Windows8 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Tror jeg har prøvd nesten like mange forskjellige kulltyper som smaker, og jeg konkluderer med at kull er med på å frembringe smaken. Vet ikke hva det kullet jeg bruker heter, men det er en lang trekant. Varer sinnsykt lenge og det er den beste jeg har "smakt." Lenke til kommentar
thrice Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Hvor har du kjøpt det? Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Vet bare det var i Oslo, veldig lite kjent der. Var ikke alene, så skal si fra når jeg finner det ut spesifikt sted. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Sist jeg røkte vannpipe, så smakte tobakken godt! Det gjør ikke den jeg bruker nå, smaker bare svidd: / Hva gjør jeg galt? Fyller opp "hodet" med tobakk, ikke press eller noe, drysser det på. Så, tar jeg vann i vasen, så det når ca 2-3cm over røret. Stikker hull der kullet skal ligge, varmer det skikkelig. og slenger på. Lar det ligge i noen minutter, og så røyker jeg.. Men, røyken river i halsen! Er ikke noe godt, blir ikke noe kos å røyke pipa: ( Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Rengjør pipen, er tobakken tørr? Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Tobakken er ikke tørr, pipa har stått i butikk ganske lenge før jeg kjøpte den. Så kjente det hang igjen smak de første gangene. Så, får prøve å rengjøre den bedre. Edit: Var en annen pipe jeg brukte forrige gang jeg røkte. Sitter med en kamerat som har med seg pipa, og han fikk den smaken som man skal ha. Endret 21. februar 2009 av -pyrion- Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hva er deres erfaring med dobbel aluminiumsfolie? Det kullet jeg har nå er litt for kraftig tror jeg, tobakken blir rimelig fort røykt opp. Skal prøve med dobbel etterpå. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Aldri prøvd... Hvordan gjør man- og hvordan funker det? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Man legger bare to lag med alufolie. Mindre varme går gjennom vil jeg tro. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Såppas enkelt... Hadde jeg vært deg hadde jeg bare brukt nål til å lage hull, og kanskje færre enn du har lagd tidligere... Så blir den ikke svidd med en gang... Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Ja det må prøves, mindre og færre hull vil kanskje funke. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Og, jeg har prøvd åp forklare det før... Ta litt mindre tobakk i kantene og heller mer i midten, så lager du flere hull på siden, og noen få i midten... Dette gjør at tobakksmaken varer lenger:) Lenke til kommentar
KongKarlsen Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Noen jeg kjenner sier at man kan få sopp i lungene av vannpipe.. er dette sant? Og vi røyker en tobakk jeg ikke blir svimmel av, alikevell er det noen som påstår at det inneholder nikotin, sant eller usant? :S Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Frukttobakk inneholder både nikotin og kjære, men i veldig liten grad. Tror jeg husker at det var 0.05% nikotin jeg leste på en pakning en gang. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 På pakkene mine står det 0.2% nikotin. Tror du skal røyke mye for at det skal starte å danne seg sopp i lungene:S Lenke til kommentar
thrice Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg mener å ha lest at dette med sopp handler om at man bruker vann, noe som gjør at det kan vokse sopp i slangen o.l, for også bli overført til lungene. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Bare trenger den i mine innlegg, skal mekke en i sommer Lenke til kommentar
thrice Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hvorfor legger du ikke tråden til i "Favoritter"? Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Fordi jeg er en jævla diskusjon.no noob. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Bare trenger den i mine innlegg, skal mekke en i sommer Har du hatt noen vappiper tidligere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå