Turbo sindre Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Er du litt kjent i Gjøvik? Samme gate som grand hotell, Ampfield og Chaplin. Er rett over veien til inngangen tin Chaplin. Er ikke 100% sikker på at det er der men skal få det bekreftet i løpet av kvelden. ( Garanterer dog ikke at du får kjøpt der. De selger det under disken mæssom ) Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Er du litt kjent i Gjøvik? Samme gate som grand hotell, Ampfield og Chaplin. Er rett over veien til inngangen tin Chaplin. Er ikke 100% sikker på at det er der men skal få det bekreftet i løpet av kvelden. ( Garanterer dog ikke at du får kjøpt der. De selger det under disken mæssom ) Aha, tror jeg vet hvor det er da ja Okei, kan jo prøve. Hvilke smaker har dem der? Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) No clue. Har selv ikke fått pipa mi enda så har ikke kjøpt noe der. Hørte bare litt i miljøet og de sa at jeg kunne få kjøpt der om jeg sa jeg kjente han. ( Kan få navnet hans på PM så fort jeg kommer på det xD ) Edit: Kart bare rett over krysset på samme side som Grand Endret 23. april 2009 av Turbo sindre Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 No clue.Har selv ikke fått pipa mi enda så har ikke kjøpt noe der. Hørte bare litt i miljøet og de sa at jeg kunne få kjøpt der om jeg sa jeg kjente han. ( Kan få navnet hans på PM så fort jeg kommer på det xD ) Aha, må komma meg dit å prøve en dag ah, takker! Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Nå vet jeg virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Bestile Vannpipe og 300g med frukttobakk fra smoking-hookah.com for to uker siden og i går fikk jeg brev fra posten om at pakka måtte fortolles. Men dem sendte jo pakka som gave og da skulle jeg vel ikke måtte betale noe toll? Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Gave er opptill 1000,- så burde vel gå greit? Mulig det er egne regler for tobakk. Var en som nevnte moms per gram tobakk i denne tråden tidligere? Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) 600kr i avgifter for tobakken alene da? 2kr pr gram Surt Endret 27. april 2009 av Turbo sindre Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Blir jo det, veldig surt! Vurderer å bare la dem sende den in igjen.. Lenke til kommentar
lilko Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Prøvde vannpipe for første gang idag. Men jeg fikk kjempe høy puls + vondt i hodet. Hvorfor? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Prøvde vannpipe for første gang idag. Men jeg fikk kjempe høy puls + vondt i hodet. Hvorfor? Røyker du til vanlig? Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Da mottok man 1,5 kg med vannpipetobakk fra Israel. 0,5 kg banan, 0,5 kg jordbær, samt diverse kirsebær, cola mix osv. Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Da mottok man 1,5 kg med vannpipetobakk fra Israel. 0,5 kg banan, 0,5 kg jordbær, samt diverse kirsebær, cola mix osv. Mitt ble stoppa.. Hvor bestilte du fra? Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Da mottok man 1,5 kg med vannpipetobakk fra Israel. 0,5 kg banan, 0,5 kg jordbær, samt diverse kirsebær, cola mix osv. Mitt ble stoppa.. Hvor bestilte du fra? Smoking-hookah.com Aldri hatt noe tull med dem. Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Da mottok man 1,5 kg med vannpipetobakk fra Israel. 0,5 kg banan, 0,5 kg jordbær, samt diverse kirsebær, cola mix osv. Mitt ble stoppa.. Hvor bestilte du fra? Smoking-hookah.com Aldri hatt noe tull med dem. Ah, dem jeg bestilte fra og. Skal prøve igjen etter en stund.. Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Hørt at flere pakker fra dem har blitt stoppet.... et par på freak forum Er vist ganske tilfeldig fy faen begynner å bli irritert! kjøpte pipe av en på et annet forum og forhåndsbetalte. Han sendte pipa ( sa hvertfall det) men presterte å sende den til feil adresse så han fikk den i retur. Han har nå sendt den igjen sier han men det er 2 uker siden snart. Og nå svarer han meg heller ikke på PM Endret 5. mai 2009 av Turbo sindre Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Nå fikk jeg faktisk pipa mi med tobakk i posten i dag! Tollerne hadde åpnet pakka og finni tobakken men dem bare sendte den videre, uten noen avgifter eller noe :0 Var nok bare utrolig heldig! Helt grei pipe med 300g tobakk Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hva skjer hvis pakken blir tatt i tollen? Må man betale gebyr, eller kan man bare drite i å hente pakken? Alle mine pakker har òg blitt åpnet i tollen, men har blitt merket med: "ikke tollpliktig", eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hva skjer hvis pakken blir tatt i tollen? Må man betale gebyr, eller kan man bare drite i å hente pakken?Alle mine pakker har òg blitt åpnet i tollen, men har blitt merket med: "ikke tollpliktig", eller noe i den duren. Det lurer jeg på nå og :0 Det ble min merket med og.. Tror egentlig ikke tollerne bryr seg om frukttobak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå