Gå til innhold

Den knøttlille? Vannpipe/Hokaah tråden

Anbefalte innlegg

Dette virka som en artig fest-greie. Etter å ha lest litt her har jeg fått inntrykk av at å bruke dette en sjelden gang(et par fester i måneden +/-) ikke er så veldig skadelig og har litt lyst å prøve. :)

Hvor kan man skaffe seg en grei pipe som ikke koster alt for mye men har grei kvalitet, noen som har kjøpt et sted i oslo, som har noen konkrete anbefalninger? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette virka som en artig fest-greie. Etter å ha lest litt her har jeg fått inntrykk av at å bruke dette en sjelden gang(et par fester i måneden +/-) ikke er så veldig skadelig og har litt lyst å prøve. :)

Hvor kan man skaffe seg en grei pipe som ikke koster alt for mye men har grei kvalitet, noen som har kjøpt et sted i oslo, som har noen konkrete anbefalninger? :)

Vet ikke hva de har i Oslo. Men jeg vil anbefale deg å ta turen til en innvandrerfortetning, hvor man kan få seg en noe billigere pipe. Her i Bergen har jeg sett en del vannpiper i slike butikker, så hvorfor ikke i Oslo.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hva koster en vanlig vannpipe i den butikken i Bergen som ligger i gaten med kinoen, ned mot bunnpris? Håper på raskt svar, tror jeg skal kjøpe ny idag :)

Har ikke vært der før, bor i Oslo men tipper det er lik pris som i Oslo et par hundre kroner kommer helt annpå størrelse og sånne ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...