Gå til innhold

Den knøttlille? Vannpipe/Hokaah tråden

Anbefalte innlegg

røyker nok ikke bort de 3 250 grams pakkene jeg har så fort som jeg gjorde de små 50grams pakkene. :p

Så må finne på noe, skal prøve plastikkpose om jeg ikke finner noe tupperware eller noe

Nja ikke si det haha nei men du trenger nok litt isolasjon hvis det er 3 pakker. Nå som det er sommerferie røyker jeg jo vannpipe ekstra mye sikert hver dag og med et par kompiser hver gang blir det mye tobakk og kull som går tapt så 250g pakkene forsvinner ettervært de å :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe nei kommer til å gå med litt mer hos meg snart å :p Men må ha noen deler til pipa mi først , mista plutselig all smaken i pipa mi, fant ut at den pakningen mellom stamma og vasen var sprukket. Så røyken siver ut. Også er ikke kullet jeg har det beste akkurat.

Lenke til kommentar
Hehe nei kommer til å gå med litt mer hos meg snart å :p Men må ha noen deler til pipa mi først , mista plutselig all smaken i pipa mi, fant ut at den pakningen mellom stamma og vasen var sprukket. Så røyken siver ut. Også er ikke kullet jeg har det beste akkurat.

Hvordan kull bruker du? Jeg bruker bare sånn hurtigbrennbart kull, grillkull tar for lang tid å varme opp for meg :p

Lenke til kommentar

Smoka big time i stad :D Fortsatt svimmel i huet haha. Sykt godt da, 2 uker siden sist, fruit coctail tobakk og alt. Eneste jeg er redd for at jeg har mugg i pipa :ermm: En kompis klarte å knuse sin å han hadde visst mugg i den. Jeg har ikke røyka mye med melk i den bare et par ganger. Men er det noen måte å få sjekka steder det i så fall har lagt seg? Og en måte å få rensa den? Skal kjøpe ny slange, men hvordan renser man slangen så man ikke får mugg og annen dritt i den?

Endret av Sleeip
Lenke til kommentar
Smoka big time i stad :D Fortsatt svimmel i huet haha. Sykt godt da, 2 uker siden sist, fruit coctail tobakk og alt. Eneste jeg er redd for at jeg har mugg i pipa :ermm: En kompis klarte å knuse sin å han hadde visst mugg i den. Jeg har ikke røyka mye med melk i den bare et par ganger. Men er det noen måte å få sjekka steder det i så fall har lagt seg? Og en måte å få rensa den? Skal kjøpe ny slange, men hvordan renser man slangen så man ikke får mugg og annen dritt i den?

Piperenser.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Har dere blitt enige om dette er direkte usunnt (som vanlig sigaretter), hvis man røyker "frukttobakk"? Hadde en liten "session" på en fest med noen andre, der vi satt under et teppe og røyka i en times tid. :D

Lenke til kommentar

Har endelig skaffet meg en vannpipe men har et par nybegynner spørsmål, har hørt det er veldig vanlig og bare ta aluminiumsfolie der på toppen hvor du legger tobakken å stikke hull går det greit eller? Og kullet hvor skal det ligge? Oppo toppen på folie eller? Og tilslutt er det mulig og bare å bruke helt vanlig tobakk? F.eks kan jeg bare rive opp en røyke og bruke det? Eventuelt mikse den med frukt tobakk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...