Perfidus Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Noen som vet hvor man kan få kjøpt kull/tobakk i Kristiansand området? Vet at de fleste butikkene som solgte sånt er lagt ned men hørte noe om at du kan få kjøpt det på "Matbutikk" i dronningensgate? Holder på å lete etter vannpipa til søstra mi og vil bare ha alt klart, vis jeg ikke finner den vurder jeg å kjøpe denne:www.smoking-hookah.com Noen som vet om denne siden er trygg? Den siden der er helt trygg ja! Veldig koselige folk som driver siden og veldig rask levering. Den sender pakken som gave så du slipper toll og greier. Lenke til kommentar
lilko Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Den siden er helt trygg. Mange som bruker den. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Ok takk, pakken er ok også eller? (Pipen) hvor lang tid tar det gjerne før jeg motar den også? Og jeg spør igjen (om jeg får lov) er det noen som vet om de selger tobakk/kull i kristiansand? evt. på "Matbutikken" som jeg nevnte i sta. Endret 2. juni 2009 av Carlgutt Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ok takk, pakken er ok også eller? (Pipen) hvor lang tid tar det gjerne før jeg motar den også? Og jeg spør igjen (om jeg får lov) er det noen som vet om de selger tobakk/kull i kristiansand? evt. på "Matbutikken" som jeg nevnte i sta. Det burde gå greit det der. Kan hende tobakke blir stoppa i tollen men det skjer veldig sjelden. Oftest så bare ser tollera på den og sender den vidre til deg uten noen avgifter ellernoe. Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 pakka mi ble merka som ikke tollpliktig og sendt videre Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Noen her som veit om plasser i Norge der de selger pipehoder? Skulle hatt et som var større på pipa mi. Noen av dere i Oslo området som veit om steder man får kjøpt tobakk? Som sagt har de billig og bra utvalg på youngstorget, 250g for 150 kr. Av de jeg vet selger de; jordbær, eple, sitron, mix og banan. Shangri-la i Oslo har pipehoder. Noen som har no argumenter på at mamma skal la meg få røyke det? Hun er temmelig streng er jo under 18. Vel.. Må moren din få vite noe? Nei selvølfgelig ikke, men hun har tatt meg så mye i snus at jeg slutta med det og da har hun ikke noe problem i å ta meg i vannpipe Får lov til å ha den men ikke bruke den. Er det no farlig i det hele tatt? Er det ikke bare damp med smak? Lenke til kommentar
lilko Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg må bare spørre, åssen ble du tatt med snus? Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Jeg må bare spørre, åssen ble du tatt med snus? You know, snitches og jeg var for uforsiktig. Pluss at moren min er en fuckings blodhund som finner ut alt hun vil. Alt i alt ble jeg tatt 6 ganger og alt skyltes ikke uforsiktighet. Skjønner du det er vanskelig å få hida noe som helst for henne? Endret 2. juni 2009 av Sleeip Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hvordan er tobakken deres? Er den klissbløt? Nesten som om det har vært vann i den? Har no jordbær tobakk som er klissbløt, og smaker utrolig godt. Holder lenge og svir seg ikke på en lang stund. (Husker ikke navnet) Også har jeg noe epletobakk jeg kjøpte i Sverige, den er tørrere, mer klissete. Svir seg fort, og har manko på smak. Er sistnevnte, altså epletobakken tørr, eller skal den være slik? Noen tips for å få den litt bløtere? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Er sistnevnte, altså epletobakken tørr, eller skal den være slik? Noen tips for å få den litt bløtere? Du finner tips http://www.smoking-hookah.com/editorials/SmokingTips.asp Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Fikk endelig gjort pipen skikkelig lufttett. Før var det slik at når man blåste kom det røyk ut på litt forskjellige steder på pipen. Men nå er det ingenting. Jeg brukte "plakattyggis". Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Deiligte friminuttet i dag Droppa en time og satt og røyka vannpipe i en og en halv time med noen kompiser. Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Noen som har noen tips for å fjerne vondt lukt,smak fra slangene og stammen? Har prøvd vann,sitronsaft og bakepulver Endret 3. juni 2009 av Turbo sindre Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Noen som har noen tips for å fjerne vondt lukt,smak fra slangene og stammen?Har prøvd vann,sitronsaft og bakepulver Jeg har hørt eddik skal fungere sammen med varmt vann i stammen, men ikke i slangen tror jeg. Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Stammen ble ganske mye bedre etter jeg vaska den. Men slangene er helt....BLÆ Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 For å være ærlig syns jeg ikke det er så mye smak i el nakhla, kanskje jeg bare har fått to dårlige pakker men mye bedre smak i det en kompis av meg kjøpte som ikke var el nakhla. Hva mener dere? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg får bare tak i el nakhla, stort sett. Så jeg kan ikke si. Tviler ikke på at andre merker kan ha mer smak. Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Idag ble jeg veldig overraksa! Var på youngstorget for å forhåpentligvis få kjøpt no frukttobakk og jada, 250g Al Fakher! Beste tobakksmerke du finner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå