Gå til innhold

Den knøttlille? Vannpipe/Hokaah tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ikke slike piper med mer enn én slange noe dritt egentlig? I og med at begge må suge samtidig? En kompis av meg har slik, ikke helt lik, men med to slanger.

Jeg synes det er bedre med kun en slange. Kjenner også en som har to slanger og føler at denne ikke fungerer like bra, virker som man ikke får trukket inn like mye røyk som man vanligvis hadde gjort.

Lenke til kommentar
Er ikke slike piper med mer enn én slange noe dritt egentlig? I og med at begge må suge samtidig? En kompis av meg har slik, ikke helt lik, men med to slanger.

Ettersom jeg har forstått det skal den som ikke røyker holde for pipehullet sitt mens den andre røyker.

Lenke til kommentar

Tenkte å kjøpe en vannpipe selv når jeg skal til syden i sommer. Men den tobakken man bruker, får man tak i den i Norge?

Og i førstepost nevnte du at man kan bruke brus, melk eller sprit osv i steden for vann, hva er meninga med det? Blir man full når man har i sprit for eksempel ?

Lenke til kommentar
Shit i dag ble jeg helt fucked på vannpipe, andre gangen min vi satt 2 timer eller no hodepine og drit kvalm.

Samme skjedde med meg. Det var også min andre gang det skjedde.

Satt meg bare på terassen og trakk frisk luft og roa ned og tok et bad etterpå så funka det:P Hehe, men noen som har peiling på hva det koster for en liten kjekk en jeg kan dra med meg på stranda? Den jeg har er en halv meter høy litt tungvint værtfall for meg som er så lazy at det er tungvint å bære den ut på terassen :p

Men hey tror dere dette er er vannpipe eller bong?

Endret av Sleeip
Lenke til kommentar
eeeh skal vell kanskje gå men tror ikke det er noe særlig :p må i såfall bruke veldig lite kull

Hehe, ja får vel heller kjøpe meg en liten en til.

Men, er det noen aldergrense på å røyke shisha? Hvis ikke hvor står det noe om det, vil ha et bra argument mot mamma :D

Endret av Sleeip
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...