Scooby snacks Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Er ikke slike piper med mer enn én slange noe dritt egentlig? I og med at begge må suge samtidig? En kompis av meg har slik, ikke helt lik, men med to slanger. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 http://www.smoking-hookah.com/product/382001.asp min Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Er ikke slike piper med mer enn én slange noe dritt egentlig? I og med at begge må suge samtidig? En kompis av meg har slik, ikke helt lik, men med to slanger. Jeg synes det er bedre med kun en slange. Kjenner også en som har to slanger og føler at denne ikke fungerer like bra, virker som man ikke får trukket inn like mye røyk som man vanligvis hadde gjort. Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Får sånne gummipropper du setter i slangehullet Lenke til kommentar
thrice Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Noen her som har prøvd soex shisha molasses? Det er den nikotinfrie varianten. http://www.smoking-hookah.com/product/742001.asp Endret 25. mai 2009 av thrice Lenke til kommentar
thrice Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Er ikke slike piper med mer enn én slange noe dritt egentlig? I og med at begge må suge samtidig? En kompis av meg har slik, ikke helt lik, men med to slanger. Ettersom jeg har forstått det skal den som ikke røyker holde for pipehullet sitt mens den andre røyker. Lenke til kommentar
lilko Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Siden de er nikotinfrie, er det lov å ta med over grensa? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Det er det jeg lurer på også. Hvis det er tilfellet så er det ikke noe problem med å bestille 3x500g. Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) er toll pliktig selv om det ikke er nikotin i det "Selv om du bestiller tobakk som inneholder urter må du betale ordinære avgifter. Det er bestemt at varer som er erstatning for avgiftspliktig tobakk, skal avgiftsbelegges som tobakksvarer." Men hvor ofte blir man stoppet på grensen a? Bor du nærme grensen så er dette et alternativ Endret 27. mai 2009 av Turbo sindre Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Shit i dag ble jeg helt fucked på vannpipe, andre gangen min vi satt 2 timer eller no hodepine og drit kvalm. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Shit i dag ble jeg helt fucked på vannpipe, andre gangen min vi satt 2 timer eller no hodepine og drit kvalm. Og jeg ble seriøst skuffet av posten din ang. tollen, Turbo Sindre. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Tenkte å kjøpe en vannpipe selv når jeg skal til syden i sommer. Men den tobakken man bruker, får man tak i den i Norge? Og i førstepost nevnte du at man kan bruke brus, melk eller sprit osv i steden for vann, hva er meninga med det? Blir man full når man har i sprit for eksempel ? Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Er pga smaken man bruker andre væsker enn vann. Lenke til kommentar
lilko Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Shit i dag ble jeg helt fucked på vannpipe, andre gangen min vi satt 2 timer eller no hodepine og drit kvalm. Samme skjedde med meg. Det var også min andre gang det skjedde. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Shit i dag ble jeg helt fucked på vannpipe, andre gangen min vi satt 2 timer eller no hodepine og drit kvalm. Samme skjedde med meg. Det var også min andre gang det skjedde. Satt meg bare på terassen og trakk frisk luft og roa ned og tok et bad etterpå så funka det:P Hehe, men noen som har peiling på hva det koster for en liten kjekk en jeg kan dra med meg på stranda? Den jeg har er en halv meter høy litt tungvint værtfall for meg som er så lazy at det er tungvint å bære den ut på terassen Men hey tror dere dette er er vannpipe eller bong? Endret 28. mai 2009 av Sleeip Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Bong Kan man bruke bong som vannpipe? Siden på bildet har de jo fylt flaska med litt vann og sånn? Men er jo ikke no særlig plass til kull? Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 eeeh skal vell kanskje gå men tror ikke det er noe særlig må i såfall bruke veldig lite kull Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) eeeh skal vell kanskje gå men tror ikke det er noe særlig må i såfall bruke veldig lite kull Hehe, ja får vel heller kjøpe meg en liten en til. Men, er det noen aldergrense på å røyke shisha? Hvis ikke hvor står det noe om det, vil ha et bra argument mot mamma Endret 29. mai 2009 av Sleeip Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå