FKL982 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Nei, men en kompis sier han omtrent vet hvordan man gjør det. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Skal du lage en vannpipe? Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Min venns vannpipe er hjemmelaget, og det er den beste vannpipen i strøket! Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Det har jeg faktisk hørt om. Hjemmelaget som er virkelig gode. Det er bare at jeg gidder ikke å lage når jeg har en fra før. Lenke til kommentar
prfssrhlm Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Ei venninne av meg kjøpte med seg en hookah til meg da hun var i dubai. Veldig lekker sak. Gleder meg til å få prøvd den. Har hatt litt erfaringer med andre typer vannpiper før, men hadde aldri falt meg inn å røyke fruktobakk i en? I morgen skal jeg handle kull Lenke til kommentar
thrice Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Ei venninne av meg kjøpte med seg en hookah til meg da hun var i dubai. Veldig lekker sak. Gleder meg til å få prøvd den. Har hatt litt erfaringer med andre typer vannpiper før, men hadde aldri falt meg inn å røyke fruktobakk i en? I morgen skal jeg handle kull Hva har du putta i pipa? Lenke til kommentar
prfssrhlm Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Ei venninne av meg kjøpte med seg en hookah til meg da hun var i dubai. Veldig lekker sak. Gleder meg til å få prøvd den. Har hatt litt erfaringer med andre typer vannpiper før, men hadde aldri falt meg inn å røyke fruktobakk i en? I morgen skal jeg handle kull Hva har du putta i pipa? Den gikk hus forbi skjønner jeg. Men det er forøvrig ikke det denne tråden handler om uansett. Ville bare dele nyhetene om at jeg har fått meg vannpipe Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Ei venninne av meg kjøpte med seg en hookah til meg da hun var i dubai. Veldig lekker sak. Gleder meg til å få prøvd den. Har hatt litt erfaringer med andre typer vannpiper før, men hadde aldri falt meg inn å røyke fruktobakk i en? I morgen skal jeg handle kull Javel? Rent grønt eller brunt du bruker da eller? Lenke til kommentar
prfssrhlm Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Ei venninne av meg kjøpte med seg en hookah til meg da hun var i dubai. Veldig lekker sak. Gleder meg til å få prøvd den. Har hatt litt erfaringer med andre typer vannpiper før, men hadde aldri falt meg inn å røyke fruktobakk i en? I morgen skal jeg handle kull Javel? Rent grønt eller brunt du bruker da eller? Nei det har vel gått med litt av hvert. Men det var den gang. Slutt på slikt nå. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 *snip* Ville bare dele nyhetene om at jeg har fått meg vannpipe Gratulerer med vannpipe Lenke til kommentar
prfssrhlm Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 *snip* Ville bare dele nyhetene om at jeg har fått meg vannpipe Gratulerer med vannpipe takk Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg skjønner ikke hva du har brukt i pipa di... Det må jo være evig dyrt med forsjellige "andre" saker i...? Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Ha oppi en femmer hver gang du skal røyke vannpipe i en 30 min tid blir dyrt i lengden tenker jeg. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Noen som har erfaring med Mya QT? Har hørt mye positivt om den. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Ligner veldig på den ene pipa jeg tok jomfrudommen på her for litt sia. Greide å knekke den jeg brukte til vanlig skjønner du. Får ikke stort dragsug i lungene med de små. Og dragsuget blir enda mindre jo tynnere slange. EDIT: har fortsatt en jomfrupipe, greit å ha dem som reserve. Endret 26. februar 2009 av RePaC Lenke til kommentar
genser Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Denne tråden har jeg ikke oppdaget før. Så koselig med vannpipetråd da. Etter mange år erfaring kjøpte jeg min første i Egypt i fjor senhøst. Stor og fin, og etter hva jeg har lært fra før er tegnene på god kvalitet tilstede. Fikk også med en fancy slange som jeg ikke har sett tilsvarende til, kan vise bilde senere. Får vel prøve den ut snart. Fikk med en haug med frukttobakk som bare ligger å dufter Lenke til kommentar
prfssrhlm Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Fikk endelig prøvd den. Funker som bare det Litt liten og kanskje trekker litt lite, men ellers finfin:) Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Denne tråden har jeg ikke oppdaget før. Så koselig med vannpipetråd da. Etter mange år erfaring kjøpte jeg min første i Egypt i fjor senhøst. Stor og fin, og etter hva jeg har lært fra før er tegnene på god kvalitet tilstede. Fikk også med en fancy slange som jeg ikke har sett tilsvarende til, kan vise bilde senere. Får vel prøve den ut snart. Fikk med en haug med frukttobakk som bare ligger å dufter Trykte du på linken på signaturen min du? Ser deg ofte i United tråden serru. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Noen tips til å rense pipa skikkelig? få bort all butikksmak og slik? Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Noen tips til å rense pipa skikkelig? få bort all butikksmak og slik? Piperenser? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå