ultimatedeskjet Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Ja, den har en enkel form og forsiktig dekorasjon. Men er helt grei. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Tør nesten ikke ta bilde av min, er blitt veldig godt brukt, en ordentlig vannpipetøs. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg og noen kamerater kjøpte vannpipe i Marokko, men moren til han ene tok den og sa"du får den tilbake når du blir 18". Så nå låner jeg en skikkelig jentepipe med hjerter på og greier av en i klassen:) Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Mmm, vannpipe med hjerter har jeg aldri hørt om. Skjønner deg godt; "en kompiss" av meg bla bla bla. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Noen som har prøvd å bestille tobakk over nettet? Lenke til kommentar
Thiraphat Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Noen som har prøvd å bestille tobakk over nettet? Jeg gjorde det. Bestillte fra http://www.smoking-hookah.com/. Tobakk med vannpipe og hele pakka da ... men fikk alt helt å fint! Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Noen som har prøvd å bestille tobakk over nettet? Jeg gjorde det. Bestillte fra http://www.smoking-hookah.com/. Tobakk med vannpipe og hele pakka da ... men fikk alt helt å fint! Bestilte du alt i en pakke, med tobakk som følger med? Jeg har hørt at det kan være vanskelig å kjøpe enkeltstående tobakkprodukter da varsling på pakning ikke eksisterer. ”Røyking dreper” osv. Endret 11. februar 2009 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Hva gjør man om tobakken har blitt tørr? Har 2 pakker fra i fjor sommer, som jeg gjerne vil røyke opp når jeg kjøper ny pipe i morra. Er Cola og Jordbær smak, og synes de er digge. Men de har blitt temmelig tørre nå: / Hva kan jeg gjøre for å fukte den litt? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Kommer litt an på hvor tørt det er. Jeg bruker bare litt vann. Men tørr tobakk er heller ikke så lett å redde vil jeg tro. Men min pipe er bare røykbar i ca 20 min. Det er litt kort tid. Hva skal gjøres for å røyke lengre, skifte til naturkull? Har fortsatt ikke prøvd det på denne pipen. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg vet ikke hvor dyp hatten din er... Men feilen mange gjør er å legge for mye tobakk i hatten, så toppen av tobakken blir brent med en gang, og det ikke smaker noe særlig digg. Hvis du kjøper en ny hatt, dypere jo bedre, så kan du legge litt mindre tobakk også. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Har ganske dyp hatt, men kanskje jeg skal ha større avstand mellom tobakk og folie. Pakker ikke tobakken noe særlig heller, bare river den litt opp og legger nedi. Det jeg tenkte med naturkull er at den er varmere og holder lengre, dermed mer tobakk i bunnen som blir brent. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg bruker et triks: Hvis du har naturkull(eller sånne "ikke lettanntennlige") så fyller du på tobakk i hatten, men du fyller mer i midten enn i kantene. En slags pyramide. Så legger du på folien, men lager bare hull i kantene+ noen få hull i midten. Også legger du kullet i kantene. Edit: Meget dårlig skrevet Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Den var ikke dum. Skal definitivt prøves ut. Det er snart tomt for lettantennelige, får kjøpe noe naturkull neste gang. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Vil røyke vannpipe nå! Men mor og far er ikke så fan:( Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Åhhh, røyket igår. Prøvde eple/mint for første gang og det var sinnsykt godt! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Har dere prøvd å blande to smaker før? Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Det var jo det RePac nettopp hadde gjort..? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Ah! For alt jeg veit finnes det tobakk med eple/mint smak. Men ålreit. Tenkte å prøve med på kirsebær og fersken ved neste pipeparty. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Gjør det? Kan godt hende... Kirsebær/fersken... Hmm, spennende? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Banan og cola frister å smake. Må nesten ha noe søtt etter espressotobakk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå