Gå til innhold

Den knøttlille? Vannpipe/Hokaah tråden

Anbefalte innlegg

Ble jo ganske dyrt når frakt kostet like mye som produktene. Er det noen steder rundt oslo området jeg får kjøpt tobakk til en billig penge?

Yes sir, youngstorget neste stopp. Skal dit i morra selv. Burde jeg ta sitron eller frukt mix?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ganske nybegynner når det kommer til vannpipe så hakke gjort det mer en 20-30 ganger, så jeg og noen komipser røyka litt på den på tirsdag. Høres sikkert helt dumt ut :p men vi bestemte oss for å ekspremintere litt å tok røyken inn gjennom nesa og ut av munnen. Er det noe farlig?

Lenke til kommentar
Sunniva,

Kan ikke se for meg at man gjør det annerledes enn at man bytter ut frukttobakk med hasj, eller blander hasjen med frukttobkakk. Men nå røyker ikke jeg grønt eller brunt heller, så er ikke helt sikker.

Ok, takk! :)

En jeg kjenner sa at man burde blande det med frukttobakken, men blir det ikke en litt rar kombinasjon? :p

Lenke til kommentar

Oh, var å røyka i går med mange folk. 3 av oss, han ene hadde aldri røyka det og jeg og kompissen min hadde ikke røyka siden forrige sommerferie. Vi satt vel å røyka konstant i 2-3 timer uten å reise oss, så gikk vi å skulle huske på en sånn rar huske. Da må man ta i løpefart, så jeg og kompissen min løp 10 meter hver og måtte stoppe fordi vi var helt utslitte og hode dunka så jævelig at jeg trodde nesten jeg skulle spy, og det ga seg ikke! Han andre skulle bare på dass i skogen, så da så vi ikke mer av han, for han satt seg ned fordi han følte seg dårlig :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...