ENKveim Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Det finnes jo mange merker på vannpipe tobakk men hvilken er best/din favoritt? Jeg skal til Arendal om noen dager og lurer på om det er noen som vet om det er mulig å kjøpe tobakk i området? Endret 8. august 2009 av ENKveim Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Det finnes jo mange merker på vannpipe tobakk men hvilken er best/din favoritt? Jeg skal til Arendal om noen dager og lurer på om det er noen som vet om det er mulig å kjøpe tobakk i området? Jeg liker Al Fakher best! Jordbær og Vannmelon. Eller så funker Al Waha ganske greit og. Lenke til kommentar
jakoboz94 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 åh fy f**n :o røyka vannpipe i dag på fest syyyyyykt klar for å kjøpe nå as Jordbær smak <3 Vi var 5-6 stk. som sendte den rundt i ring Lenke til kommentar
ENKveim Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) bringer opp spørsmålet mitt igjen Jeg skal til Arendal om noen dager og lurer på om det er noen som vet om det er mulig å kjøpe vannpipe tobakk i området? Endret 9. august 2009 av ENKveim Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Endelig behersker jeg røykringenes kunst! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Da har fetteren min vært i Tyskland å skaffet meg tobakk! Han kjøpte det med colasmak da, så vi får se hvordan det funker! Lenke til kommentar
Foxman2009 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) - salg og kjøp er ikke tillatt i forumet - Endret 29. september 2009 av Super8 Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Sliter med liten/ingen smak på vannpipa mi. Tobakke tror jeg ikke er problemet kullet er kjøpt på shangri la , tror det kan ligge der. Røyka mye på den i sommer og da hadde jeg mye og fyldig røyk. Nå har jeg ikke noe/ lite røyk. Og lite til ingen smak. Noen som vet hvor jeg kan begynne å feilsøke? Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Sliter med liten/ingen smak på vannpipa mi. Tobakke tror jeg ikke er problemetkullet er kjøpt på shangri la , tror det kan ligge der. Røyka mye på den i sommer og da hadde jeg mye og fyldig røyk. Nå har jeg ikke noe/ lite røyk. Og lite til ingen smak. Noen som vet hvor jeg kan begynne å feilsøke? Kanskje du bruker for lite køl? Eller så kan jo pipa være tett? Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Ah, etter mange månader uten vannpipe fekk eg foreldra mine som var i Tyrkia til å kjøpe ein ny til meg. Herleg! Kjøpte eit lass med tobakk òg, så no har eg moglegheit til å røyke vannpipe i ein laaang periode foran meg. Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Sliter med liten/ingen smak på vannpipa mi. Tobakke tror jeg ikke er problemetkullet er kjøpt på shangri la , tror det kan ligge der. Røyka mye på den i sommer og da hadde jeg mye og fyldig røyk. Nå har jeg ikke noe/ lite røyk. Og lite til ingen smak. Noen som vet hvor jeg kan begynne å feilsøke? Kanskje du bruker for lite køl? Eller så kan jo pipa være tett? Pipa er ikke tett. Bruker en sånn brikett som jeg alltid har gjort, prøve med 2? Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Ja, bare å prøve med to, du får ganske sikkert tykkere røyk av det. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jey, klart for pipekveld:) Tradisjonen tro i høstferien. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Pleier tollen ofte å ta tobakken? Tror jeg skal bestille 3 x 250gr Al-Fakher. Her i Stavanger koster 40gr 220kr (!) på Havanna-magasinet i byen. Syk pris. Noen som vet om noe billigere? Kull er vel ikke noe problem, det slipper vel igjennom uansett? Hvor mye vann pleier dere ha i? Jeg bruker sånn at det stikker ca. 2-3cm opp på røret, men hva er det optimalet for tykk fyldig røyk? Endret 2. oktober 2009 av El Matador Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg pleier å ca ha 1cm med vann over røret. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Pleier tollen ofte å ta tobakken? Tror jeg skal bestille 3 x 250gr Al-Fakher. Her i Stavanger koster 40gr 220kr (!) på Havanna-magasinet i byen. Syk pris.Noen som vet om noe billigere? Kull er vel ikke noe problem, det slipper vel igjennom uansett? Hvor mye vann pleier dere ha i? Jeg bruker sånn at det stikker ca. 2-3cm opp på røret, men hva er det optimalet for tykk fyldig røyk? Jeg har aldri opplevd at tobakken har blitt tatt i tollen. Kan hende jeg har vært heldig. Kull slipper nok igjennom uansett ja. Lenke til kommentar
Foxman2009 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Pleier tollen ofte å ta tobakken? Tror jeg skal bestille 3 x 250gr Al-Fakher. Her i Stavanger koster 40gr 220kr (!) på Havanna-magasinet i byen. Syk pris.Noen som vet om noe billigere? Kull er vel ikke noe problem, det slipper vel igjennom uansett? Hvor mye vann pleier dere ha i? Jeg bruker sånn at det stikker ca. 2-3cm opp på røret, men hva er det optimalet for tykk fyldig røyk? den standarden som de fleste(inklusiv meg) følger, er 1" opp på røret:) og tobakk har tollen blitt strengere på, og de stopper det hvis de åpner pakken. min pakke på 500 gr tobakk ble stoppet, og fikk beskjed om at det var en ulovelig vare, og sendt i retur. jeg ringte og spurte hvorfor det var ulovelig og jeg ikke kunne betale tobakkavgift, så var svaret at all tobakk skal ha advarsel skrevet på norsk. siden det er ingen tobakk leverandører i utlandet som har advarselen på norsk(ville i så fall vært på det språket som det landet du bestiller fra), kunne de like godt sagt at det er ulovelig å importere tobakk. Endret 2. oktober 2009 av Foxman2009 Lenke til kommentar
jakoboz94 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 kjøpte en liten pipe i Hellas. Storfornøyd med den. Natten etter jeg kom hjem satt jeg med to andre kamerater å røyka hele natta! Dvs. fra 20.00 til 05.00 Også våkna jeg (en kompis ringte klokka 9 fra københavn) og det første jeg gjorde da var å tenne opp pipa å røyke til de andre våkna og joina meg åhh fy faen sjukt deilig! Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Cappuchinotobakken er forferdelig, smaker virkelig ikke godt... Noen som har prøvd denne? EDIT: Bump Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Faen jeg blir gal! Får ingen smak i pipa mi Fikk ny tobakk ifra Egypt av en kammerat. Det smaker liksom bare vannpipe og kull tror pipa mi det er no galt med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå