Windows8 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Ja, Cola. La Colaen ligge inni røret en liten stund, skyld deretter med iskaldt vann. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Særriøst? Blir den ikke bare klissete da? Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Les hva jeg skrev. Du skal skylde med vann etter å ha fått bort lukt og smak som ligger igjen i røret. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Hvorfor er det bra med cola? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Vel, har du en skitten mynt i cola så blir den ren etter en stund. Det er jo syre, så er vel derfor. Dumt at vi bare har fanta dog, får stikke innom butikken imorgen.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hvordan kan jeg fjerne lukt fra utstyret? Har nå prøvd å vaske det i såpe og tannkrem (med vann selvsagt), men lukten går ikke bort fra det. Er en litt sånn tobakkaktig lukt som ikke er noe digg Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Snakker ikke ut fra egen erfaring, men har hørt at hvis du koker opp vann og heller det i slangen og lar det ligge en stund så forsvinner det. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hvorfor skal du vaske pipa? Slangen er greit, men å rengjøre pipa med zalo og vann, i bollen og røret, så må den innrøykes igjen. Jeg har kun vaska min i vann, og brukt fingra til å skure med. Røret har jeg bare blåst ut. Lenke til kommentar
Justitiarius Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Hallo folkens. Har klart å knust den øverste delen, den delen man legger kullet og tobakken i. Noen som vet hvor jeg får tak i ny? Og om det er noe universal-size på de? Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Det er forskjellige størrelser, men de store pleier som regel å være like. Har du gummien rundt så kan du improvisere litt. Portable hookah: http://www.dealextreme.com/search.dx/search.water%20pipe Endret 4. november 2010 av RePaC Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Du kan kanskje dra tilbake dit hvor du kjøpte den å se om de selger separate pipehoder? Lenke til kommentar
Justitiarius Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Lite aktuelt å dra tilbake til Tyrkia.. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Hehe, da så. Fikk du ordna nytt pipehode? Lenke til kommentar
Justitiarius Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Limte den sammen, men mistenker at limen vil bli myk når jeg begynner å røyke igjen... Dermed vil den bli ødelagt igjen. Men tror ikke det skal være så vanskelig å skaffe nytt hode. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 http://www.hookah-shisha.com/c-27-hookah-bowls.html http://shop.ebay.com/?_from=R40&_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=hookah+bowl&_sacat=See-All-Categories Er du under 18 / ikke har visa, kan du lage en paypal konto, overføre penger til den fra nettbank (de aller fleste visa electron kort har dette). Men da må du kjøpe fra eBay. Lenke til kommentar
Aikiarntsen Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 for de av dere som er interesserte, og er nogenlunde stødige i engelsk, vil jeg anbefale hookahpro.com. De har gode videoer der de tester forskjellige typer shisha, forskjellige hookaher, leverandører av diverse producter, kull etc. De ar også noen ganske gode how-to videoer som kan være gode n¨r man begynner, og for all del, hvis du har en slange laget av lær. IKKE vaske den, men dediker den heller til en ype shisha. Grunnen til det er at innsiden av slangen vil begynne å råtne, og slangen vil bli ødelagt. Personlig foretrekker jeg noen billige plast-slanger, enten av den typen du ville brukt i et akvarium, eller dedikerte hookah piper, veldig enkle å holde rene, og du kan bli kvitt "ghosting" (smak som setter seg i slangen) forøvrig er en av de beste måtene å bli kvitt ghosting på å bruke sitronsaft (av den typen du ville brukt i te) og vann, og bare la det renne fram og tilbake i slangen et par ganger før du skyller den skikkelig. Håper dette var til hjelp for noen Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Vannpipe er digg Kjøpte meg vannpipe i Egypt som funker kjempebra! 200kr for pipe, kull og masse El Nakhla tobakk Lenke til kommentar
Aikiarntsen Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Nakhla er digg! Et annet merke jeg personlig liker er Afzal. De har noen gode smaker, men innimellom kan man få helt elendige "batcher", jeg hadde det for en stund tilbake med Afzal Lime-Lemon, som er dama sin store favoritt, personlig liker jeg Afzal Orange ganske godt. har en litt spesiel smak da litt appelsinskall aktig ettersmak, men ellers ganske god! En smak jeg vil anbefale folk å prøve hvis de har lyst til å prøve Afzal er Pan Rasna. Smaken er en blanding av rose, kirsebær, granatepple og en del mint. Den kan bli ganske stærk om den blir for varm, da... Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Hvor farlig er det egentlig å røyke vannpipe? Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Vet hvert fall at vannpipe inneholder mye mindre tjære og nikotin enn en vanlig sigarett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå