Skunkish Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 røyker nok ikke bort de 3 250 grams pakkene jeg har så fort som jeg gjorde de små 50grams pakkene. Så må finne på noe, skal prøve plastikkpose om jeg ikke finner noe tupperware eller noe Nja ikke si det haha nei men du trenger nok litt isolasjon hvis det er 3 pakker. Nå som det er sommerferie røyker jeg jo vannpipe ekstra mye sikert hver dag og med et par kompiser hver gang blir det mye tobakk og kull som går tapt så 250g pakkene forsvinner ettervært de å Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hehe nei kommer til å gå med litt mer hos meg snart å Men må ha noen deler til pipa mi først , mista plutselig all smaken i pipa mi, fant ut at den pakningen mellom stamma og vasen var sprukket. Så røyken siver ut. Også er ikke kullet jeg har det beste akkurat. Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Greide å knuse vannpipa mi som var kjøpt i Tunisia for ei stund tilbake... Har vore litt tomt uten den. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Hehe nei kommer til å gå med litt mer hos meg snart å Men må ha noen deler til pipa mi først , mista plutselig all smaken i pipa mi, fant ut at den pakningen mellom stamma og vasen var sprukket. Så røyken siver ut. Også er ikke kullet jeg har det beste akkurat. Hvordan kull bruker du? Jeg bruker bare sånn hurtigbrennbart kull, grillkull tar for lang tid å varme opp for meg Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Bruker poker quick light kull, skal kjøpe meg noen naturlige kull så fort jeg for ordna meg visa Nærmere bestemt disse Endret 7. juli 2009 av Turbo sindre Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Smoka big time i stad Fortsatt svimmel i huet haha. Sykt godt da, 2 uker siden sist, fruit coctail tobakk og alt. Eneste jeg er redd for at jeg har mugg i pipa En kompis klarte å knuse sin å han hadde visst mugg i den. Jeg har ikke røyka mye med melk i den bare et par ganger. Men er det noen måte å få sjekka steder det i så fall har lagt seg? Og en måte å få rensa den? Skal kjøpe ny slange, men hvordan renser man slangen så man ikke får mugg og annen dritt i den? Endret 9. juli 2009 av Sleeip Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Da er det planlagt vannpipekos imorgenkveld hos meg ^^, Tror det blir bra, heldig med at en kompis skaffer meg kull på Shangri-la i Oslo tidligere om dagen Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Yeah! Kjøpt meg ny slange, drit fet kosta med 80 kr. Gleeder meg til å teste den skal kaste den gamle. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Smoka big time i stad Fortsatt svimmel i huet haha. Sykt godt da, 2 uker siden sist, fruit coctail tobakk og alt. Eneste jeg er redd for at jeg har mugg i pipa En kompis klarte å knuse sin å han hadde visst mugg i den. Jeg har ikke røyka mye med melk i den bare et par ganger. Men er det noen måte å få sjekka steder det i så fall har lagt seg? Og en måte å få rensa den? Skal kjøpe ny slange, men hvordan renser man slangen så man ikke får mugg og annen dritt i den? Piperenser. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Funker den til slangen å? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Funker den til slangen å? Den må være veldig lang, isåfall. Jeg skyller slangen grundig etter bruk. Hvis det ikke er nok koster det ikke all verden å bytte ut slangen en gang i blant. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Har dere blitt enige om dette er direkte usunnt (som vanlig sigaretter), hvis man røyker "frukttobakk"? Hadde en liten "session" på en fest med noen andre, der vi satt under et teppe og røyka i en times tid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Ja, vi ville se hvor mye røyk vi kunne samle, på en måte. Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Har dere blitt enige om dette er direkte usunnt (som vanlig sigaretter), hvis man røyker "frukttobakk" All røyk du drar inn i lungene er skadelig Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Røyka litt i stad, men vannpipa hadde ligget ute en ukes tid å fått rust på seg og litt på det røret man stikker ned i vannet. Kunne det være vi fikk i oss rust? Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Har endelig skaffet meg en vannpipe men har et par nybegynner spørsmål, har hørt det er veldig vanlig og bare ta aluminiumsfolie der på toppen hvor du legger tobakken å stikke hull går det greit eller? Og kullet hvor skal det ligge? Oppo toppen på folie eller? Og tilslutt er det mulig og bare å bruke helt vanlig tobakk? F.eks kan jeg bare rive opp en røyke og bruke det? Eventuelt mikse den med frukt tobakk? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Anbefaler deg å se videoer på youtube som viser hvordan man setter opp en vannpipe. Jeg lærte mye derfra. Angående det siste du spurte om: vanlig tobakk er ikke fuktig, og vil da brenne fort opp. Jeg har ikke prøvd selv, men jeg tror å blande kan være lurt. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Jeg trenger ny vannpipe. Noen her som selger en? Jo nyere jo bedre, jo billigere jo bedre... Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Jeg trenger ny vannpipe. Noen her som selger en? Jo nyere jo bedre, jo billigere jo bedre... Where do you live? Bor du i nærheten av oslo får du deg en svær for 700, medium 250 og mini 90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå