Gå til innhold

Den knøttlille? Vannpipe/Hokaah tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ei venninne av meg kjøpte med seg en hookah til meg da hun var i dubai. Veldig lekker sak. Gleder meg til å få prøvd den. Har hatt litt erfaringer med andre typer vannpiper før, men hadde aldri falt meg inn å røyke fruktobakk i en? :hmm:

I morgen skal jeg handle kull :)

Lenke til kommentar
Ei venninne av meg kjøpte med seg en hookah til meg da hun var i dubai. Veldig lekker sak. Gleder meg til å få prøvd den. Har hatt litt erfaringer med andre typer vannpiper før, men hadde aldri falt meg inn å røyke fruktobakk i en? :hmm:

Hva har du putta i pipa? :ph34r:

Lenke til kommentar

Hva har du putta i pipa? :ph34r:

Den gikk hus forbi skjønner jeg.

Men det er forøvrig ikke det denne tråden handler om uansett.

Ville bare dele nyhetene om at jeg har fått meg vannpipe :)

Lenke til kommentar

Javel? Rent grønt eller brunt du bruker da eller?

Lenke til kommentar

Javel? Rent grønt eller brunt du bruker da eller?

Nei det har vel gått med litt av hvert. Men det var den gang. Slutt på slikt nå.

Lenke til kommentar

Ligner veldig på den ene pipa jeg tok jomfrudommen på her for litt sia. :p Greide å knekke den jeg brukte til vanlig skjønner du.

Får ikke stort dragsug i lungene med de små. Og dragsuget blir enda mindre jo tynnere slange.

EDIT: har fortsatt en jomfrupipe, greit å ha dem som reserve. :D

Endret av RePaC
Lenke til kommentar

Denne tråden har jeg ikke oppdaget før. Så koselig med vannpipetråd da.

Etter mange år erfaring kjøpte jeg min første i Egypt i fjor senhøst. Stor og fin, og etter hva jeg har lært fra før er tegnene på god kvalitet tilstede. Fikk også med en fancy slange som jeg ikke har sett tilsvarende til, kan vise bilde senere.

Får vel prøve den ut snart. Fikk med en haug med frukttobakk som bare ligger å dufter :p

Lenke til kommentar
Denne tråden har jeg ikke oppdaget før. Så koselig med vannpipetråd da.

Etter mange år erfaring kjøpte jeg min første i Egypt i fjor senhøst. Stor og fin, og etter hva jeg har lært fra før er tegnene på god kvalitet tilstede. Fikk også med en fancy slange som jeg ikke har sett tilsvarende til, kan vise bilde senere.

Får vel prøve den ut snart. Fikk med en haug med frukttobakk som bare ligger å dufter :p

Trykte du på linken på signaturen min du? Ser deg ofte i United tråden serru. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...