Skunkish Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Ble jo ganske dyrt når frakt kostet like mye som produktene. Er det noen steder rundt oslo området jeg får kjøpt tobakk til en billig penge? Yes sir, youngstorget neste stopp. Skal dit i morra selv. Burde jeg ta sitron eller frukt mix? Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 kun med sigg Finnes sikkert en guide på nettet Har sjekka litt klarer innimellom sånne stygge ugjevne men vil ha noen feite faste jeg kan brife med Lenke til kommentar
tobn Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 hva er prisene på 250g pakker der? Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 hva er prisene på 250g pakker der? Ikke mye 150,- mener jeg Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 150-160kr ettersom hva han vil ha Har dem frukt mix der? :0 Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 150-160kr ettersom hva han vil ha Har dem frukt mix der? :0 Ja værtfall forrige gang jeg var der, "yes my friend, which flavour you want to buy? I have lemon, fruit mix, strawberry, banana and apple" Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Ahh :0 Da jeg var der for 2 uker siden hadde han lemon, strawberry, cherry og mint :0 Lenke til kommentar
lilko Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Hvor får han duden tak i det egentlig? Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Er ganske nybegynner når det kommer til vannpipe så hakke gjort det mer en 20-30 ganger, så jeg og noen komipser røyka litt på den på tirsdag. Høres sikkert helt dumt ut men vi bestemte oss for å ekspremintere litt å tok røyken inn gjennom nesa og ut av munnen. Er det noe farlig? Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 ^ kaller du deg nybegynner? jeg har bare røyka 3 ganger jeg =p Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 ikke noe mer eller mindre farlig, bare ekkelt Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Det går vel ann å røyke hasj i vannpipe? Hvordan gjør man det da? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Sunniva, Kan ikke se for meg at man gjør det annerledes enn at man bytter ut frukttobakk med hasj, eller blander hasjen med frukttobkakk. Men nå røyker ikke jeg grønt eller brunt heller, så er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Sunniva,Kan ikke se for meg at man gjør det annerledes enn at man bytter ut frukttobakk med hasj, eller blander hasjen med frukttobkakk. Men nå røyker ikke jeg grønt eller brunt heller, så er ikke helt sikker. Ok, takk! En jeg kjenner sa at man burde blande det med frukttobakken, men blir det ikke en litt rar kombinasjon? Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Dunno, på Coffe-Shops i Amsterdam blander de det sammen med frukttobakken og legger det i krukken i toppen. Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Funker å røyke både brunt og grønt i vannpipe. Det eneste er at grønt vill brenne noe fortere da den ikke er våt som frukttobakken Endret 20. juni 2009 av Turbo sindre Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Blir ikke no god smak i pipa om du skulle finne på å røyke det da men Og det må jo blandes med frukttobakken Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Oh, var å røyka i går med mange folk. 3 av oss, han ene hadde aldri røyka det og jeg og kompissen min hadde ikke røyka siden forrige sommerferie. Vi satt vel å røyka konstant i 2-3 timer uten å reise oss, så gikk vi å skulle huske på en sånn rar huske. Da må man ta i løpefart, så jeg og kompissen min løp 10 meter hver og måtte stoppe fordi vi var helt utslitte og hode dunka så jævelig at jeg trodde nesten jeg skulle spy, og det ga seg ikke! Han andre skulle bare på dass i skogen, så da så vi ikke mer av han, for han satt seg ned fordi han følte seg dårlig Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Var det noe annet en frukttobakk i pipa da? For jeg blir ikke påvirket på noen måter av den tobakken jeg har røyka, veit noen har mer nikotin men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå