Gå til innhold

Den knøttlille? Vannpipe/Hokaah tråden

Anbefalte innlegg

eeeh skal vell kanskje gå men tror ikke det er noe særlig :p må i såfall bruke veldig lite kull

Hehe, ja får vel heller kjøpe meg en liten en til.

Men, er det noen aldergrense på å røyke shisha? Hvis ikke hvor står det noe om det, vil ha et bra argument mot mamma :D

Tror det er aldergrense på all type tobakk, uansett hvor lite det er...shoot me if I'm wrong.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og en ting vi fant ut idag.

Dra lungene fulle av røyk og snakk xD motsatt helium virkning

Det er faktisk ekstremt morsomt.

Takker for svar Sleeip. Jeg må ha meg en ny liten vannpipe til sommeren, tror jeg kjøper over nett.

Hvor bor du? Hvis du bor i oslo eller rett utafor er youngstorget et bra sted, godt med utvalg og billig. En norsk side med vannpiper er jo shangri la Men er ikke så veldig billig der akkurat.

Lenke til kommentar
Hadde med pipa på lokale bade hølet.

Mange stygge blikk men satan det tok av :D

Hehe samme her tok med pipa på stranda noen slo seg ned å chilla med meg og noen haters, hun gamle dama som lå ved siden av trodde vel sikkert jeg skulle røyke heroin når jeg dro fram lightern,folien og pipe :p

Lenke til kommentar
Noen her som veit om plasser i Norge der de selger pipehoder? Skulle hatt et som var større på pipa mi. Noen av dere i Oslo området som veit om steder man får kjøpt tobakk?

Som sagt har de billig og bra utvalg på youngstorget, 250g for 150 kr. Av de jeg vet selger de; jordbær, eple, sitron, mix og banan. Shangri-la i Oslo har pipehoder.

Noen som har no argumenter på at mamma skal la meg få røyke det? :p Hun er temmelig streng er jo under 18.

Endret av Sleeip
Lenke til kommentar
Noen her som veit om plasser i Norge der de selger pipehoder? Skulle hatt et som var større på pipa mi. Noen av dere i Oslo området som veit om steder man får kjøpt tobakk?

Som sagt har de billig og bra utvalg på youngstorget, 250g for 150 kr. Av de jeg vet selger de; jordbær, eple, sitron, mix og banan. Shangri-la i Oslo har pipehoder.

Noen som har no argumenter på at mamma skal la meg få røyke det? :p Hun er temmelig streng er jo under 18.

Vel.. Må moren din få vite noe? :cool:

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor man kan få kjøpt kull/tobakk i Kristiansand området? Vet at de fleste butikkene som solgte sånt er lagt ned men hørte noe om at du kan få kjøpt det på "Matbutikk" i dronningensgate?

Holder på å lete etter vannpipa til søstra mi og vil bare ha alt klart, vis jeg ikke finner den vurder jeg å kjøpe denne:www.smoking-hookah.com Noen som vet om denne siden er trygg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...