Gå til innhold

Den knøttlille? Vannpipe/Hokaah tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rått!

Har du navnet på selgeren?

Fortsatt han jeg linka te som kanskje selger..

http://www.ebay.com/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=220749444958&ssPageName=ADME:L:OU:US:1123

 

Han heter hookahshisha på eBay, Emailen hans er:

[email protected]

 

Denne emailen fikk jeg KUN fordi det tydeligvis er pålagt med email ved kvittering når du kjøper. Du finner ikke Emailen hans noe annet sted, Anse deg selv nå som lucky ;) Ville sendt email te han å spørt om det er fler igjen. Når det er sagt, på Kvitteringen står det 128 Dollar noe som er litt under 700 kroner :) for den pakka der :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Rått!

Har du navnet på selgeren?

Fortsatt han jeg linka te som kanskje selger..

http://www.ebay.com/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=220749444958&ssPageName=ADME:L:OU:US:1123

 

Han heter hookahshisha på eBay, Emailen hans er:

[email protected]

 

Denne emailen fikk jeg KUN fordi det tydeligvis er pålagt med email ved kvittering når du kjøper. Du finner ikke Emailen hans noe annet sted, Anse deg selv nå som lucky ;) Ville sendt email te han å spørt om det er fler igjen. Når det er sagt, på Kvitteringen står det 128 Dollar noe som er litt under 700 kroner :) for den pakka der :)

Du er min helt.

Lenke til kommentar

Rått!

Har du navnet på selgeren?

Fortsatt han jeg linka te som kanskje selger..

http://www.ebay.com/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=220749444958&ssPageName=ADME:L:OU:US:1123

 

Han heter hookahshisha på eBay, Emailen hans er:

[email protected]

 

Denne emailen fikk jeg KUN fordi det tydeligvis er pålagt med email ved kvittering når du kjøper. Du finner ikke Emailen hans noe annet sted, Anse deg selv nå som lucky ;) Ville sendt email te han å spørt om det er fler igjen. Når det er sagt, på Kvitteringen står det 128 Dollar noe som er litt under 700 kroner :) for den pakka der :)

Du er min helt.

Bare hyggelig. Du burde få deg en sånn ;) Kjempelett å bruke, Bare en ting å være obs på.. Man MÅ seff som alle andre boller mekke Shisha`en i bollen riktig, Ellers kan det bli feil. Men utenom det er det en kjempenajs hookah!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Rått!

Har du navnet på selgeren?

Fortsatt han jeg linka te som kanskje selger..

http://www.ebay.com/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=220749444958&ssPageName=ADME:L:OU:US:1123

 

Han heter hookahshisha på eBay, Emailen hans er:

[email protected]

 

Denne emailen fikk jeg KUN fordi det tydeligvis er pålagt med email ved kvittering når du kjøper. Du finner ikke Emailen hans noe annet sted, Anse deg selv nå som lucky ;) Ville sendt email te han å spørt om det er fler igjen. Når det er sagt, på Kvitteringen står det 128 Dollar noe som er litt under 700 kroner :) for den pakka der :)

Du er min helt.

Bare hyggelig. Du burde få deg en sånn ;) Kjempelett å bruke, Bare en ting å være obs på.. Man MÅ seff som alle andre boller mekke Shisha`en i bollen riktig, Ellers kan det bli feil. Men utenom det er det en kjempenajs hookah!

 

Da mener du ikke type shisha, men hvordan man bruker den i bollen, right?

Har prøvd å gjøre litt research og har kommet fram til at det ikke skal gå helt opp til alu-folien, den skal ligge løst og ikke pakkes.

Har du no fler tips så tar jeg imot med glede :D

Men når du sier feil, mener du at den kan bli ødelagt?

Lenke til kommentar

Rått!

Har du navnet på selgeren?

Fortsatt han jeg linka te som kanskje selger..

http://www.ebay.com/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=220749444958&ssPageName=ADME:L:OU:US:1123

 

Han heter hookahshisha på eBay, Emailen hans er:

[email protected]

 

Denne emailen fikk jeg KUN fordi det tydeligvis er pålagt med email ved kvittering når du kjøper. Du finner ikke Emailen hans noe annet sted, Anse deg selv nå som lucky ;) Ville sendt email te han å spørt om det er fler igjen. Når det er sagt, på Kvitteringen står det 128 Dollar noe som er litt under 700 kroner :) for den pakka der :)

Du er min helt.

Bare hyggelig. Du burde få deg en sånn ;) Kjempelett å bruke, Bare en ting å være obs på.. Man MÅ seff som alle andre boller mekke Shisha`en i bollen riktig, Ellers kan det bli feil. Men utenom det er det en kjempenajs hookah!

 

Da mener du ikke type shisha, men hvordan man bruker den i bollen, right?

Har prøvd å gjøre litt research og har kommet fram til at det ikke skal gå helt opp til alu-folien, den skal ligge løst og ikke pakkes.

Har du no fler tips så tar jeg imot med glede :D

Men når du sier feil, mener du at den kan bli ødelagt?

Jepp er bare det, Den skal ligge løst og fint neddi der. Du kan egentlig ta shishaen og dele den med begge fingrene og la den legge seg i bollen. Når jeg mener feil så mener jeg, Ikke får noe "røyk", Er blitt for tett, Shishaen blir brent osv. Men får du kjøpt den pakken bruker du gjerne "rist" eller Charcoal Screen som det heter, Som følger med ;)

 

Da ser du imellom hullene hvor Shishaen ligger såklart og da er det bare å legge opp helt til du ser at den ikke kommer borti Charcoal Screen, For da blir den heller ikke brent av kullet ;) Perfekt resultat hver gang ;)

 

charcoal-screen-2-pack-tp_8307899554535555857b.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Anbefaler å prøve champagne i vannpipen. Schmaker gødt!

 

Anbefaler å starte med kullene ytterst på hatten, ta av aske ofte, ta av hatten og blåse nedenfra og opp i gjennom hatten, la den hvile i ett minutt, så sette den på og flytte kullet til et sted den ikke har vært.

 

Anbefaler å bruke nål til å lage hull, 36 hull fordelt jevnt over alu-folien.

 

Anbefaler å blåse ut gammel røyk etter ca 10-15 min. (I mens kan du blåse i hatten, som beskrevet ovenfor).

 

De som vil prøve marijuana i vannpipen: det er nytteløst hvis du prøver å gjøre det på samme måte som frukttobakk.

 

Anbefaler å rense vannpipen godt, om ikke etter hver gang, så etter hver andre gang du bruker den.

 

Anbefaler å ikke bruke lett-tennelig kull, veldig ofte dårlig kvalitet. Som oftest blir det fort brent tobakk.

 

 

Har hatt praksis i Russland som festarrangør med fokus på vannpipe og te. Spør meg gjerne hvis du trenger hjelp.

Lenke til kommentar

Hvis man ikke bruker sånn lett-antennelig kull, hvordan skal man tenne på det andre da?

Det er flere muligheter. Vi stjal en gassbrenner fra kjemirommet på skolen da vi var 16, med den tar det ca. 40 sekunder før det er ferdig.

 

Legg det i en stekepanne på ovnen, hjemme på kjøkkenet. Full varme. Snu litt på det av og til. Tar ca. 5-8 minutter (kommer an på ovnen).

 

Stearinlys, blås på glørne så tar det kortere tid. Men fortsatt ca. 15 min.

 

Husk: Kullet trenger ikke å være helt ferdig før du legger det på. Hvis det gløder på halve biten, legger du det på hatten og varmer opp pipen, i mellomtiden har resten av kullet fått glør.

Lenke til kommentar

Anbefaler å prøve champagne i vannpipen. Schmaker gødt!

 

Anbefaler å starte med kullene ytterst på hatten, ta av aske ofte, ta av hatten og blåse nedenfra og opp i gjennom hatten, la den hvile i ett minutt, så sette den på og flytte kullet til et sted den ikke har vært.

 

Anbefaler å bruke nål til å lage hull, 36 hull fordelt jevnt over alu-folien.

 

Anbefaler å blåse ut gammel røyk etter ca 10-15 min. (I mens kan du blåse i hatten, som beskrevet ovenfor).

 

De som vil prøve marijuana i vannpipen: det er nytteløst hvis du prøver å gjøre det på samme måte som frukttobakk.

 

Anbefaler å rense vannpipen godt, om ikke etter hver gang, så etter hver andre gang du bruker den.

 

Anbefaler å ikke bruke lett-tennelig kull, veldig ofte dårlig kvalitet. Som oftest blir det fort brent tobakk.

 

 

Har hatt praksis i Russland som festarrangør med fokus på vannpipe og te. Spør meg gjerne hvis du trenger hjelp.

Ja det er også viktig.. Når man ser hele kulltabletten er blitt "hvit" tar man kullklypen og "slår" av asken i "askebegeret" under bollen.

 

Men spør dere meg er fortsatt det største problemet, Hvor får tak i frukttobakk :p Det er lite hjelp i å sette opp, og gjøre alt riktig om du ikke har noe annet enn sokkene dine å "røyke" :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det ulovlig å kjøpe tobakk fra utlandet og inn?

In that case, så har du sikkert sjekka ebay? If not; this

Er lovlig å kjøpe Hookah men ikke Shisha :hrm:

 

Tror man kan få bot hvis man blir tatt, Tror kanskje også at det er sånn at man får tillegg i boten jo mer gram man har :cry:

 

Vet at man kan få kjøpt det på Nordby køpcenter.. Al-Fakheer. Men det er kun 2 smaker, Akkurat nå har jeg den ene av de. Skal stikke rundt på Svinesund og høre med ALLE tobakksbutikkene og lage liste over hvem som har og hva. Da blir det bedre tenker jeg ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har forslag på hvor jeg burde kjøpe pipe fra om jeg skal kjøpe i oslo? Og har noen funnet ekte Al fakher i oslo?

Shangri-La har masse piper, Bare stikk innom og hør med de.

 

http://www.shangri-la.no/shop/index.php?main_page=index&cPath=16_135_85

 

Al-Fakheer får du kjøpt på Nordby køpcenter iallefall som jeg vet om.

 

Så litt på de fra shangri la, men er de i mye bedre kvalitet enn de fra youngstorget o.l?

Lenke til kommentar

Noen som har forslag på hvor jeg burde kjøpe pipe fra om jeg skal kjøpe i oslo? Og har noen funnet ekte Al fakher i oslo?

Shangri-La har masse piper, Bare stikk innom og hør med de.

 

http://www.shangri-la.no/shop/index.php?main_page=index&cPath=16_135_85

 

Al-Fakheer får du kjøpt på Nordby køpcenter iallefall som jeg vet om.

 

Så litt på de fra shangri la, men er de i mye bedre kvalitet enn de fra youngstorget o.l?

Hakke peil, Ville ikke hatt noe annet enn en "Sheecool" Hookah uansett jeg da, Men du kan sikkert få mye ekspertise fra Shangri-La..

 

Eller kjøpe på nettet så får du akkurat den Hookah`en du har lyst på ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har forslag på hvor jeg burde kjøpe pipe fra om jeg skal kjøpe i oslo? Og har noen funnet ekte Al fakher i oslo?

Shangri-La har masse piper, Bare stikk innom og hør med de.

 

http://www.shangri-la.no/shop/index.php?main_page=index&cPath=16_135_85

 

Al-Fakheer får du kjøpt på Nordby køpcenter iallefall som jeg vet om.

 

Så litt på de fra shangri la, men er de i mye bedre kvalitet enn de fra youngstorget o.l?

Hakke peil, Ville ikke hatt noe annet enn en "Sheecool" Hookah uansett jeg da, Men du kan sikkert få mye ekspertise fra Shangri-La..

 

Eller kjøpe på nettet så får du akkurat den Hookah`en du har lyst på ;)

 

Tenkte på det, men frakten er så sabladyr :/

Lenke til kommentar

Ok en liten UPDATE :)

 

Idag bestilte jeg:

3x50gr El Rosha Herbal Shisha fra eBay:

Licorice, Mint og Strawberry.

 

http://www.ebay.co.uk/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=320698286610

 

1x50gr Baraka Herbal Shisha

Raspberry.

 

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=320698285519

 

Blir morro og teste smaken samt om det faktisk kommer imellom tollen.

Prisen for alt dette totalt 77,- Kr :D

 

De garanterer like god smak som Al-Fakheer, Men når jeg tenker over det har jo den Double Apple`n jeg har liggende 0.05% Nicotine og Tobacco osv.

 

Da skulle man vel tro at det ikke var noe forskjell i smak når det er 0,0% av Tobacco, Nicotine og Tar osv :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...