theoriginalAidskake Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hva byttet du til? Så deg faktisk på ei venninnes facebook nå liten verden. Kjøpt kullbriketter på Shangri-La nå, de funker mye bedre. Jeg blir så voldsomt utålmodig når jeg må knote lenge med å få fyr på kullet, men disse var ganske gode. Du ser meg både her og der, men jeg aner ikke hvem du er. Det er litt creepy. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Har bare sett deg på Roskilde og Facebook. Tror ikke det faller under stalker kategorien enda Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Åhh! Vannpipe er najs! Fikk vilt lyst til å røyke nå...! EDIT: "Mine innlegg" Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Fikk også lyst på pipe, men har ikke kull. Gidder ikke bruke sånn grillkull heller, haha! Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Det har jeg prøvd, gikk ikke så bra. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Det funker veldig bra med kull fra peien/ovnen... Man må bare bytte kull ganske ofte:/ Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jepp, brenner ikke så lenge, men må man så må man. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Ja kuller slukker rimelig fort. Men da jeg prøvde det tok jeg folie rundt og fylte opp med tre-fire kullbiter fra peisen. Har aldri røykt noe så harskt. :!: Men ja smålig desperat. Men apropos aluminiumsfolie. Tar dere det rundt pipehodet, blir det bedre varme fra kullet da? Jeg sluttet med det etter jeg fikk ny pipe. Askefatet er mye større, dermed ikke så farlig om det skulle falle av. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Har aldri gjort det fordi det kommer til å samle seg så mye aske rundt kullet. Pleier bare å ta klypa og riste litt på kullet på askefatet for å få bort overflødig aske. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jepp. Den gamle pipen min var så liten og slangen så kort at jeg måtte holde den i hånden, da er det lurt at kullet ikke faller av. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Haha, har 2 sånne, de er jomfruer begge 2. Skikkelig nydelige<3 Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg pleier ikke å gjøre det... Jeg har nemlig ikke alltid så mye tobakk, og når det blir så varmt så blir tobakken så fort brent:( Men av og til når det skal bli mye røyk er "hatt" over pipehatten bra! Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Kunne tenke meg at det ble litt rart:P Det jeg mener er, som han over meg sa, med aluminiumfolie rundt/over hatten, sån gjør at kullet blir varmere. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Er ikke det det vanlige? Jeg har hørt rykter om å bruke rist, men det har jeg ikke.r Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Faller ikke mye aske nedi med rist? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Det er vel det logiske. Men jeg kan ikke se for meg at det er så bra for helsa og røyke noe igjennom folie heller. Hvis jeg skulle brukt rist måtte jeg vært flink til å ta av aske, og det glemmer jeg hele tiden uansett. Endret 8. februar 2009 av thrice Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Det beste er jo å ikke røre kullet. Da faller ikke noe aske nedi hullene. Rist funker fint, men liker bedre folie! Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hæ? Jeg vil heller ha litt aske nedi tobakken enn lunka kull, ellers takk. Dessuten får du ikke mye aske nedi med mindre du lager kembo svære hull. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Men om man ikke flytter den rundt blir ikke all tobakken utnyttet, yes? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå