♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg kjöpte meg en stor pipe, men dobbel epple smaler ekkelt. Likte det förste gangen men så fikk jeg vondt i magen og röyket ikke mer. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Det finnes molasses uten tobakk og nikotin til vannpipe. Eneste plassen jeg har sett det er på edit. De har også noen billige vannpiper der. Lenke til kommentar
lilko Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Trekker dere ned røyken? Hvorfor/hvorfor ikke? Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Av og til. Noen ganger ikke FORDI: Ofte smaken som tar kaken. Noen ganger FORDI: Bli mer påvirket av nikotinen, bli med slækk. Lenke til kommentar
tobben98 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Røyker også vannpipe noen ganger i uken Et tips for å fyre opp naturkull: Legg kullet rett på komfyren. Denne vannpipen er 19 inch Bestilte denne vannpipa på smoking-hookah.com Frakten var på bare 4 dager Mine smaker: 1 Shisha Al-Sultan 50gr Box Raspberry - 1 Shisha Al-Sultan 50gr Box Watermelon & Mint - 1 Shisha Al-Sultan 50gr Box Peach - 1 Shisha Al-Sultan 50gr Box Green Apple - 1 Shisha Al-Sultan 50gr Box Cola. Endret 8. januar 2010 av tobben98 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Forrige gang jeg røyket med 4-5 venner og venniner så røyke vi vel 3 timer i strekk, flere hadde hodepine etterhvert Dundertobakk var det, en med smak av kanel (var god) og en med skogsbær Lenke til kommentar
lilko Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 av tobakk kan jeg anbefale merket Serbetli. Ikke så lett å få tak i men den er veldig god Er veldig fersk og god selv etter mange måneders lagring. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Prøvde vannpipe for første gang i går, ganske digg egentlig. Tror det var eplesmak på tobakken(?). Var litt morsomt å snakke mens jeg hadde røyken i lungene. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Noen av dere som vet hvor man får kjøpt reservedeler i Norge? Gummipakningen mellom stangen og glasset har røket, og sesongen nærmer seg med stormskritt. Lenke til kommentar
Tingels Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Røyker også vannpipe noen ganger i uken Et tips for å fyre opp naturkull: Legg kullet rett på komfyren. Denne vannpipen er 19 inch Bestilte denne vannpipa på smoking-hookah.com Frakten var på bare 4 dager Mine smaker: 1 Shisha Al-Sultan 50gr Box Raspberry - 1 Shisha Al-Sultan 50gr Box Watermelon & Mint - 1 Shisha Al-Sultan 50gr Box Peach - 1 Shisha Al-Sultan 50gr Box Green Apple - 1 Shisha Al-Sultan 50gr Box Cola. hva har du og si om Al-sultan? er den god fikk du kjøpt den her i norge? selv har jeg bare prøvd al fakher drue, cherry og eple. Eple er best fra al fakher er på netter hver dag og sikler på tangiers og starbuzz shisha gleder meg til den dagen jeg finner ne side som ikke tar 45 dollar for og shippe til norge ^^ : P Noen av dere som vet hvor man får kjøpt reservedeler i Norge? Gummipakningen mellom stangen og glasset har røket, og sesongen nærmer seg med stormskritt. små ting som dette kan du lett få kjøpt på ebay bare husk og kjøp for under 200 kr noe jeg tviler på att det koster Lenke til kommentar
Tingels Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Faen jeg blir gal! Får ingen smak i pipa mi Fikk ny tobakk ifra Egypt av en kammerat. Det smaker liksom bare vannpipe og kull tror pipa mi det er no galt med kan du fortelle litt om hvordan du setter opp pipa så kunne vi finne ut av dette sammen Lenke til kommentar
Tingels Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Trekker dere ned røyken? Hvorfor/hvorfor ikke? trekker ned røyken meste parten av tiden fordi røyken er såpass mild til att jeg kan ta et skikkelig magadrag og være helt okay hvis jeg ikke gjør det er det fordi den begynner og bli litt sur og jeg føler ikke for og la den ligge i en 2 min ^^ Lenke til kommentar
Tingels Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Det finnes molasses uten tobakk og nikotin til vannpipe. Eneste plassen jeg har sett det er på edit. De har også noen billige vannpiper der. har hørt att hydro skal være grei bare for all del aldri kjøp soex det er noe dritt i det som gir deg arr på lungene, pluss den smaker dritt og du våkner opp neste dag med lunger som gjør vondt hvis du trekker pusten for langt inn Lenke til kommentar
tobben98 Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) Sorry,dobbel post Endret 29. mars 2010 av tobben98 Lenke til kommentar
tobben98 Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Røyker også vannpipe noen ganger i uken Et tips for å fyre opp naturkull: Legg kullet rett på komfyren. Denne vannpipen er 19 inch Bestilte denne vannpipa på smoking-hookah.com Frakten var på bare 4 dager Mine smaker: 1 Shisha Al-Sultan 50gr Box Raspberry - 1 Shisha Al-Sultan 50gr Box Watermelon & Mint - 1 Shisha Al-Sultan 50gr Box Peach - 1 Shisha Al-Sultan 50gr Box Green Apple - 1 Shisha Al-Sultan 50gr Box Cola. hva har du og si om Al-sultan? er den god fikk du kjøpt den her i norge? selv har jeg bare prøvd al fakher drue, cherry og eple. Eple er best fra al fakher er på netter hver dag og sikler på tangiers og starbuzz shisha gleder meg til den dagen jeg finner ne side som ikke tar 45 dollar for og shippe til norge ^^ : P Noen av dere som vet hvor man får kjøpt reservedeler i Norge? Gummipakningen mellom stangen og glasset har røket, og sesongen nærmer seg med stormskritt. små ting som dette kan du lett få kjøpt på ebay bare husk og kjøp for under 200 kr noe jeg tviler på att det koster Har bare prøvd Al-sulthan men der er helt ok den. Fikk med 6 pakker shisha når jeg bestile fra: Smoking-hookah.com Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Faen jeg blir gal! Får ingen smak i pipa mi Fikk ny tobakk ifra Egypt av en kammerat. Det smaker liksom bare vannpipe og kull tror pipa mi det er no galt med kan du fortelle litt om hvordan du setter opp pipa så kunne vi finne ut av dette sammen Drysser lett tobakk oppi bowlen, klemmer den ikke sammen. har på sølvfolie og legger 1-3 kull oppå ( har prøvd litt forskjellig ) Jeg fikk store skyer når jeg fikk det til. Og nå får jeg bare en søtlig smak og mindre røyk en vanlig sigg og jeg blir kvalm veldig fort Men poenget er den fungerte en hel sommer ferie og gjøre det sånn! Godt hende det er kullene mine som er crap. Lenke til kommentar
Mats Fossum Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Faen jeg blir gal! Får ingen smak i pipa mi Fikk ny tobakk ifra Egypt av en kammerat. Det smaker liksom bare vannpipe og kull tror pipa mi det er no galt med kan du fortelle litt om hvordan du setter opp pipa så kunne vi finne ut av dette sammen Drysser lett tobakk oppi bowlen, klemmer den ikke sammen. har på sølvfolie og legger 1-3 kull oppå ( har prøvd litt forskjellig ) Jeg fikk store skyer når jeg fikk det til. Og nå får jeg bare en søtlig smak og mindre røyk en vanlig sigg og jeg blir kvalm veldig fort Men poenget er den fungerte en hel sommer ferie og gjøre det sånn! Godt hende det er kullene mine som er crap. Veldig viktig å rengjøre pipa mellom hver gang.. Spesielt flasken (ikke smak på vannet i flasken etter røykesession, det smaker ikke godt) Ikke finn på å putte mer tobakk i shishaen, det ødelegger smaken og smaker ikke godt uansett. For å sjekke om pipa di er lufttett tetter du bare toppen der bolla er plassert og prøver å trekke inn med munnstykket på slangen. Hvis du får litt luft er ikke pipa di tett og du må sjekke gummipakninger og kula på ventilen, hvis du ikke får noe luft er pipa tett. (ta av bolla såklart så du kan tette røret som stikker opp med fingeren) For å sette opp shishaen gjør du følgende... -Fyll flasken til riktig nivå. (pleier å være noen streker på flasken hvis du er usikker, ellers pleier rett over halvfull å være bra.) Sett selve pipe delen i flaska og sjekk at røret du dytter ned i flaska er godt under vannoverflaten. (Personlig bruker jeg bare IS i bolla, men kjør letteste mulighet og bruke vann.) -Pakke shisha: Fluff opp shishan (gjør den noe luftig) før du putter den forsiktig i bolla på topp av pipa di. Personlig bruker jeg et metall-lokk på topp men alu-folie funker hvis du ikke kan skaffe deg et skikkelig lokk. Shishaen skal ikke pakkes tett og helst ikke være nær lokket/folien når du sealer bolla. Hvis du bruker folie strekker du bare 1 lag eller bretter folien så du får 2 lag og legger over bolla og drar likt fra alle sider, mens du bretter kantene rundt nedpå alle sider så den sitter godt fast. så tar du en tannpirker eller gaffel og lager mange små hull til å suge luft ned gjennom. -Fyr opp en kullbrikke enten sånn instant coal som tenner av seg selv bare du holder lighter under i 10 sec eller vanlig kullbrikker man gjerne må sette på kokeplate en liten stund for å få fart i. -Kullbiten skal hvile langs kanten på bolla (hele kullet skal være på folien, men så langt ut som mulig) under oppstart er det lurt å flytte kullet til motsatt side en gang i blant så shishaen varmes opp likt i hele bolla. Shishaen skal "stekes" i bolla ikke bli grilla av kullet. Nå er det bare å vente noen minutter så er pipa klar til paffing =) Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) -For å få mer futt i pipa, ta aluminiumsfolie rundt hatten. (__) <-- Folie () <-- Hatt Edit: Hehe, tegningen ble feil... Endret 18. april 2010 av foxxy Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 (endret) Faen jeg blir gal! Får ingen smak i pipa mi Fikk ny tobakk ifra Egypt av en kammerat. Det smaker liksom bare vannpipe og kull tror pipa mi det er no galt med kan du fortelle litt om hvordan du setter opp pipa så kunne vi finne ut av dette sammen Drysser lett tobakk oppi bowlen, klemmer den ikke sammen. har på sølvfolie og legger 1-3 kull oppå ( har prøvd litt forskjellig ) Jeg fikk store skyer når jeg fikk det til. Og nå får jeg bare en søtlig smak og mindre røyk en vanlig sigg og jeg blir kvalm veldig fort Men poenget er den fungerte en hel sommer ferie og gjøre det sånn! Godt hende det er kullene mine som er crap. Hva slags kull bruker du? Har også en pakke ståendes som smaker crap. De som "tennes" av seg selv med litt fyr er de beste - etter min mening. EDIT: btw, de fleste har smakt eple+litt mint, en jeg kjenner anbefaler vannmelon+litt mint. Noen som har testa dette? Endret 21. april 2010 av RePaC Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Bruker quick lights. Random kull jeg kjøpte et sted. Men har solgt pipa nå så er ikke så farlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå