NgZ Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Hvis du bor i oslo anbefaller jeg shangerila, men ellers i landet vet jeg ikke. Ta en tur innom en butikk og kjøp litt på innpuls. 9184305[/snapback] Får gjøre det etter flytting/ferie. Takk for tips. Om andre har flere forslag, er de velkomne, valgmuligheter er alltid et pluss. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Net- alternativet fungerer det også. Bestilite selv en pipe fra www.smoking-hookah.com En solid pipe, men tobakken jeg besilite kom ikke fram Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) De Vannpipe derimot kan jeg ikke huske serlig mange filmer som "disser". 9184305[/snapback] I filmen 300 kan man se masse vannpiper i bakgrunnen 9187814[/snapback] Gidder ikke å se igjennom filmen for å finne en scene der de røyker vannpipe i bakrunden, men er gaanske sikker på at jeg ikke satt igjen med intrykket av at de var høye når de sloss. Hvorfor skal alle filmer få det til å se ut som at det er kun til narko? Det var det jeg svarte på Endret 5. august 2007 av DiscoBoB Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 De Vannpipe derimot kan jeg ikke huske serlig mange filmer som "disser". 9184305[/snapback] I filmen 300 kan man se masse vannpiper i bakgrunnen 9187814[/snapback] Gidder ikke å se igjennom filmen for å finne en scene der de røyker vannpipe i bakrunden, men er gaanske sikker på at jeg ikke satt igjen med intrykket av at de var høye når de sloss. Lenge sida jeg har sett filmen sà jeg husker ikke navna. Nàr han store negeren tilbyr misfosteret masse rikdom i bytte for informasjon om hvordan han kan ta haeren til Leonidas. Da er de inne i et telt. I teltet er det pene damer og vannpiper Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Hm, ja, sant det. Men det oste ikke narko av det ... Det var ikke det som var fokus, sånn som jeg tror TJ spurte om Det var litt mer sjeik som puffer på en vannpipe, ikke afro-amerikaner med en pose grønt og en pipe i en komedie ... Lenke til kommentar
Camron Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Bumper denne litt istedenfor å lage en ny tråd. Hvordan pleier dere å varme opp kullet? Funker det å bare bruke zippo? Har ikke tilgang til noe særlig annet for tiden. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Spørs hvordan kull det er. Om det er det "fuglekullet" som man knekker opp selv, er det enklest å bare legge de rett på platen på ovnen. Om du har det kullet som er rundt og har en fordypning i bunnen, holder det med en lighter da det er selvantennelig. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Har det såkallte "fuglekullet". Platen på ovnen, ja. Hm, vet ikke om de andre hybelbeboerne ville blitt så glade for det. Prøver med lighter først jeg. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Det kan lukte litt drit ja, men om du har viften på full guffe og eventuelt et vindu oppe, bør det være overkommelig. Husk å blåse mye på kullet når det begynner å gløde. Blir litt sot på ovnen, men det er bare å raske vekk senere. Tar evigheter med vanlig lighter da, kanskje stormlighter funker bedre? Lenke til kommentar
Timur Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Vet ikke om det er en myte eller noe, men har hørt at vannpipe gjør at du får mugg og sopp i lungene. Slakt mæ. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Det har jeg aldri hørt noe om, ser ingen logisk grunn til at det skal skje heller. Btw, lagde en liten rigg med et telys, fyrte opp fuglekullet perfekt. Røyker litt appelsin nå, ikke så værst. Endret 14. august 2007 av Camron Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Var på telttur uten noen foreldre her om dagen, satt i teltet og spilte poker og røyka vannpipe begge dagene, og det funka fint å tenne kullet med fake zippo. Det var et lite kull da, for vi hadde en liten vannpipe. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Vet ikke om det er en myte eller noe, men har hørt at vannpipe gjør at du får mugg og sopp i lungene. Slakt mæ. 9278148[/snapback] røyker du vannpipe hver dag over en lengere periode er det sjangse for at du får sopp i lungene. Det gjelder vel alle typer piper som røyken trekkes gjennom vann... Lenke til kommentar
Camron Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Definer "en lengre periode". Er det da snakk om år, måneder, uker? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Jeg tenker på å røyke mye vannpipe hver dag, i noen måneder. Jeg vet ikke hvor lang tid det kan ta før soppen utvikler seg, men er vel mulig å spørre en lege om det? Lenke til kommentar
Gramex Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 hhmm, isteden for alu folie kan dere jo bestille en slik en : http://www.smoking-hookah.com/Products/Acc...coal-screen.asp Lenke til kommentar
Timur Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Vet ikke om det er en myte eller noe, men har hørt at vannpipe gjør at du får mugg og sopp i lungene. Slakt mæ. 9278148[/snapback] røyker du vannpipe hver dag over en lengere periode er det sjangse for at du får sopp i lungene. Det gjelder vel alle typer piper som røyken trekkes gjennom vann... 9278470[/snapback] Ja, var det jeg trodde, men er også usikker på hvilke konsekvenser det får. En annen ting er om det er så sunt å inhalere gasser og sånt fra sprit, hvis du bruker det. Lenke til kommentar
Gjest UncalG Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Vet ikke om det er en myte eller noe, men har hørt at vannpipe gjør at du får mugg og sopp i lungene. Slakt mæ. 9278148[/snapback] det kan skje hvis du heller vann gjennom slangen og den ikke tørkes ordentlig.. da dannes det mugg som sikkert er farlig og innhalere:) Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Jan_* Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Orker ikke drive å fiske på lovdata men er rimelig sikker på at farestempel må være på korrekt Norskt? 9117156[/snapback] Det er riktig. Det finnes strenge regler for denne merkingen. Hilsen Jan http://www.vannpipe.com Lenke til kommentar
Olum Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 UncalG og Jan fra vannpipeforum ^^ Lenge sida jeg har vært innom det forumet. Blitt en stund sida jeg røyka vannpipe også nå. Noen uker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå