar
Gjest alex... Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Net- alternativet fungerer det også. Bestilite selv en pipe fra www.smoking-hookah.com En solid pipe, men tobakken jeg besilite kom ikke fram Synd det med tobakken:( Men hvor mye betalte du i toll og moms?? Lenke til kommentar
Gjest Guest_peder_* Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Er det aldersgrense på vannpipe? Vil nødig ha pes for noe jeg trodde jeg hadde lov til.. Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Har en vannpipe jeg kjøpte i Tyrkia. Den er helt grei, funka å bruke der nede. Men her blir tobakken borte med engang, og nesten ikke noe røyk når man røyker. Tror jeg må skaffe litt bedre oppsett ! Lenke til kommentar
hiki Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Har ikke vannpipe selv, men har et par venner som har kjøpt i Egypt. Prøvd et par ganger, epletobakk. Greit nok, veldig søtt synes jeg. Sigaretter smaker bedre.. Men det er koselig da, og lager en stemning. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Vannpipe er kos det, hadde en jeg kjøpte i Egypt for noen år siden men den er solgt nå Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Er det aldersgrense på vannpipe? Vil nødig ha pes for noe jeg trodde jeg hadde lov til.. Nei. Er ikke aldersgrense på vannpipe. Dog enkelte butikke vil ikke selge til personer under 18. Det har du fullt lov til å nekte. Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Vannpipe med flere slanger er fint å kombinere med et par pils og små-filosofiske samtaler om kvelden Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Kjøpte en ufattelig bra pipe i Egypt her om dagen. Ganske liten, fint dekorert med krystall i mellomleddet og den kjennes mer kvalitet ut enn de pipene man får for en 50-lapp. Har problemet med andre piper, at de "brenner" tobakken - men ikke med min. Hvorfor? Lurer også på om man skal ha oppe ventilen i mellomledet når man røyker? Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 hvordan er det å rense munnstykket på disse pipene? er det stress? det blir jo litt ekkelt når masse folk i lengda har patta og sigla på den. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Prøvde vannpipe i dag. På taket av en skole med utsikt over havet. Nesten femten grader i solveggen, for en herlig dag. Ok, vannpipe var artig det. Fikk lyst til å kjøpe min egen vannpipe. Hele vannpipeopplevelsen føltes som en lang mild røyk. Avslappende og deilig. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Bøømp. Er en høy vannpipe bedre enn en lav, og hvorfor? Min bror er i Egypt, og det kan være han kommer hjem med en vannpipe til meg. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Har en knøttliten sak, beste jeg har prøvd. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Går det ann å røyke andre ting en nødvendigvis smakstobakk? Fungerer den mer som en bong? Lenke til kommentar
Noteknekk Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Vannpipe med flere slanger er fint å kombinere med et par pils og små-filosofiske samtaler om kvelden Signerer den. Jeg bor for tiden i Asia, og her er det mye vannpiper på bar og utesteder. Var ute med venner i går på et slikt sted og satt med vannpipe og pils. Skikkelig kos. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Bøømp. Er en høy vannpipe bedre enn en lav, og hvorfor? Min bror er i Egypt, og det kan være han kommer hjem med en vannpipe til meg. Vel, at vasen er stor vil jeg tro er en fordel. Da tar det lengre tid før røyken blir varm og smaken blir bedre. Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Det viktigste etter min erfaring er at slangene er tett, da har det ikke så mye å si om pipen er stor eller liten. Har sett flere store piper der det er dårlig drag, og grunnen finner jeg alltid pga en dårlig tillagd metall eller tretupp som sitter fast i slangen og dyttes nedi pipen. Det beste hadde kanskje vært en pipe med gjenger og gummi-pakninger. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hei igjen. Hvor mye koster tobakk til vannpipe? Hvilke posjoner finnes tobakken i? Og hvor lenge varer de? Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hei igjen.Hvor mye koster tobakk til vannpipe? Hvilke posjoner finnes tobakken i? Og hvor lenge varer de? Det er visst ikke lov å selge frukttobakk i Norge, pga noen snåle regler og til tross for at det er mindre nikotin i denne tobakken enn i vanlig tobakk. http://www.shangri-la.no/shop/index.php?ma...products_id=250 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå