Windows8 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Du snakker til foxxy sant? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Ja det gjorde jeg. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg pleier ofte å bruke "ikke lett antenlig kull". Og da legger jeg to biter ved siden av hverandre, så det dekker hele hatten. Kullet blir ikke så kaldt om man bare lar det ligge der. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Da forstår jeg bedre. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Pleier dere å bruke andre ting enn vann i pipa? Selv syns jeg melk er digg. Har ikke prøvd sprit, det er litt for dyrt og digg for å bruke i pipa.. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Skjønner ikke folk som skal ha sprit oppi pipa, man blir IKKE full. Væsken røyken går gjennom er for å rense så man ikke får kullrøyk rett i lungene, dessuten er det varmt. Grunnen til at man skal ha melk i pipa er for å at den skal skumme mer og lage tjukkere røyk. EDIT: burde nesten ha "vannpipeguru" i nicket syns jeg. Endret 9. februar 2009 av RePaC Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hadde tenkt å spørre om det samme. Jeg har prøvd en del forskjellig brus, ikke noe særlig. I de fleste tilfeller ødelegger det smaken. Melk har jeg aldri fått til. Ulike mengder og fløte er prøvd ut, men ingen effekt. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Har du prøvd sprit? Har det ingen virkning? Villa Farris/Champgnebrus er genialt. I hvertfall når tobakken er brent... Smaker bare Villa:) Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Litt på smak, men ingen berusningseffekt. Bortkastet mener jeg. Endret 9. februar 2009 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hadde tenkt å spørre om det samme. Jeg har prøvd en del forskjellig brus, ikke noe særlig. I de fleste tilfeller ødelegger det smaken. Melk har jeg aldri fått til. Ulike mengder og fløte er prøvd ut, men ingen effekt. Må ha veldig lite melk, prøv helst helmelk. Tar du for mye skummer det og kommer som bobler gjennom røret og inn i kjeften. Ikke digg, skjedd med meg. Må være ærlig, aldri prøvd med sprit, men det skjer ingen kjemisk reaksjon når lufta går gjennom væsken. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hadde tenkt å spørre om det samme. Jeg har prøvd en del forskjellig brus, ikke noe særlig. I de fleste tilfeller ødelegger det smaken. Melk har jeg aldri fått til. Ulike mengder og fløte er prøvd ut, men ingen effekt. Må ha veldig lite melk, prøv helst helmelk. Tar du for mye skummer det og kommer som bobler gjennom røret og inn i kjeften. Ikke digg, skjedd med meg. Må være ærlig, aldri prøvd med sprit, men det skjer ingen kjemisk reaksjon når lufta går gjennom væsken. Et kjemi-geni? Neida, jeg tror jeg ikke gidder å bruke sprit i vannpipe, om ikke det er andre som har det i. For det gidder ikke jeg å sløse spriten på. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Får prøve det da. Hvor mye ca bruker du å ha i? Og hvor stor er vasen din? Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Hadde tenkt å spørre om det samme. Jeg har prøvd en del forskjellig brus, ikke noe særlig. I de fleste tilfeller ødelegger det smaken. Melk har jeg aldri fått til. Ulike mengder og fløte er prøvd ut, men ingen effekt. Må ha veldig lite melk, prøv helst helmelk. Tar du for mye skummer det og kommer som bobler gjennom røret og inn i kjeften. Ikke digg, skjedd med meg. Må være ærlig, aldri prøvd med sprit, men det skjer ingen kjemisk reaksjon når lufta går gjennom væsken. Et kjemi-geni? Neida, jeg tror jeg ikke gidder å bruke sprit i vannpipe, om ikke det er andre som har det i. For det gidder ikke jeg å sløse spriten på. Nei, haha, men gikk bra på kjemi-eksamen. Får prøve det da. Hvor mye ca bruker du å ha i? Og hvor stor er vasen din? Veldig lite, kvart dl eller mindre. Har oppi 4-5 dl vann ca. Hvis jeg sier 1/12 helmelk så er vi i mål. Endret 9. februar 2009 av RePaC Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Får prøve det da. Hvor mye ca bruker du å ha i? Og hvor stor er vasen din? Innlegg nr. 1337? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hehe, nei. Tråden ligger i OT-baren nå. Men fikk 1337 for litt siden Ok da prøver jeg med melk igjen. Slik ser pipen ut. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Himla digg pipe! Hvor har du den fra? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Innvandrerforretning faktisk. Samme sted jeg kjøper frukttobakk. De har mange andre piper også, men jeg gikk for the big boy. Grei kvalitet til grei pris. 300 kroner. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hvor bor du? På Shang Rila(eller hva den heter) koster det jo nesten tusenlappen:O Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Bor i Bergen. Men husk: dette er helt sikkert ikke den samme kvaliteten. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Mulig det... Den ser jo ikke veldig fancy ut nei... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå