lilko Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Tror henne kan se at du har bestilt det. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jaja, tror ikke hun blir så veldig sur. Har jo ikke tenkt å røke hasj eller noe. Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 På kontoutskriften står det bare navnet på selskapet og beløpet Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Anyone som vet hvilke forskjellige smaker de selger på youngstorget får kjøpt meg 250g til tirsdagen, kompisen min kjøpte eple der tror han sa de hadde jordbær å. Which one? Eple lukter jo godteri. Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Lukter godteri men smaker ganske digg. Røyka hookah på TG faktisk. Da hadde de eple smak som de hadde kjøpt på youngstorget Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Hvis dere skulle valgt én favoritt frukttobakk hvilken skulle det vært? Lenke til kommentar
lilko Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Smakte en som het "Earl grey".. den var ihvertfall kjempe god! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Hvis dere skulle valgt én favoritt frukttobakk hvilken skulle det vært? Må være lime. Den er helt sykt god. Vet ikke om du får kjøpt den i Norge Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Hvorfor er det så vanskelig å få tak i slik tobakk i Norge? Er det en lov eller noe som sier at det ikke er lov å selge? (Vet jo at noen gjør det) Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Tror det har noe med at det ikke er merket med "røyking dreper" saken utenpå pakkene. Kan hende jeg tar feil her, men mener å ha lest eller hørt det et sted. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Pakkene jeg kjøpte på en bensinstasjon i Danmark står det sånn "Røyking skader...." Tror ikke det er problemet her i Norge:) Lenke til kommentar
QBab Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Beste tobakk kombinasjon gjennom tidene er eple og mint blandet sammen. Friskt og godt. Uansett, prøvde med grillkull her om dagen og kan konkludere med at det funker fjell. Smaker godt og det holder leeeenge. Legger til litt kosebilder fra shishakroken/junkiecorner Musikk, shisha(hokaak) og godt selskap. Endret 21. mai 2009 av QBab Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Bilder? hvor kjøpte du den? Lenke til kommentar
lilko Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Fikk vannpipen min idag Hvordan var den? Kom tobakken også? Ble du busta? Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Muttern og søstera mi har vært i tyrkia. Kjøpte ikke med tobakk til meg men Endret 22. mai 2009 av Turbo sindre Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Bilder? hvor kjøpte du den? Har ikke bilder, men den er blå. Ganske fin egentlig Kjøpte den på www.smoking-hookah.com , gikk bare en uke eller mindre før jeg fikk den, så er veldig fornøyd! Fikk vannpipen min idag Hvordan var den? Kom tobakken også? Ble du busta? Har bare prøvt den en gang, og så nybegynner som jeg er så smakte det jo bare kull. Haha og så senere var det for sterk smak x) Ja, tobakken kom og.. vi slapp å betale noe i tollen osv Har ikke blitt busted enda Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Denne kjøpte jeg... står accepted på statusen min enda så da har de vell ikke sendt den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå