VarCon Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 eeeh skal vell kanskje gå men tror ikke det er noe særlig må i såfall bruke veldig lite kull Hehe, ja får vel heller kjøpe meg en liten en til. Men, er det noen aldergrense på å røyke shisha? Hvis ikke hvor står det noe om det, vil ha et bra argument mot mamma Tror det er aldergrense på all type tobakk, uansett hvor lite det er...shoot me if I'm wrong. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Er det flere her inne som sliter med harsk røyk når man er ute med vannpipen? Jeg har folie rundt og alt. Hva kan være årsaken? Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 For varmt. bruk mindre kull Fikk pipa mi idag Farrin dænse så digg i sommer været. Jeg og en kammerat har røyka 3 bowls og hørt på 60talls musikk i dag. varmt kull og barbeint er ikke og anbefale dog Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Jeg får prøve dobbel folie. Pinsepipen må være perfekt Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Kjøpte to piper i dag En liten handy til 90 kr maxs 10 cm høy eller no og en til kanskje 30 cm høy 200 kr. Chille strandager framover. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Hvor kjøpte du fra? Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Og en ting vi fant ut idag. Dra lungene fulle av røyk og snakk xD motsatt helium virkning Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) Hvor kjøpte du fra? I en bod på youngstorget Endret 30. mai 2009 av Sleeip Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Og en ting vi fant ut idag.Dra lungene fulle av røyk og snakk xD motsatt helium virkning Det er faktisk ekstremt morsomt. Takker for svar Sleeip. Jeg må ha meg en ny liten vannpipe til sommeren, tror jeg kjøper over nett. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Og en ting vi fant ut idag.Dra lungene fulle av røyk og snakk xD motsatt helium virkning Det er faktisk ekstremt morsomt. Takker for svar Sleeip. Jeg må ha meg en ny liten vannpipe til sommeren, tror jeg kjøper over nett. Hvor bor du? Hvis du bor i oslo eller rett utafor er youngstorget et bra sted, godt med utvalg og billig. En norsk side med vannpiper er jo shangri la Men er ikke så veldig billig der akkurat. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Bor i Bergen, så tror det blir vannpipe fra Tyskland eller England. Lenke til kommentar
lilko Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Og en ting vi fant ut idag.Dra lungene fulle av røyk og snakk xD motsatt helium virkning Jeg klarer å lage skikkelig amerikansk gangster stemme ved å gjøre slik Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Og en ting vi fant ut idag.Dra lungene fulle av røyk og snakk xD motsatt helium virkning Jeg klarer å lage skikkelig amerikansk gangster stemme ved å gjøre slik Jeg fikser en grisete mannlig stripper stemme haha Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Hadde med pipa på lokale bade hølet. Mange stygge blikk men satan det tok av Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hadde med pipa på lokale bade hølet. Mange stygge blikk men satan det tok av Hehe samme her tok med pipa på stranda noen slo seg ned å chilla med meg og noen haters, hun gamle dama som lå ved siden av trodde vel sikkert jeg skulle røyke heroin når jeg dro fram lightern,folien og pipe Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) wææ har røyka opp 100g tobakk siden lørdag Endret 1. juni 2009 av Turbo sindre Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Noen her som veit om plasser i Norge der de selger pipehoder? Skulle hatt et som var større på pipa mi. Noen av dere i Oslo området som veit om steder man får kjøpt tobakk? Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Noen her som veit om plasser i Norge der de selger pipehoder? Skulle hatt et som var større på pipa mi. Noen av dere i Oslo området som veit om steder man får kjøpt tobakk? Som sagt har de billig og bra utvalg på youngstorget, 250g for 150 kr. Av de jeg vet selger de; jordbær, eple, sitron, mix og banan. Shangri-la i Oslo har pipehoder. Noen som har no argumenter på at mamma skal la meg få røyke det? Hun er temmelig streng er jo under 18. Endret 2. juni 2009 av Sleeip Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Noen her som veit om plasser i Norge der de selger pipehoder? Skulle hatt et som var større på pipa mi. Noen av dere i Oslo området som veit om steder man får kjøpt tobakk? Som sagt har de billig og bra utvalg på youngstorget, 250g for 150 kr. Av de jeg vet selger de; jordbær, eple, sitron, mix og banan. Shangri-la i Oslo har pipehoder. Noen som har no argumenter på at mamma skal la meg få røyke det? Hun er temmelig streng er jo under 18. Vel.. Må moren din få vite noe? Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Noen som vet hvor man kan få kjøpt kull/tobakk i Kristiansand området? Vet at de fleste butikkene som solgte sånt er lagt ned men hørte noe om at du kan få kjøpt det på "Matbutikk" i dronningensgate? Holder på å lete etter vannpipa til søstra mi og vil bare ha alt klart, vis jeg ikke finner den vurder jeg å kjøpe denne:www.smoking-hookah.com Noen som vet om denne siden er trygg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå