Gå til innhold

Den knøttlille? Vannpipe/Hokaah tråden

Anbefalte innlegg

Gjest miriam echkantena
Høres ikke ut som cannabis, har bare opplevd paranoian a de symptomene du forteller om, så enten var det ikke cannabis/hasj, eller så var det pensla med noe piss herfra og til helvete...

hmm, ok :hmm:

8894330[/snapback]

ja ok men vannpipen må ikke tilsette hasj eller cannabish :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest
Høres ikke ut som cannabis, har bare opplevd paranoian a de symptomene du forteller om, så enten var det ikke cannabis/hasj, eller så var det pensla med noe piss herfra og til helvete...

hmm, ok :hmm:

8894330[/snapback]

ja ok men vannpipen må ikke tilsette hasj eller cannabish :roll:

8918728[/snapback]

Lenke til kommentar

Har røyket vannpipe noen ganger, men er ikke noe spessielt fan av det. Er greit når du er på skolen og kjeder deg og sånn, men jeg foretrekker vanlig røyk, muligens pga den tobakken jeg har prøvd smakte alt for søtt og gjorde meg kvalm.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Får man kjøpt tobakk og kull til vannpipe i norge? :hmm:

8925271[/snapback]

Ja. Men blir ikke lovlig, siden den tobakken ikke er lovlig i Norge. Kull går greit ja.

Har røyket vannpipe noen ganger, men er ikke noe spessielt fan av det. Er greit når du er på skolen og kjeder deg og sånn, men jeg foretrekker vanlig røyk, muligens pga den tobakken jeg har prøvd smakte alt for søtt og gjorde meg kvalm.

8931628[/snapback]

AHAHAHAHAHA, tar du opp vannpipa fra sekken i friminuttet da kanskje? :!: :lol::rofl:

Lenke til kommentar

Vannpipe ja! Utrolig gøy og det smaker utrolig digg! Har det selv, men blir ikke så mye røyking nå lenger. Funker ikke å dra inn røyk fra den. Tror det har noe med at den er tett av mye oppbrent kull osv., men skal prøve å fikse det ;) Kjøpte pipa på en butikk på tøcksfors senteret i Sverige. Der har de stort utvalg! :thumbup: Får også kjøpt mye på Shangri-La i Oslo! :D

Lenke til kommentar

Grunnen til at Shisha ikke er lovlig i Norge er manglende informasjon om heleskader.

Mao , Det står ikke "RØYKING DREPER" på den.

Derfor er det ikke helt lovlig i Norge.

Dere får kjøpt både kull og Shihsa på en butikk som heter Intermat på tøyen-senteret :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Ole_*
First off: Ikke bruk Alu-Folie, det utskiller giftige gasser som fucker med hjernen i det lange løp.

Røyker en del vannpipe ja, men liker å tilsette litt "godsaker" selv :)

8765307[/snapback]

hvis eg ikkje skal bruke alu-folie hva skal eg bruke da?

er det noke forskjell hvis eg bruker sprit istaden for vatn?

Lenke til kommentar

Går ann å få kjøpt rister til vannpipen isteden for folie, men er du kreativ finner du nok en rist i huset ditt du kan bruke :p .

Å bruke sprit i vannpipa er vel så og si bare å sløse med god drikke. Liten effekt, men har du god råd og er glad i alkoholsmak så er det vel kanskje noe for deg.

Lenke til kommentar
Tro meg, gassene fra Aluminium er LANGT mer skadelig for hjernen en THC.

Dette har jeg hardt for å tro, noen kilder til dette?

8863705[/snapback]

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=774609&hl=

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=522248&hl=

Dette er to tråder på forumet som tar seg av cannabis genrelt.

Vil du ha kilder, bla gjennom disse og/eller spør.

Denne tråden handler om vannpiper og sånne ting, ikke om at aluminiumsfolie er farligere å røyke på, enn cannabis :)

Edit:

Ellers så er google en grei ting å ha hvis du vil vite om aluminiumen er farligere enn cannabisen. Masse sider der ute på nettet.

8865892[/snapback]

Diskusjonen handlet vel hovedsaklig om at man burde erstatte aluminiun(eller hvordan det skrives).

Jeg har ikke røyket vannpipe men ble litt intresert nå:) derfor er jeg også nyskjerrig hva man kan bruke isteden for aluminium. Og hvor kjøpes disse vidunderne?

Lenke til kommentar
Vannpipe ja! Utrolig gøy og det smaker utrolig digg! Har det selv, men blir ikke så mye røyking nå lenger. Funker ikke å dra inn røyk fra den. Tror det har noe med at den er tett av mye oppbrent kull osv., men skal prøve å fikse det ;) Kjøpte pipa på en butikk på tøcksfors senteret i Sverige. Der har de stort utvalg! :thumbup: Får også kjøpt mye på Shangri-La i Oslo! :D

8951836[/snapback]

Der bor moren min(bare rett på norske sia)

Er det den butikken som er tobakk butikk? eller var du i sentrum?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  Nyinnkjøpt fra amsterdam smile.gif

Liten og snerten. Ca 30cm høy.

Gjett hvem som har lik? :!:

Bare i rød da.

Gummien på toppen ble svidd av etter ca 1 halvt år dog, men sikkert lett å finne ny gummisak et sted.

Sikkert enda lettere å bare kjøpe en nye en.. :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...