Gå til innhold

Den knøttlille? Vannpipe/Hokaah tråden

Anbefalte innlegg

UncalG og Jan fra vannpipeforum ^^ Lenge sida jeg har vært innom det forumet.

Blitt en stund sida jeg røyka vannpipe også nå. Noen uker.

9550348[/snapback]

NEI NEI NEI

9555862[/snapback]

Hva mener du? Det er en stund sida jeg har røyka vannpipe.

Endret av Olumvolum
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_alex_*
Vannpipe ja! Utrolig gøy og det smaker utrolig digg! Har det selv, men blir ikke så mye røyking nå lenger. Funker ikke å dra inn røyk fra den. Tror det har noe med at den er tett av mye oppbrent kull osv., men skal prøve å fikse det ;) Kjøpte pipa på en butikk på tøcksfors senteret i Sverige. Der har de stort utvalg! :thumbup: Får også kjøpt mye på Shangri-La i Oslo! :D

Hei hvor mye betalte du for vannpipa i sverige??

Lenke til kommentar
Gjest alex...
Net- alternativet fungerer det også.

Bestilite selv en pipe fra www.smoking-hookah.com

En solid pipe, men tobakken jeg besilite kom ikke fram :hrm:

Synd det med tobakken:(

Men hvor mye betalte du i toll og moms??

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Har ikke vannpipe selv, men har et par venner som har kjøpt i Egypt. Prøvd et par ganger, epletobakk. Greit nok, veldig søtt synes jeg. Sigaretter smaker bedre..

Men det er koselig da, og lager en stemning.

Lenke til kommentar
Er det aldersgrense på vannpipe? Vil nødig ha pes for noe jeg trodde jeg hadde lov til..

Nei. Er ikke aldersgrense på vannpipe.

Dog enkelte butikke vil ikke selge til personer under 18. Det har du fullt lov til å nekte.

Lenke til kommentar

Kjøpte en ufattelig bra pipe i Egypt her om dagen. Ganske liten, fint dekorert med krystall i mellomleddet og den kjennes mer kvalitet ut enn de pipene man får for en 50-lapp.

Har problemet med andre piper, at de "brenner" tobakken - men ikke med min. Hvorfor?

Lurer også på om man skal ha oppe ventilen i mellomledet når man røyker?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Vannpipe med flere slanger er fint å kombinere med et par pils og små-filosofiske samtaler om kvelden :)

Signerer den. Jeg bor for tiden i Asia, og her er det mye vannpiper på bar og utesteder. Var ute med venner i går på et slikt sted og satt med vannpipe og pils. Skikkelig kos.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det viktigste etter min erfaring er at slangene er tett, da har det ikke så mye å si om pipen er stor eller liten. Har sett flere store piper der det er dårlig drag, og grunnen finner jeg alltid pga en dårlig tillagd metall eller tretupp som sitter fast i slangen og dyttes nedi pipen. Det beste hadde kanskje vært en pipe med gjenger og gummi-pakninger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...