S0ppel Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Noen andre enn meg som synes det å blande eple og mint er himmelsk? Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jordbær, han hadde sitron, mint, drue og cherry også Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Jeg likte ikke drue så godt, cherry er nesten for søt. Men jordbær røyker jeg på nå, sitron og mint er også godt. Noen her som har prøvd jordbær-mint kombinasjon? Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Noen som har laget bowl av frukt? Fant et par geniale videoer på Youtube Også sett mange gjort det med eple. Skal prøve noen av disse når jeg får mer tobakk Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Røyke vekk mine siste gram banan tobakk i dag har bare nahkla tobakk igjen nå, gleder meg litt til å bli ferdig med den så jeg får kjøpt meg fruit mix, er den å anbefales? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Tips til dere som lurer på om man kan ha frukttobakken i kjøleskapet: To allow the Flavored Tobacco to taste fresher and last longer, place the Flavored Tobacco in an air tight container. Do not place the container in the refrigerator, as it will ruin the Flavored Tobacco. Instead, store the container in a cupboard at room temperature. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hvordan varmer dere opp grillkull hvis dere skal bruke det? Går det med lighter? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Ville ikke brukt lighter. Prøv heller engangsgrill, vanlig grill eller sett kullet inn i en vedovn med glør. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Her ei lita pipe stående hjemme og litt tobakk. Kjøpte når jeg var i Tyrkia i fjor. Tobakken ser ganske jalla ut og smaker heller ikke så mye, så har tenkt til å bestille denne? Er nybegynner med vannpipe, så håper noen kunne anbefale hvilke 3 smaker jeg burde velge? Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hold deg unna Al Fakhers Peach-tobakk...! Ellers er Eple et "must", bør enten mint eller sitron(gode å blande med) og kanskje jordbær... Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Heisann. Kan si det slik at mint er en fin variant som kan blandes for mange spennende smaker. Men kanskje er mint litt kjedelig som smak alene. Er ikke alle smakene jeg har prøvd heller. Av dem jeg har prøvd likte jeg ikke Grape og Orange. edit: jeg sier mint, jordbær og banan. Endret 13. juni 2009 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Her ei lita pipe stående hjemme og litt tobakk. Kjøpte når jeg var i Tyrkia i fjor. Tobakken ser ganske jalla ut og smaker heller ikke så mye, så har tenkt til å bestille denne? Er nybegynner med vannpipe, så håper noen kunne anbefale hvilke 3 smaker jeg burde velge? Spar deg litt penger å kjøp her, de sender også i gave Endret 13. juni 2009 av Turbo sindre Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Ville ikke brukt lighter. Prøv heller engangsgrill, vanlig grill eller sett kullet inn i en vedovn med glør. Jeg bruker propanbrenner fra Biltema. Både er de billige og du varmer et kull på 2 minutter. Fungerer brillefint. Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Hvor mye koster en sånn propanbrenner billy? Mista über stormlightern min i fylla her Edit: Denne? Endret 13. juni 2009 av Turbo sindre Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Noen av dere som fikser røyk ringer? Jeg vil så gjerne fikse det Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 kun med sigg Finnes sikkert en guide på nettet Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Hvor mye koster en sånn propanbrenner billy?Mista über stormlightern min i fylla her Edit: Denne? Jepp, den. Vi pleide å hive dem i peisen før, men propanbrenner er mye bedre. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Nå er det lenge siden jeg har røyket, må gjøre det snart igjen! Men er ikke så mange jeg kjenner som driver på med slikt, og er så kjedelig å gjør det alene =p Lenke til kommentar
tobn Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Ble jo ganske dyrt når frakt kostet like mye som produktene. Er det noen steder rundt oslo området jeg får kjøpt tobakk til en billig penge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå