Olum Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Cherry er hvertfall den beste smaken jeg har prøvd Må få tak i mer av den. Peach var virkelig skuffende. Smakte nesten ingenting.- Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Karamell smak suger, så vet dere det. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Karamell smak suger, så vet dere det. 9075767[/snapback] Karamel hadde vel kanskje gått med melk i vasen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Må innrømme at jeg ble litt fristet på Hokaah av denne tråden Lenge siden man har røyket sånt Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Må innrømme at jeg ble litt fristet på Hokaah av denne tråden Lenge siden man har røyket sånt 9076605[/snapback] Kjøp deg en liten en til 300 kroner. Tobakk og kull for 200 kr til sammen. Da er du i gang Lenke til kommentar
Gjest Gjest_MeW_* Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Går ann å få kjøpt rister til vannpipen isteden for folie, men er du kreativ finner du nok en rist i huset ditt du kan bruke . De ristene man kan kjøpe er som oftest dåræige med altfor store hull noe som svir tobakken og lager en sterk besk smak. - Til den som skrev at 2 timer med vannpipe er det samme som 100 siggaretter så vil jeg gjerne hvite hvor du har det fra. - Har ikke helt funnet ut av denne quote funksjonen, men du som mente at pipen kansje var istykker pga kullrester så kan dette umuligt stemme med mindre du har misshandlet pipen din på det sterkeste. Husk å vask pipen etter bruk eller ihvertfall annenhver. (tørk alltid slagen godt etter bruk ellers blir den ganske guggen) PS: syntes det er flott med en slik tråd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Neinei, spørte faktisk en politimann om akkurat det 8762226[/snapback] Sier loven noe om bruk av slike i det hele tatt? Kom nettopp hjem fra klassetur. To av guttene hadde med seg vannpipe. Da den ble oppdaget, ble den konfiskert og alle som hadde røyka fikk melding med til foreldrene. Var det pga. tobakken, eller? Jeg rørte den ikke, og har aldri prøvd før, men vet at det er ganske utbredt her. 8765110[/snapback] Pipa er lovlig, frukttoakken er ikke lovlig grunnnet at det ikke står noe varsel på frukttobakkspakkene. Lenke til kommentar
Mew-Volbeat Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Man kan få kjøp fruktobakk med advarsler på (ergo godkjennt) de skulle jeg mene er lovlige å ha med seg http://www.roolig.dk/shop/ er en dansk webshop som har begynnt med dette, men de sender dessverre ikke til utlandet. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 Orker ikke drive å fiske på lovdata men er rimelig sikker på at farestempel må være på korrekt Norskt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Orker ikke drive å fiske på lovdata men er rimelig sikker på at farestempel må være på korrekt Norskt? 9117156[/snapback] Ja uten advarsler er det ulovlig, men ingen som produserer den type vil gjøre det.(noen produsenter har gjort det) Lurer egentlig på hvorfor. Lenke til kommentar
Mew-Volbeat Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 For at det skal være lovligt og gjøres ordentlig, jeg mener dette med advarslene er ett godt steg i rettning av å få fjernet mange av de feile oppfatningene mange forlk har av vannpiper..(selv om de e åndsvake) Har merket at det er mindre butikker som selger frukttobakk og det er pga dette, begynner de å merke de vil flere og flere begynne å selge dete igjen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Går ann å få kjøpt rister til vannpipen isteden for folie, men er du kreativ finner du nok en rist i huset ditt du kan bruke . De ristene man kan kjøpe er som oftest dåræige med altfor store hull noe som svir tobakken og lager en sterk besk smak. - Til den som skrev at 2 timer med vannpipe er det samme som 100 siggaretter så vil jeg gjerne hvite hvor du har det fra. - Har ikke helt funnet ut av denne quote funksjonen, men du som mente at pipen kansje var istykker pga kullrester så kan dette umuligt stemme med mindre du har misshandlet pipen din på det sterkeste. Husk å vask pipen etter bruk eller ihvertfall annenhver. (tørk alltid slagen godt etter bruk ellers blir den ganske guggen) PS: syntes det er flott med en slik tråd 9112843[/snapback] Har ikke siden lengre. Men var noen forskere som hadde testet ut stoffet av det, og dets innhold. Lenke til kommentar
landejensen Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Neinei, spørte faktisk en politimann om akkurat det 8762226[/snapback] jeg har klart og knuse mitt pipe hode! Lenke til kommentar
ppppppptttttttt Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Røyker en god del ja... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) Røyker du noe spesielt før du poster meningsløse innlegg? Jeg skal flytte til Oslo nå, og synes leiligheten skal få en hookah i innflyttingsgave. Men det er ikke noe jeg har tenkt å bruke noe særlig med penger på. Samtidig gidder jeg ikke kjøpe noe som går i stykker etter fem gangers bruk, så om noen har konkrete tips til billige piper med god kvalitet er det fint. Selv om jeg ikke har tenkt å bruke mange hundrelapper, er pent utseende lett verdt litt ekstra,om alternativet ser ut som noe billig drit. Den vil jo tross alt være inventar når det ikke er i bruk. Noen som vet om vannpiperøyking er like ille som vanlig tobakksrøyking når det gjelder lukt/misfarging av vegger o.l. forresten? Endret 31. juli 2007 av NgZ Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Shangerila (eller noe) like ved tigern i oslo er ett sted å kjøpe pipe. Vet ihvertfall at med utlufting mens man røyker og med lufting etter så lukter det ingen ting hos meg. Har ikke merket merker på vegger heller... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Fint. Tror ikke det blir så populært om det lukter epletobakk av sofaen etter hvert. Har du noen forslag til et bestemt produkt? Er ganske grønn på området, men har prøvd det, og det fristet til gjentakelse. Vet ikke hva som er lurt å se etter. Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Trodde Vannpipe var ulovlig fram til jeg leste denne tråden. Hvorfor skal alle filmer få det til å se ut som at det er kun til narko? Røyker ikke no særlig i det hele tatt men hadde ikke gjort noe å prøve det. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) De pipene kommer ikke i flatpakket i papp og med masse fancy stuff. Har ikke sett et seriøst sted som selger piper som man selger leker. De kvalitetene du børr se etter i en pipe er : Grei størelse på tanken En der det følger med en slange som er ordentlig og ikke ser ut som den skal til å revne. Hvis du bor i oslo anbefaller jeg shangerila, men ellers i landet vet jeg ikke. Ta en tur innom en butikk og kjøp litt på innpuls. Edit: @ tj De felste filmer får bong til å se ut som det det er til. Vannpipe derimot kan jeg ikke huske serlig mange filmer som "disser". Ser heller for meg en sjeik som puffer på en vannpipe i en gammel ørkenfilm Endret 31. juli 2007 av DiscoBoB Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) De pipene kommer ikke i flatpakket i papp og med masse fancy stuff. Har ikke sett et seriøst sted som selger piper som man selger leker. De kvalitetene du børr se etter i en pipe er : Grei størelse på tanken En der det følger med en slange som er ordentlig og ikke ser ut som den skal til å revne. Hvis du bor i oslo anbefaller jeg shangerila, men ellers i landet vet jeg ikke. Ta en tur innom en butikk og kjøp litt på innpuls. Edit: @ tj De felste filmer får bong til å se ut som det det er til. Vannpipe derimot kan jeg ikke huske serlig mange filmer som "disser". Ser heller for meg en sjeik som puffer på en vannpipe i en gammel ørkenfilm 9184305[/snapback] I filmen 300 kan man se masse vannpiper i bakgrunnen Endret 1. august 2007 av Olumvolum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå