Gå til innhold

Den knøttlille? Vannpipe/Hokaah tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tips til dere som lurer på om man kan ha frukttobakken i kjøleskapet:

To allow the Flavored Tobacco to taste fresher and last longer, place the Flavored Tobacco in an air tight container. Do not place the container in the refrigerator, as it will ruin the Flavored Tobacco. Instead, store the container in a cupboard at room temperature.
Lenke til kommentar

Her ei lita pipe stående hjemme og litt tobakk. Kjøpte når jeg var i Tyrkia i fjor. Tobakken ser ganske jalla ut og smaker heller ikke så mye, så har tenkt til å bestille denne? Er nybegynner med vannpipe, så håper noen kunne anbefale hvilke 3 smaker jeg burde velge?

Lenke til kommentar

Heisann. Kan si det slik at mint er en fin variant som kan blandes for mange spennende smaker. Men kanskje er mint litt kjedelig som smak alene. Er ikke alle smakene jeg har prøvd heller. Av dem jeg har prøvd likte jeg ikke Grape og Orange.

edit: jeg sier mint, jordbær og banan.

Endret av ultimatedeskjet
Lenke til kommentar
Her ei lita pipe stående hjemme og litt tobakk. Kjøpte når jeg var i Tyrkia i fjor. Tobakken ser ganske jalla ut og smaker heller ikke så mye, så har tenkt til å bestille denne? Er nybegynner med vannpipe, så håper noen kunne anbefale hvilke 3 smaker jeg burde velge?

Spar deg litt penger å kjøp her, de sender også i gave :)

Endret av Turbo sindre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...