Skunkish Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Gjentar meg selv; Får man ikke fyr i en vannpipe uten så mye tobakk? Har bare litt oppi. Og forresten går det ann å røyke juice og andre typer væske? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Om du ikke har så mye tobakk kan du rive den opp og legge den forsiktig nedi, som man egentlig skal gjøre. Tobakk skal ha litt luft under folien men ikke mye. Man kan bruke mye rart som væske, har ikke prøvd juice men du kan jo blande litt i vannet. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hva man bruker som væske i bånn har lite/ingenting å si. Eneste den har som oppgave er å få store partikler som feks kullstøv til å klistre seg på væsken, så du slipper å få det i lungene. Lukter promp annerledes når du slipper dem i badekaret? Nei. Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Selges det vannpiper i Bergen? Isåfall, hvor og til hvilken pris? Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hvordan kull skal man bruke? Kjøpte mitt på spar, funker ikke. Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hvordan kull skal man bruke? Kjøpte mitt på spar, funker ikke. Haha, tror nok du må kjøpe kull som er beregnet for vannpipe... Gjerne lett antennelig som du kan få igang ved hjelp av ligheter Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hehe tenkte de var no gærent siden det ikke funka. Hvor mye koster det for vannpipe kull ca? Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Vil dette duge Kull? Vannpipa mi er 48 cm i høyde, har det noe å si på størrelsen når det kommer til kull? Endret 25. mars 2009 av Sleeip Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) EDIT: Sorry, ja de vil funke.. Er lett antennelige, så det derre blir knall Jeg må få kjøpt meg en vannpipe.. Har haugevis med tobakk, flere kilo, og jeg har kull, men muttern har vell heve vannpipa.. La den i feil kasse -.- Endret 25. mars 2009 av S0ppel Lenke til kommentar
thrice Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Du vet S0ppel, det er ikke noe i veien for å gjøre en liten tobakks donasjon til dine medmennesker hvis du er redd det skal bli tørt Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Har en eldre bror som snart kommer hjem fra backpacker tur som sikkert gleder seg til å sitte ute på terrasen og røyke med hver sin pipe Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Hvordan smaker selger de på youngstorget? Og hvor på youngstorget selges det? Lenke til kommentar
QBab Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Håhå, gjett om jeg har 40 liters bagg full av shishatobakk Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Lykke til å få brukt opp de før de tørker:) Anbefaler å legge de i lufttette bokser:) Lenke til kommentar
QBab Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Var i Egypt og kjøpte inn et årsforbruk. Hva skjer om den tørker? Skal prøve og finne noen bokser. Lenke til kommentar
formann Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Når jeg var i nord-afrika røyket vi sånn ute på byen, sammen med litt sprit og ekstremt søt te, slik de infødte skulle ha den. Men det tok litt tid før jeg skjønte hva greia var. Jeg kjente ikke noe særlig til smaken, ikke før jeg laget en krøll på tungen og stakk den godt frem , slik at røyken ble tvunget over tungen. Da kom smaken frem, og jeg endte opp med å kjøpe med meg en 60cm høy pipe hjem. De kikket litt rart i tollen på gardermoen, men de sa ikke. Jeg så ikke noe alu-folie når jeg var der nede, og jeg mener å huske at de la kullet rett på tobakken. Biten med kull måtte snus med jevne mellomrom, men det var ikke noe problem. Når jeg kjøpte pipen fulgte det med en ekstra sak... en brønn som så ut til å være laget for å røyke helt andre ting en klissvåt frukttobakk. Helt vanlig tobakk kanskje Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Var i Egypt og kjøpte inn et årsforbruk. Hva skjer om den tørker?Skal prøve og finne noen bokser. Sett den i kjøleskapet. Mine pleier å ligge der for å ta vare på smaken og at den holder seg fuktig. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Er det nok å ha tobakken i en lufttett boks? Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Er det nok å ha tobakken i en lufttett boks? Ja, funker det og med mindre du har den lufttette boksen i solskinn. Lenke til kommentar
formann Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Er det nok å ha tobakken i en lufttett boks? Nja, jeg ville ikke lagret den i en lufttett boks i flere mnd. uten å ha den i et kjøleskap. Du kan risikere at den blir dårlig/råtner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå