Gå til innhold

Den knøttlille? Vannpipe/Hokaah tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva man bruker som væske i bånn har lite/ingenting å si. Eneste den har som oppgave er å få store partikler som feks kullstøv til å klistre seg på væsken, så du slipper å få det i lungene. Lukter promp annerledes når du slipper dem i badekaret? Nei.

Lenke til kommentar

EDIT: Sorry, ja de vil funke.. Er lett antennelige, så det derre blir knall :woot:

Jeg må få kjøpt meg en vannpipe.. Har haugevis med tobakk, flere kilo, og jeg har kull, men muttern har vell heve vannpipa.. La den i feil kasse -.-

Endret av S0ppel
Lenke til kommentar

Når jeg var i nord-afrika røyket vi sånn ute på byen, sammen med litt sprit og ekstremt søt te, slik de infødte skulle ha den. Men det tok litt tid før jeg skjønte hva greia var. Jeg kjente ikke noe særlig til smaken, ikke før jeg laget en krøll på tungen og stakk den godt frem , slik at røyken ble tvunget over tungen. Da kom smaken frem, og jeg endte opp med å kjøpe med meg en 60cm høy pipe hjem.

De kikket litt rart i tollen på gardermoen, men de sa ikke.

Jeg så ikke noe alu-folie når jeg var der nede, og jeg mener å huske at de la kullet rett på tobakken. Biten med kull måtte snus med jevne mellomrom, men det var ikke noe problem.

Når jeg kjøpte pipen fulgte det med en ekstra sak... en brønn som så ut til å være laget for å røyke helt andre ting en klissvåt frukttobakk. Helt vanlig tobakk kanskje :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...