MrUrge Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Jeg håper da det ikke var no mer enn frukttobakk.. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Yes yes yall, tilbake fra leirskole i dag savna pipa mi. SKal til Spania så må venta 2 uker til men etter det skal det røykes Fruit coctail tobakk, mmm anbefales Lenke til kommentar
Fhtagn Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Jeg er tom for tobakk til hookaen min, er det noen som vet om det fins noen norske nettbutikker som selger det? Lenke til kommentar
lilko Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) www.smoking-hookah.com EDIT: Oida, la ikke merke til at du sa norske. Endret 24. juni 2009 av lilko Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Kjöpte tobakk på youngstorvet i går Lukter digg av al fakher double apple Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Yeeah chiller i spania, eneste minus at jeg savner pipa mi Noen som veit om vannpipe er utbredt her? Tenker paa aa kjope billig tobakk her. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Tar fra wiki jeg Spain In Spain, the use of the hookah has recently increased in popularity. They are usually readily available to smoke at prices between 5-10€ at tea-oriented coffeehouses, called teterías in Spanish, which are often run by Arab immigrants or have some other sort of affinity with the East. Hookah pipes are usually sold at prices between €10 and €70, and hookah tobacco and charcoal is easily found in those same coffee houses, or at stores run by eastern immigrants. Immigrants and native Spanish alike enjoy this custom, and it is usually seen as a lighter way of smoking than cigarettes. Buying one's own tobacco and hookah can be noticeably less expensive than ordering hookahs at a coffee house. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Hakke sett det noe sted her ennaa. Irriterende faar haape jeg har lykken med meg i de 9 neste dagene. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Hei folkens! Da har jeg vært i Tyskland å skaffet meg en vannpipe til utrolige 20 euro, har testet den og den er ekstremt bra! Nå lurer jeg bare om det går ann å bruke vanlig grillkull? hvor får man kjøpt tobakk? er det dyrt for kull og tobakk i Norge? Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Tobakk får du blant annet kjøpt på Youngstorvet 150kr for 250gram ca 70kr på nettet. Kull koster ikke så mye men husk det er forskjell på quick light kull og naturlige kull. Kan nevne et par sider som sender som gave: http://www.hookah-shisha.com/ http://smoking-hookah.com/ Av tobakk kan jeg anbefale al fakher , al waha og roman shisha. Starbuzz for også mye skryt Når det gjelde kull så er det chronic hookah som skal være best. Disse er det kun et sted som selger som jeg vet om hookah john har hatt noen samtaler med han på hookahpro og virker veldig ålreit. Han er på ferie nå men send en mail til han og hør om han sender som gave Vill også anbefale at du kjøper deg en phunnel bowl da disse gir mye mer smak. Også renner ikke tobakken ned stammen på pipa di så den blir ikke så mye søl. Endret 3. juli 2009 av Turbo sindre Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Men kan man bruke grillkull eller må jeg bestille kull? Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Har aldri prøvd grillkull, noen sier det fungerer fint mens andre sier det smaker helt forferdelig Endret 3. juli 2009 av Turbo sindre Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Har aldri prøvd grillkull, noen sier det fungerer fint mens andre sier det smaker helt forferdelig Ok, takk...kanskje jeg prøver ikveld Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Prøv deg fram med mengder kull. Du vill ikke smake brent frukttobakk Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Prøv deg fram med mengder kull. Du vill ikke smake brent frukttobakk Tar nok det minste kullet jeg finner Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Da har jeg nettop røkt vannpipe med sånn halveis suksess... - Sleit med å få fyr på kullet. - Ble mye røyk etterhvert - Lite smak ( damn ) - Jeg fikk lykkerus oO - Jeg spøy (trolig litt mye kull smak på slutten som foresaket dette) Men gøy var det jo. Lenke til kommentar
_SandlanD_ Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Oh, var å røyka i går med mange folk. 3 av oss, han ene hadde aldri røyka det og jeg og kompissen min hadde ikke røyka siden forrige sommerferie. Vi satt vel å røyka konstant i 2-3 timer uten å reise oss, så gikk vi å skulle huske på en sånn rar huske. Da må man ta i løpefart, så jeg og kompissen min løp 10 meter hver og måtte stoppe fordi vi var helt utslitte og hode dunka så jævelig at jeg trodde nesten jeg skulle spy, og det ga seg ikke! Han andre skulle bare på dass i skogen, så da så vi ikke mer av han, for han satt seg ned fordi han følte seg dårlig Jeg opplevde første gangen jeg røyka vannpipe HELT LIK! jeg og 3 andre satt oss i utkanten av en liten vei, og der satt vi og røykte opp 7 kull , satt vel der i rundt 6 timer og snakka og koste oss med grill og hele pakka. Men når vi var klare for å gå følte det ut som at vi hadde skikkelig skallebank! Vi hadde alle problemer med å gå og blei sykt slitene etter bare en liten tur. Den natten sov jeg 18 timer non-stop^^ Nå har jeg endelig fått kjøpt meg en pipe selv, kjøpte den for 200kr på ebay fra en fyr fra Israel. Tok 1 uke og 5 dager før jeg fikk den, kom også med en rull med 5 kull og en 50gr pakke med Soex double apple som var helt ødelagt og grisete. Så jeg valgte å bestille noe tobakk og 1kg naturlig kull fra www-smoking-hookah.com . Noen som har noe erfaring fra denne siden? Legger opp bilde av pipa så snart som mulig, er lik pipe som nesten alle andre har Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Har bare gode erfaringer med smoking-hookah, tok riktig nok nesten en uke før pakken min ble sendt men. Skal du kjøpe tobakk så er www.hookah-shisha.com billigere av tobakk kan jeg anbefale al fakher , al waha og roman shisha. Starbuzz for også mye skryt Edit: Hvor oppbevarer dere tobakken deres? Fant akkurat masse norgesglass i kjelleren , blir dette tett nok? Endret 6. juli 2009 av Turbo sindre Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Har bare gode erfaringer med smoking-hookah, tok riktig nok nesten en uke før pakken min ble sendt men.Skal du kjøpe tobakk så er www.hookah-shisha.com billigere av tobakk kan jeg anbefale al fakher , al waha og roman shisha. Starbuzz for også mye skryt Edit: Hvor oppbevarer dere tobakken deres? Fant akkurat masse norgesglass i kjelleren , blir dette tett nok? Jeg personlig røyker tobakken bort ganske fort, men jeg oppbevarer de ved å ta pakken de er i når jeg kjøper dem og putte i en liten gjennomsiktig plastpose og knyte igjen, kommer ikke så mye luft inn og ut av den da Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 røyker nok ikke bort de 3 250 grams pakkene jeg har så fort som jeg gjorde de små 50grams pakkene. Så må finne på noe, skal prøve plastikkpose om jeg ikke finner noe tupperware eller noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå