Gå til innhold

Den knøttlille? Vannpipe/Hokaah tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For store hull? For mye tobakk? Det med lite røyk kan være at det lekker litt luft. Ha i vann, sett på bowlen uten tobakk, ta hånda over bowlen og pust inn. Får du dratt inn er det noe som ikke stemmer.

sjekket netopp og den er tett men takk for dei andre tipsene.

Lenke til kommentar

Et lite triks jeg plukka opp på en hookah bar i Ramallah: Bruk en sylinder midt i tobakkskrukka og pakk tobakken - ganske hardt, rundt. Der hadde de et eget verktøy for det, men jeg har lyktes med å bare bruke en pekefinger. Bruk gjerne også litt mindre kullbiter, som du legger litt mot kantene, istedet for å ha én kullbit på midten. Jeg henter vanligvis passende biter fra peisen, grillen eller bålet.

Edit: mangla et par ord.

Endret av olegunnaro
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 år senere...
  • 8 år senere...
On 8/7/2008 at 2:52 AM, Feonar said:

Har anskaffet meg en pipe, men begynner å skorte på kull og tobakk her nå.. Har funnet noen sider de selger begge deler til hyggelige priser, men det har kommet meg for øret at Politimester Bastian ikke er særlig begeistret for shishaimport.. Er det farlig å bestille fra f.eks bestofhookah.com? Hva kan i så fall skje? Hva gjør dere når dere skal ha ny tobakk?

Bor på Lillehammer, og er ikke ofte i Oslo, så butikker der er ikke så mye til hjelp..

Har du vurdert å bestille kull og tobakk fra utenlandske nettsteder? Det kan være farlig, da det kan være ulovlig i landet ditt. Å bestille fra nettsteder som bestofhookah.com eller andre internasjonale nettsteder kan føre til at du blir straffet med bøter eller enda verre, til og med siktelse. Politimesteren Bastian er ikke begeistret for denne typen import, da den ofte bryter lokale lover og regler. Før du bestiller noe fra et slikt sted, må du sørge for at det er tillatt i ditt land, og om nødvendig kontakte myndighetene hvis du har spesifikke spørsmål om lovverket. Det anbefales å gjøre undersøkelser før du importerer kull eller tobakk, slik at du er helt trygg på at handelen din er lovlig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...