S0ppel Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Har prøvd det meste av vannpipe smaker.. Mint, kaffe, frukt-mix, fersken, appelsin, banan,jordbær, banan, eple mm. Det absolutt beste er en blanding av mint og eple ilag. Kanongodt folkens Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Espresso er den beste jeg har prøvd. Dumt at jeg ikke finner den i de lokale butikkene. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Noen som har prøvd smakene mint, rose og mango? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg har prøvd mint. Kjøpte med meg 1000 gram hjem fra Egypt, faktisk. Etter det jeg husker er den frisk og god. Bare håper minnet ikke skuffer. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Er de smaken som jeg ikke har prøvd, og som tilgjengelig der jeg kjøper. Mint er jo friskt og kjølig, noe som passer til frukttobakk. Smak av rose er jeg litt skeptisk til. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Smak av rose høres litt gay ut Hvor kjøper du? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hehe. En innvandrerforretning på baksiden av grieghallen Bergen. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Mint og mango har jeg smakt, mangoen smaker bæsj og minten føltes ikke ut som røyk. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Ai ai. Fant en ny butikk i dag, like bak den andre jeg kjøper fra. Her hadde de mange spennende smaker. Som: cappuccino, cola, banan, sitron osv. Kjøpte også vannpipealuminiumsfolie, blir gøy å prøve. Endret 6. februar 2009 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Nice. Hvor mye betaler du? I går fikk jeg endelig testa vannpipa. Den fungerte veldig bra. Eple skuffet, siden det nesten ikke smakte noe. Tror jeg må prøve meg på et annet merke. Edit. Hvilket kull bruker dere? Det jeg kjøpte med fra Egypt tar en evighet å fyre opp. Endte opp med at vi la det i peisen oppå en "tenn kubbe"(husker ikke navnet). Endret 7. februar 2009 av thrice Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Jeg betalte 130 kr for 250 g, 20 kr for vannpipefolie (100 stk.) og 10 kr for 10 lettantennelig kull. Fin pris for det som er tilgjengelig her i byen, billigere enn Scorpius. Kjøpte totalt tre pakker altså 30 kr for 30 kullbiter. Fant ikke trekull, da blir det runde lettantennelige. Jeg legger også kullet inn i peisen. Men jeg legger kullet direkte oppå de glødende trebitene som resultat fra vedbrenning, har peis på rommet:) Etter min erfaring smaker vannpipen litt dårlig de aller første gangene, men etter at pipen er røyket litt på blir det mye bedre. Endret 7. februar 2009 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Aha. Da får jeg bare røyke mer da. Mint smakte veldig mye, forresten. Minte meg om Extra. Jeg har dog ikke peis i leiligheten så det hadde vært greit med noe veldig lett antennelig så man slipper å sitte med en lighter halve kvelden. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jepp. Sterarinlys, klype og litt blåsing funker bra på de lettantennelige. Mint eple kombinasjonen er sterkt anbefalt mange steder, må nesten prøve det engang. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Høres spennende ut. Jeg får ta en titt hos de lokale innvandrersjappene i Kristiansand når stipendet kommer . Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Kjøpte frukttobakk med kirsebærsmak da jeg var i Egypt. Gode greier! Vannpipe er koselig. Og ja - kullet jeg også kjøpte i egypt var også innmari vrient å få fyr på. De måtte jeg bare kaste til slutt. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Hva byttet du til? Så deg faktisk på ei venninnes facebook nå liten verden. Endret 7. februar 2009 av thrice Lenke til kommentar
QBab Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Vannpipe er standard hver kveld Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Vannpipe er standard hver kveld Hver kveld? Som regel helgene, 3-4 ganger etter hverandre, helst i flere timer. Man blir så sløv etterpå, eller er det bare meg? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Vannpipe er standard hver kveld Er det lurt? Fant på et bra triks på å få fyr på det dårlige kullet. Dypp den i stearin fra lyset og la det brenne bort. Jeg merket ikke noe på smaken. Hvordan det er med giftstoffer vet jeg ikke. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Sikkert ikke lurt, men merker ikke noe på fysikken. En kveld på byn med vanlige cigaretter kjenner jeg derimot utrolig godt dagen(e) etter på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå