Gå til innhold

Den knøttlille? Vannpipe/Hokaah tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har prøvd å bestille tobakk over nettet?

Jeg gjorde det. Bestillte fra http://www.smoking-hookah.com/. Tobakk med vannpipe og hele pakka da ... men fikk alt helt å fint!

Bestilte du alt i en pakke, med tobakk som følger med? Jeg har hørt at det kan være vanskelig å kjøpe enkeltstående tobakkprodukter da varsling på pakning ikke eksisterer. ”Røyking dreper” osv.

Endret av ultimatedeskjet
Lenke til kommentar

Hva gjør man om tobakken har blitt tørr? Har 2 pakker fra i fjor sommer, som jeg gjerne vil røyke opp når jeg kjøper ny pipe i morra. Er Cola og Jordbær smak, og synes de er digge. Men de har blitt temmelig tørre nå: / Hva kan jeg gjøre for å fukte den litt?

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvor dyp hatten din er... Men feilen mange gjør er å legge for mye tobakk i hatten, så toppen av tobakken blir brent med en gang, og det ikke smaker noe særlig digg.

Hvis du kjøper en ny hatt, dypere jo bedre, så kan du legge litt mindre tobakk også.

Lenke til kommentar

Jeg bruker et triks: Hvis du har naturkull(eller sånne "ikke lettanntennlige") så fyller du på tobakk i hatten, men du fyller mer i midten enn i kantene. En slags pyramide. Så legger du på folien, men lager bare hull i kantene+ noen få hull i midten. Også legger du kullet i kantene.

Edit: Meget dårlig skrevet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...