ENKveim Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) Jeg har røyka en del vannpipe, men aldri eid en av litt kvalitet selv. Så nå skal jeg kjøpe, men det er mange å velge mellom på markedet så jeg trenger litt hjelp for å bestemme meg. Har sett litt rundt og fant denne. Utifra dagen kurs kommer den på omtrent 600 NOK. -Det jeg lurer på er omtrent hvor mye ekstra utgifter jeg vil få ved toll frakt ovs. -Jeg lurer også på om dette er stedet å kjøpe hvis ikke hvor ellers? Edit: eller kanskje denne hvis jeg tar meg god råd Edit 2: En ting til. Jeg lurer på om jeg kan få problemer siden det følger med tobakk. Endret 28. juli 2009 av ENKveim Lenke til kommentar
Mongotryne Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Bare noen raske spørsmål ^^ Fikk ei venninne til å kjøpe med seg ei lita pipe til meg hjem fra Tyrkia. Det er nok ikke noen god kvalitet på den da. hun kunne ikke kjøpe av glass siden det kunne knuse i kofferten. Den er lita kanskje 15cm laget av metall, kostet bare 75 men den var kjøpt på en butikk da i det minste.Den er en liten tynn og ikke særlig lang slange. Alt er laget av metall, utenom slanger som selvsagt er av gummi (legger ved bilde senere) kommer den til å funke til så mye siden den er liten? Små testet den litt med Alfakher double apple ista med kun lighter. Vil prøve med kull senere, men har ikke vannpipe kull og har lest at grillkull ikke er så bra å bruke.. noen info? ^^ Kjente ikke smaken så veldig godt heller, men det kan vel være pga av at vi bare brukte lighter? Kan man få en lett rus om man bytter vann med sprit? Og ett siste lite spørsmål hva annet enn vanlig fruktobakk er vanlig å ha oppi? : ) Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Dra å kjøp kull. Ikke trekk noen slutninger om pipa før det er gjort skikkelig. Gjør deg selv og alle andre en tjeneste og les hvordan man setter opp og bruker pipa. http://www.smoking-hookah.com/editorials/Hookah_Guide.asp Man kan bruke grønt og brunt til vannpipa. Endret 30. juli 2009 av thrice Lenke til kommentar
jakoboz94 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Hallo Min første post på dette forumet Super tråd jeg trenger noen gode argumenter til å overtale foreldrene mine til å la meg ha en de er fra 60-70 tallet og tror det er noe narko ellerno Og kan noen si noen steder jeg kan få kjøpt en billig, MEN BRA, vannpipe? Snakker kanskje rundt 200-400 ,- Har prata med en kompis og han er helt inn i vannpipe røyking han sier det er sykt chill Takk for svar EDIT: Sted i OSLO Endret 31. juli 2009 av jakoboz94 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Et godt argument: Venner vil gjerne komme på besøk for å røyke vannpipe og være sosial, samt at det igrunn er en ganske billig hobby Lenke til kommentar
thrice Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Et godt tips; Maks 2 smileys pr. post. Du får kjøpt vannpiper fra blant annet Shangri-La i Oslo, som ligger ved starten av Karl Johan. Vannpipe er ikke avhengighetsdannende så vidt jeg har erfart, men det er fremdeles nikotin i mesteparten av frukttobakken du får kjøpt. Derfor vil jeg anbefale deg å finne en tobakk uten nikotin i første omgang, slik at foreldrene dine ikke trenger å tenke på dette. Utover det ville jeg kjøpt noen "tuter" som fungerer som rensefilter der man trekker ned røyken, slik at en del av avfallsstoffene fra røyken ikke kommer med. Da vil iallefall helserisikoen være betraktelig redusert. Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 smoking hookah funker. men ikke kjøp det billigste rælet. anbefaler mya QT (google it!) liten, god rapport, enkel å vaske. kjøp den fra hvor som helst egentlig. nå du kjøper tabacky, anbefaler jeg å kjøpe det separat. Tollvesenet røyker vannpipe selv muligens, og de fyller opp lageret ved å beslaglegge kanskje. så det er heavy avgift ved kjøp av tabacky. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 unserheld, du har muligens gjort uforutsette ting med økonomien min. Sikler etter en Mya Paragon Som kommer med denne snedige kofferten. Gudene vet jeg drasser med meg pipa over byen. Lenke til kommentar
Staian Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Røykte sikkert 3 ganger dagen nedi tyrkia, sitte på en bar med coctails og røyke vannpipe litt om kvelden med kompiser= paradis. Faen savner det :'( Endret 31. juli 2009 av Staian Lenke til kommentar
jakoboz94 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 det står på nettsidene til Shangri-La at de ikke selger det og at der ulovlig. kanskje de har det bak disken? Men hvor mye koster en pose med tobakk? ca.? Og takk for svar og tips på forje posten. Skal nok klare og overtale mor og far Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Den nye vannpipe slangen min ække brukt mange ganger, kanskje 5-6. Men alikvel smaker den veldig surt og rart. Er redd det er mugg, noen som forklare hva det mest sannsynlige er? og evt hvordan jeg kan fikse det. Forresten bruker jeg aldri melk i pipa heller. det står på nettsidene til Shangri-La at de ikke selger det og at der ulovlig. kanskje de har det bak disken? Men hvor mye koster en pose med tobakk? ca.? Og takk for svar og tips på forje posten. Skal nok klare og overtale mor og far Youngstorget Oslo, 150g for 150kr og 250g for 150 kr (Forskjellige merker og smaker, det som gjør forskjellen i prisen) Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Lenge siden du har vasket den? Ligger masse filmer på youtube Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Lenge siden du har vasket den? Ligger masse filmer på youtube Yes der har vi feilen, aldri vaskan. Er ikke mer en 3 uker gammel men blir vel muggen kanskje da? Hjelper det å vaske den nå eller burde jeg kjøpe ny? Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Er vist vanlig og vaske den etter hver gang den er brukt. Prøv å vask den, du fikk vell med kost og diverse tipper jeg Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Er vist vanlig og vaske den etter hver gang den er brukt. Prøv å vask den, du fikk vell med kost og diverse tipper jeg Nei kjøpte den i bod for 80,- fins det kost til slange å? Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Det har jeg ikke sett, Sliter selv med vond smak i slangene Lenke til kommentar
jakoboz94 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) se på denne her ser den bra ut? Til bra pris? Det er free shipping så tenker på å kjøpe den Den kommer lett gjennom tollen? Men tips til alle som kjøper på nettet. Be om å markere varen(e) som "Gift"og "under 200$" Da kommer man igjennom tollen med bare et lite snitt i pappesken. Det funker fett. EDIT: mente 30$ istede for 200$ Endret 4. august 2009 av jakoboz94 Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Så fin ut den, Om han markere den til under $30 eller som gave som kommer den gjennom tollen. Det er ikke under $200 men 200kr Lenke til kommentar
jakoboz94 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Så fin ut den, Om han markere den til under $30 eller som gave som kommer den gjennom tollen. Det er ikke under $200 men 200kr hehe my bad. Lenke til kommentar
ENKveim Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Fikk min vannpipe idag, men en ting som er litt kjipt er at tollen har tatt tobakken min litt kjipt når det såpass mye (500g) derfor trenger jeg et tips eller tre for nye steder hvor jeg kan kjøpe tobakk. jeg bestilte fra Smoking-hookha.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå