James Bond Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 bump? Lite aktivitet.. Husker jeg var veldig fan av vannpipe før iallefall Lenke til kommentar
anonym2121 Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Har du noen favorittsmak? Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Har du noen favorittsmak? Eplemint.. Var ikke første gang jeg røyka vannpipe, Men det var ikke mange gangene før da jeg kom til denne Shisha klubben i Polen i Lodz, Pietrokowska Street 79 tror jeg og inni smuget der.. Fytte grisen og det var DEILIG. Jeg har familie der og dro tilbake 2 år senere.. Klubben var lagt ned. Men det var en annen som het Layali som var åpen og de lagde ikke like bra.. Eplemint er og forblir WIN så lenge man vet hvordan man lager den.. Og folk kan bli din lille bitch hvis man lager den riktig. Lenke til kommentar
anonym2121 Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Kan jg blande da sammen Apple og Freshmint da? Vil det bli godt? 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Hvordan får man greia man har oppi pipehodet til å evaporere i stedet for å tenne? Lenke til kommentar
anonym2121 Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Shishaen? Du skal ikke sette den ut for direkte flamme vet du? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 (endret) Shishaen. Jeg vet ikke helt hvordan det fungerer. Har ikke prøvd det enda. Så, den bare fordamper om man gjør det rett? Endret 21. juni 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
anonym2121 Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 du legger shishaen løst (ikke klem den sammen) nedi porselens toppen, også aluminiumsfolie over, så stikker du MANGE småe hull i den og legger kullet oppå Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Favorittsmak: Jasmine! Fikk aldri prøvd å krydra den med litt mint, noe som jeg føler hadde vært digg, men det var drit god uansett! Anbefales! Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Kan jg blande da sammen Apple og Freshmint da? Vil det bli godt? Ja det vil bli bra. MEN Her må du ta 70% Eple og 30% Mint skal det bli bra.. Fordi jeg har prøvd og røyke mint alene og det er fryktelig sterkt.. Så sterkt at jeg trengte ikke børste tenna på 2 dager etterpå. Så prøv deg fram men en blanding på 70/80% Eple og 30/20% Er best. Btw var i Tyrkia i Alanya fra 26-01juli og da måtte jeg bare få med meg denne her Det var skikkelig bra byggekvalitet til å bare være 50 Tyrkiske lire, Også fin farging av glass med mønster Kjøpte med mango smak og fruit mix Lenke til kommentar
Daninho96 Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Hei. Når jeg var i tyrkia for 1 uke siden, kjøpe jeg meg en vannpipe, + 6 pakker frukttobakk. Jeg har prøvd den 3 ganger, med eplesmak, og det har gått helt fint. Men idag skulle jeg prøve banansmak, jeg røyka sikkert i 20-30 min, før jeg bestemte meg for å slutte og gå å vaske den til neste gang. Men når jeg var på badet skjedde det plutselig noe med meg, jeg falt på gulvet, bæsjet faktisk på meg, og reiste meg opp gang på gang men falt ned.... Etter kanskje 10-15 minutter klarte jeg endelig å reise meg opp og da var jeg ganske svimmel og hadde vondt i hodet. Jeg er kjempe redd for hva som har skjedd med meg, jeg satt og gråt i kanskje 20 minutter. Jeg har aldri prøvd noe slags dop, som hasj eller noe sånt, så aner ikke om det kan ha vært det i tobakken, er det noen som vet hva som kan ha skjedd? Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Hei. Når jeg var i tyrkia for 1 uke siden, kjøpe jeg meg en vannpipe, + 6 pakker frukttobakk. Jeg har prøvd den 3 ganger, med eplesmak, og det har gått helt fint. Men idag skulle jeg prøve banansmak, jeg røyka sikkert i 20-30 min, før jeg bestemte meg for å slutte og gå å vaske den til neste gang. Men når jeg var på badet skjedde det plutselig noe med meg, jeg falt på gulvet, bæsjet faktisk på meg, og reiste meg opp gang på gang men falt ned.... Etter kanskje 10-15 minutter klarte jeg endelig å reise meg opp og da var jeg ganske svimmel og hadde vondt i hodet. Jeg er kjempe redd for hva som har skjedd med meg, jeg satt og gråt i kanskje 20 minutter. Jeg har aldri prøvd noe slags dop, som hasj eller noe sånt, så aner ikke om det kan ha vært det i tobakken, er det noen som vet hva som kan ha skjedd? Jeg tror du har fått kraftig nikotinsjokk.. Jeg klarte å utsette meg selv for noe lignende når jeg var mindre og hekta på vannpipe.. Så prøvde jeg Al-Fakheers double apple.. Og røykte på da.. Og jeg måtte bare legge meg ned.. Ble skikkelig dårlig og fikk vondt i hodet.. Men det at du bæsja på deg er ikke noe jeg kjenner meg igjen i Uansett det er ikke farlig, Men man må ta det rolig når man kjenner nikotinen kommer.. Man burde aldri få nikko-sjokk, Bare avslappende og deiligt.. Her har de fleste vanskeligheter for å gi seg og de bare peiser på og da får de smellen i trynet. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Noen plasser å bestille vannpipe på internett? Har hatt en liten en før, men har lyst på en stor. Noen bra sider som selger dette med gratis frakt? Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Noen plasser å bestille vannpipe på internett? Har hatt en liten en før, men har lyst på en stor. Noen bra sider som selger dette med gratis frakt? http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=hookah&_sacat=0 På ebay kan du gjøre gode kjøp som er deilige Jeg kjøpte min beste vannpipe hos ebay.. Jeg anbefaler derfor på det sterkeste Sheecool vannpipe. Søk på ebay, Eller på google så skjønner du hvorfor jeg liker dem best. 1 Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Er denne noe tess? http://www.ebay.com/itm/Hookah-Sheecool-Snow-gel-base-shisha-waterpipe-freezable-BLACK-WHITE-YELLOW-/261038779314?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3cc71fabb2#ht_760wt_1270 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Er denne noe tess? http://www.ebay.com/...2#ht_760wt_1270 Alle Sheecool hookah's er tess Du har en vannbolle som har to lag.. På utsiden en gel som fryses ned, Og på insiden rom for vannet. Så fryser du ned "basen" eller "vasen", Så fryses gel'en ned og du heller kaldt vann nedi.. Det gjør at vannet blir iskaldt, Og veeeeeeldig leeeeenge. Dette løfter vannpiperøyking til en helt ny verden.. Er synd jeg solgte min Sheecool (Har noe bilder lengre bak her i tråden).. Uansett så får du en mye bedre opplevelse, Og smaken blir forbedret og det er "ikke like farlig" Som de hevder.. Men er ingen som har fått kreft av å bare røyke vannpipe alene.. Jeg ville satsa på sheecool.. Eneste ulempen er at den må fryses ned og dette tar tid så du kan ikke nyte "Right-away" Men bare til du ser gel'en er helt nedfryst. Det er uansett tid som er verdt og vente på. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Tok med meg ei Ager-pipe fra Jerusalem, da jeg var der for et par uker siden. Begynner dog å bli tom for tobakk - noen som vet av sjapper i Trondheim som selger? Lenke til kommentar
Daninho96 Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Hei. Når jeg var i tyrkia for 1 uke siden, kjøpe jeg meg en vannpipe, + 6 pakker frukttobakk. Jeg har prøvd den 3 ganger, med eplesmak, og det har gått helt fint. Men idag skulle jeg prøve banansmak, jeg røyka sikkert i 20-30 min, før jeg bestemte meg for å slutte og gå å vaske den til neste gang. Men når jeg var på badet skjedde det plutselig noe med meg, jeg falt på gulvet, bæsjet faktisk på meg, og reiste meg opp gang på gang men falt ned.... Etter kanskje 10-15 minutter klarte jeg endelig å reise meg opp og da var jeg ganske svimmel og hadde vondt i hodet. Jeg er kjempe redd for hva som har skjedd med meg, jeg satt og gråt i kanskje 20 minutter. Jeg har aldri prøvd noe slags dop, som hasj eller noe sånt, så aner ikke om det kan ha vært det i tobakken, er det noen som vet hva som kan ha skjedd? Jeg tror du har fått kraftig nikotinsjokk.. Jeg klarte å utsette meg selv for noe lignende når jeg var mindre og hekta på vannpipe.. Så prøvde jeg Al-Fakheers double apple.. Og røykte på da.. Og jeg måtte bare legge meg ned.. Ble skikkelig dårlig og fikk vondt i hodet.. Men det at du bæsja på deg er ikke noe jeg kjenner meg igjen i Uansett det er ikke farlig, Men man må ta det rolig når man kjenner nikotinen kommer.. Man burde aldri få nikko-sjokk, Bare avslappende og deiligt.. Her har de fleste vanskeligheter for å gi seg og de bare peiser på og da får de smellen i trynet. Det som også er, er at det ikke er tilsatt nokotin i tobbaken (ikke som det står i allefall). Kjøpe 6 pakker med nakhlay, og 1 av disse var nikotin innholdige. Og har fått nikotin-sjokk før, og da føler du jo deg egentlig ganske lik som når du er full. Men dette her var helt annerledes.... Jeg var ikke rusa, jeg var bare kjempe svimmel og klarte ikke stå på beina mine. Merkelig. Men nå i etterkant synes jeg det egentlig bare var komisk og veldig rart, hahaha Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Tok med meg ei Ager-pipe fra Jerusalem, da jeg var der for et par uker siden. Begynner dog å bli tom for tobakk - noen som vet av sjapper i Trondheim som selger? Til folk som googler samme spørsmål: http://www.bamboolt.com/shop/ har greit utvalg og er sentralt plassert i Jomfrugata. Litt dyrt og betydelig dårligere utvalg enn sjappa jeg handla i, i Jerusalem, men funker. Synd de ikke hadde lemon-mint-tobakk... Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Hei. Når jeg var i tyrkia for 1 uke siden, kjøpe jeg meg en vannpipe, + 6 pakker frukttobakk. Jeg har prøvd den 3 ganger, med eplesmak, og det har gått helt fint. Men idag skulle jeg prøve banansmak, jeg røyka sikkert i 20-30 min, før jeg bestemte meg for å slutte og gå å vaske den til neste gang. Men når jeg var på badet skjedde det plutselig noe med meg, jeg falt på gulvet, bæsjet faktisk på meg, og reiste meg opp gang på gang men falt ned.... Etter kanskje 10-15 minutter klarte jeg endelig å reise meg opp og da var jeg ganske svimmel og hadde vondt i hodet. Jeg er kjempe redd for hva som har skjedd med meg, jeg satt og gråt i kanskje 20 minutter. Jeg har aldri prøvd noe slags dop, som hasj eller noe sånt, så aner ikke om det kan ha vært det i tobakken, er det noen som vet hva som kan ha skjedd? Jeg tror du har fått kraftig nikotinsjokk.. Jeg klarte å utsette meg selv for noe lignende når jeg var mindre og hekta på vannpipe.. Så prøvde jeg Al-Fakheers double apple.. Og røykte på da.. Og jeg måtte bare legge meg ned.. Ble skikkelig dårlig og fikk vondt i hodet.. Men det at du bæsja på deg er ikke noe jeg kjenner meg igjen i Uansett det er ikke farlig, Men man må ta det rolig når man kjenner nikotinen kommer.. Man burde aldri få nikko-sjokk, Bare avslappende og deiligt.. Her har de fleste vanskeligheter for å gi seg og de bare peiser på og da får de smellen i trynet. Det som også er, er at det ikke er tilsatt nokotin i tobbaken (ikke som det står i allefall). Kjøpe 6 pakker med nakhlay, og 1 av disse var nikotin innholdige. Og har fått nikotin-sjokk før, og da føler du jo deg egentlig ganske lik som når du er full. Men dette her var helt annerledes.... Jeg var ikke rusa, jeg var bare kjempe svimmel og klarte ikke stå på beina mine. Merkelig. Men nå i etterkant synes jeg det egentlig bare var komisk og veldig rart, hahaha Det er der ER akkurat som å få ett kraftig nikotinsjokk.. Det du sier at du ble kvalm, Svimmel og vanskelig for å stå på beina men i tillegg vondt i hodet er typisk nikotinsjokk. Men mer av den kraftigste varianten. Uansett har du prøvd å røyke samme frukttobakk en gang til bare for morro skyld, Men ta det veldig pent? Altså du bare såvidt sipper på slangen? Det kan avsløre mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå