Gå til innhold

Den knøttlille? Vannpipe/Hokaah tråden

Anbefalte innlegg

Det finnes jo mange merker på vannpipe tobakk men hvilken er best/din favoritt?

Jeg skal til Arendal om noen dager og lurer på om det er noen som vet om det er mulig å kjøpe tobakk i området?

Endret av ENKveim
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det finnes jo mange merker på vannpipe tobakk men hvilken er best/din favoritt?

Jeg skal til Arendal om noen dager og lurer på om det er noen som vet om det er mulig å kjøpe tobakk i området?

Jeg liker Al Fakher best! Jordbær og Vannmelon.

Eller så funker Al Waha ganske greit og.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Sliter med liten/ingen smak på vannpipa mi. Tobakke tror jeg ikke er problemet

kullet er kjøpt på shangri la , tror det kan ligge der. Røyka mye på den i sommer og da hadde jeg mye og fyldig røyk.

Nå har jeg ikke noe/ lite røyk. Og lite til ingen smak. Noen som vet hvor jeg kan begynne å feilsøke?

Lenke til kommentar

kullet er kjøpt på shangri la , tror det kan ligge der. Røyka mye på den i sommer og da hadde jeg mye og fyldig røyk.

Nå har jeg ikke noe/ lite røyk. Og lite til ingen smak. Noen som vet hvor jeg kan begynne å feilsøke?

Kanskje du bruker for lite køl? Eller så kan jo pipa være tett?

Lenke til kommentar

Kanskje du bruker for lite køl? Eller så kan jo pipa være tett?

Pipa er ikke tett. Bruker en sånn brikett som jeg alltid har gjort, prøve med 2?

Lenke til kommentar

Pleier tollen ofte å ta tobakken? Tror jeg skal bestille 3 x 250gr Al-Fakher. Her i Stavanger koster 40gr 220kr (!) på Havanna-magasinet i byen. Syk pris.

Noen som vet om noe billigere?

Kull er vel ikke noe problem, det slipper vel igjennom uansett?

Hvor mye vann pleier dere ha i? Jeg bruker sånn at det stikker ca. 2-3cm opp på røret, men hva er det optimalet for tykk fyldig røyk?

Endret av El Matador
Lenke til kommentar
Pleier tollen ofte å ta tobakken? Tror jeg skal bestille 3 x 250gr Al-Fakher. Her i Stavanger koster 40gr 220kr (!) på Havanna-magasinet i byen. Syk pris.

Hvor mye vann pleier dere ha i? Jeg bruker sånn at det stikker ca. 2-3cm opp på røret, men hva er det optimalet for tykk fyldig røyk?

Jeg har aldri opplevd at tobakken har blitt tatt i tollen. Kan hende jeg har vært heldig. Kull slipper nok igjennom uansett ja.

Lenke til kommentar

den standarden som de fleste(inklusiv meg) følger, er 1" opp på røret:)

og tobakk har tollen blitt strengere på, og de stopper det hvis de åpner pakken. min pakke på 500 gr tobakk ble stoppet, og fikk beskjed om at det var en ulovelig vare, og sendt i retur. jeg ringte og spurte hvorfor det var ulovelig og jeg ikke kunne betale tobakkavgift, så var svaret at all tobakk skal ha advarsel skrevet på norsk. siden det er ingen tobakk leverandører i utlandet som har advarselen på norsk(ville i så fall vært på det språket som det landet du bestiller fra), kunne de like godt sagt at det er ulovelig å importere tobakk.

Endret av Foxman2009
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

kjøpte en liten pipe i Hellas. Storfornøyd med den. Natten etter jeg kom hjem satt jeg med to andre kamerater å røyka hele natta! Dvs. fra 20.00 til 05.00 :D Også våkna jeg (en kompis ringte klokka 9 fra københavn) og det første jeg gjorde da var å tenne opp pipa å røyke til de andre våkna og joina meg :D åhh fy faen :D sjukt deilig!

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...