Gå til innhold

Den knøttlille? Vannpipe/Hokaah tråden

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor man kan få kjøpt kull/tobakk i Kristiansand området? Vet at de fleste butikkene som solgte sånt er lagt ned men hørte noe om at du kan få kjøpt det på "Matbutikk" i dronningensgate?

Holder på å lete etter vannpipa til søstra mi og vil bare ha alt klart, vis jeg ikke finner den vurder jeg å kjøpe denne:www.smoking-hookah.com Noen som vet om denne siden er trygg?

Den siden der er helt trygg ja!

Veldig koselige folk som driver siden og veldig rask levering.

Den sender pakken som gave så du slipper toll og greier.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok takk, pakken er ok også eller? (Pipen) hvor lang tid tar det gjerne før jeg motar den også?

Og jeg spør igjen (om jeg får lov) er det noen som vet om de selger tobakk/kull i kristiansand? evt. på "Matbutikken" som jeg nevnte i sta.

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar
Ok takk, pakken er ok også eller? (Pipen) hvor lang tid tar det gjerne før jeg motar den også?

Og jeg spør igjen (om jeg får lov) er det noen som vet om de selger tobakk/kull i kristiansand? evt. på "Matbutikken" som jeg nevnte i sta.

Det burde gå greit det der.

Kan hende tobakke blir stoppa i tollen men det skjer veldig sjelden.

Oftest så bare ser tollera på den og sender den vidre til deg uten noen avgifter ellernoe.

Lenke til kommentar
Noen her som veit om plasser i Norge der de selger pipehoder? Skulle hatt et som var større på pipa mi. Noen av dere i Oslo området som veit om steder man får kjøpt tobakk?

Som sagt har de billig og bra utvalg på youngstorget, 250g for 150 kr. Av de jeg vet selger de; jordbær, eple, sitron, mix og banan. Shangri-la i Oslo har pipehoder.

Noen som har no argumenter på at mamma skal la meg få røyke det? :p Hun er temmelig streng er jo under 18.

Vel.. Må moren din få vite noe? :cool:

Nei selvølfgelig ikke, men hun har tatt meg så mye i snus at jeg slutta med det og da har hun ikke noe problem i å ta meg i vannpipe :ermm: Får lov til å ha den men ikke bruke den. Er det no farlig i det hele tatt? Er det ikke bare damp med smak?

Lenke til kommentar
Jeg må bare spørre, åssen ble du tatt med snus?

You know, snitches og jeg var for uforsiktig. Pluss at moren min er en fuckings blodhund som finner ut alt hun vil. Alt i alt ble jeg tatt 6 ganger og alt skyltes ikke uforsiktighet. Skjønner du det er vanskelig å få hida noe som helst for henne?

Endret av Sleeip
Lenke til kommentar

Hvordan er tobakken deres? Er den klissbløt? Nesten som om det har vært vann i den?

Har no jordbær tobakk som er klissbløt, og smaker utrolig godt. Holder lenge og svir seg ikke på en lang stund. (Husker ikke navnet) Også har jeg noe epletobakk jeg kjøpte i Sverige, den er tørrere, mer klissete. Svir seg fort, og har manko på smak.

Er sistnevnte, altså epletobakken tørr, eller skal den være slik? Noen tips for å få den litt bløtere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...