Gå til innhold

Den knøttlille? Vannpipe/Hokaah tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Hvor kan man få kjøpt frukttobakk i oslo? Den ene butikken noen venner visste om på grønland var visst lagt ned eller noe.

Shangrila på østbanehallen i oslo selger ikke lenger etter at de ble tatt for salg uten lisens til det og fikk bot på 300.000kr. 2 steder jeg vet om som har tillatelse til å selge det er Scorpius butikken på grünerløkka som også har en butikk i trondheim og tromsø. Vet ikke om de sender ut ved bestilling, men verdt et forsøk å ringe.

Lenke til kommentar

Hvor farlig er det egentlig å røyke vannpipe?

Det er sant at å røyke vannpipe er mye mindre skadelig enn vanlige sigaretter.

Det diskusjonen herjer om er tiden. bruker kanskje 5min per sigarett? Jeg vet ikke, jeg røyker ikke. Mens når man røyker vannpipe så holder man pipa gjerne gående i flere timer i ny og ned. Det er bevist at hvert inntrekk er myyyye mindre kjemikalier enn vanlig røyk, men når du tar flere hundre paff hver gang du røyker vannpipe så går det muligens opp i opp.

Søk opp litt på nett og les selv.

Lenke til kommentar

Hvor farlig er det egentlig å røyke vannpipe?

Det er sant at å røyke vannpipe er mye mindre skadelig enn vanlige sigaretter.

Det diskusjonen herjer om er tiden. bruker kanskje 5min per sigarett? Jeg vet ikke, jeg røyker ikke. Mens når man røyker vannpipe så holder man pipa gjerne gående i flere timer i ny og ned. Det er bevist at hvert inntrekk er myyyye mindre kjemikalier enn vanlig røyk, men når du tar flere hundre paff hver gang du røyker vannpipe så går det muligens opp i opp.

Søk opp litt på nett og les selv.

Vi puster jo inn eksos nesten 24 timer i døgnet, og eksos inneholder CO - karbonmonooksid.

Personlig tror jeg ikke at vannpipe er mer skadelig enn vanlige sigaretter.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Noen som vet hvor jeg kan få tak i en rundt Hamar? :)

På Asia-butikken nedenfor Peppes pizza!

Så inn i butikken utenfra for litt siden, så ingen. Før sto de i vinduet, har du sett de der nylig? Har de tobakk og alt ellers også?

Okei, nei, har ikke vært der siden i september. Kjøpte to stykk da og har sett at dem hadde til langt utpå høsten. Dem hadde tobakk i sommer hvertfall!

Bare stikk innom og spør.

Endret av Perfidus
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Dersom det fins innvandrar-butikkar *host* import-butikkar i området rundt deg, bør du sjekka det. Det var slik eg fekk mi. :) Scorpius har jo bare slike knøttsmå.

Er det nokon som veitt om det fins hookah-bars i Noreg, forresten?

Det ligger en i Hausmanns gate i Oslo. Koster faen meg 100kr for et hode. Latterlig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...