tmg Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Dette virka som en artig fest-greie. Etter å ha lest litt her har jeg fått inntrykk av at å bruke dette en sjelden gang(et par fester i måneden +/-) ikke er så veldig skadelig og har litt lyst å prøve. Hvor kan man skaffe seg en grei pipe som ikke koster alt for mye men har grei kvalitet, noen som har kjøpt et sted i oslo, som har noen konkrete anbefalninger? Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Dyrt for pipe i Norge... 500kr+ på Shangri la. Og skal du ha tobakk og kull i tillegg kan det komme opp i 1000kr:) Nesten billigere å ta fly ned til Egypt og kjøpe der nede og dra rett tilbake:P Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Dette virka som en artig fest-greie. Etter å ha lest litt her har jeg fått inntrykk av at å bruke dette en sjelden gang(et par fester i måneden +/-) ikke er så veldig skadelig og har litt lyst å prøve. Hvor kan man skaffe seg en grei pipe som ikke koster alt for mye men har grei kvalitet, noen som har kjøpt et sted i oslo, som har noen konkrete anbefalninger? Vet ikke hva de har i Oslo. Men jeg vil anbefale deg å ta turen til en innvandrerfortetning, hvor man kan få seg en noe billigere pipe. Her i Bergen har jeg sett en del vannpiper i slike butikker, så hvorfor ikke i Oslo. Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Hvor bestiller dere piper på nettet? Og sender noen av de som gave? Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hva koster en vanlig vannpipe i den butikken i Bergen som ligger i gaten med kinoen, ned mot bunnpris? Håper på raskt svar, tror jeg skal kjøpe ny idag Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hva koster en vanlig vannpipe i den butikken i Bergen som ligger i gaten med kinoen, ned mot bunnpris? Håper på raskt svar, tror jeg skal kjøpe ny idag Har ikke vært der før, bor i Oslo men tipper det er lik pris som i Oslo et par hundre kroner kommer helt annpå størrelse og sånne ting. Lenke til kommentar
PaCeR91 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Kjøpte meg en liten vannpipe i går. Utrolig digg! Eneste som var litt dumt var at kullet var dårlig. Gikk i stykker så fort man kom borti det. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Kjøpte meg en liten vannpipe i går. Utrolig digg! Eneste som var litt dumt var at kullet var dårlig. Gikk i stykker så fort man kom borti det. Runde og avlange du bruker? Ca. 15 cm i lengde som du må dele opp? Lenke til kommentar
PaCeR91 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Nei, bruker runde som er lette å tenne. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Hvor mye er det i pakkene man kjøper på youngstorget? Lenke til kommentar
PaCeR91 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jo, de er greie. Men var bare det at det brakk så lett Tror kanskje det var en liten spekk i det I dag funka det som bare det! Men så lenge det komme røyk er jeg fornøyd Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Noen som har handlet hos Sahara smoke? Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Er det lovlig å kjøpe en vannpipe og tobakk på eksempel den saharasmoke.com? Tenker på om det blir stoppet i tollen eller ikke. Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) begge er lovlige men tobakken må du betale 2 kr pr gram i avgifter for (Om den blir tatt i tollen) . Samme om det inneholder nikotin, tobakk eller ikke Kilde Endret 20. april 2009 av Turbo sindre Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Noen her som lett får kjøpt frukttobakk? Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Kan kjøpe på nettet under $30 så slipper du toll og avgifter. $26 for en halv kilo med varierte smaker Er også noen her nede i Gjøvik som selger men sikkert dyrt. Endret 23. april 2009 av Turbo sindre Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Kan kjøpe på nettet under $30 så slipper du toll og avgifter. $26 for en halv kilo med varierte smaker Er også noen her nede i Gjøvik som selger men sikkert dyrt. Aha, takk! Får du seriøst kjøpt i Gjøvik? Bor i Hamar så det er ikke lange veien. Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Kan få kjøpt i Gjøvik ja. En sånn ming ming sjappe og dama til en kammerat av meg selger Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Kan få kjøpt i Gjøvik ja. En sånn ming ming sjappe og dama til en kammerat av meg selger Ah Hvor i gjøvik ligger den sjappa? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå