ultimatedeskjet Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Har som regel bare en pose/bøtte med tobakk om gangen. Varer ikke mer enn en mnd. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Er det nok å ha tobakken i en lufttett boks? Nja, jeg ville ikke lagret den i en lufttett boks i flere mnd. uten å ha den i et kjøleskap. Du kan risikere at den blir dårlig/råtner. Det er lufta som gjør den dårlig, derfor vil en luftett boks funke helt fint. Drue- og eplesmaken jeg har lå i en luftett pose som igjen lå i en bøtte. Med mindre du snakker om flere år? Endret 28. mars 2009 av RePaC Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Jeg smakte selv på cherrytobakken som hadde ligger i kjøleskapet i et halvt år nå for et par dager siden, like fin den... Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Vi diskuterte tobakk oppbevart i romtemperatur... Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Vurdere å kjøpe meg hokaah. Men hvor kan jeg få taki i shisha i norge? Hørt at shangri la selger det litt under disken men kan være et rykte Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Vurdere å kjøpe meg hokaah. Men hvor kan jeg få taki i shisha i norge? Hørt at shangri la selger det litt under disken men kan være et rykte Jeg var der i stad, mener jeg så noen shishaer. Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Den er grei noen som har en billig hookah å anbefale for en nybegynner? Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Får ikke vannpipa til å funke. Jeg fyller krukken med vann opp til 2-3cm over røret, så har jeg litt tobakk inni pipehodet, legger en metall rist over pipehodet tar kullet og fyrer det opp, alt ser bra ut, kullet gløder og varmer som bare det, men ingen røyk eller noe skjer Hva gjør jeg feil? Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Røyken kommer ikke av seg selv, du må trekke inn gjennom et rør fra pipa:) Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Røyken kommer ikke av seg selv, du må trekke inn gjennom et rør fra pipa:) Jaja, jeg har et rør som fulgte med pipa, når jeg puster inn bobler det i vannet men ingenting skjer Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Hmmm... Når du trekker inn, ser du at kullet gløder enda meg? Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Hmmm... Når du trekker inn, ser du at kullet gløder enda meg? Jepp, gløder litt mer da. Er pipa ubrukelig? Den er jo så flott, og helt ny og ubrukt. En kompis frakte den i håndbagasjen fra egypt forrige uke. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Røyken kommer ikke av seg selv, du må trekke inn gjennom et rør fra pipa:) Jaja, jeg har et rør som fulgte med pipa, når jeg puster inn bobler det i vannet men ingenting skjer "Falsk" luft? Får du ikke røyk i det hele tatt? Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Røyken kommer ikke av seg selv, du må trekke inn gjennom et rør fra pipa:) Jaja, jeg har et rør som fulgte med pipa, når jeg puster inn bobler det i vannet men ingenting skjer "Falsk" luft? Får du ikke røyk i det hele tatt? Ikke et eneste snev av verken røyk eller smak. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Kullet er ikke varmt nok til å svi tobakken. Mulig du har for tettpakka tobakk også. Endret 29. mars 2009 av RePaC Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Kullet er ikke varmt nok til å svi tobakken. Mulig du har for tettpakka tobakk også. Joda ingen problemer med kullet, det tar fyr med en gang, kjøpte det på shangri la i går, mulig det du sier med tobakken, men skal tobakken dyttes ned i pipehodet, eller ligge oppe på pipehodet under metall risten? Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Etter det jeg har lest skal det legges løst med godt mellomrom i mellom så luften ikke har problemer å komme gjennom. Så ikke klem så mye tobakk du får nedi men pakk en løs bowl Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hvordan type tobakk selger de på youngstorget? Lenke til kommentar
QBab Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hva koster tobakken i norge? Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Rundt 100+ de fleste steder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå