Thiraphat Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Ingen som vet hvor lang tid det tar for å få sin bruker aktivert? Samme her, ikke fått noentnig og det er en stund siden nå. Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Noen som vet hvor i Bergen vi får kjøpt sånn lett antennelig kul, istedenfor natur kull? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Noen som vet hvor i Bergen vi får kjøpt sånn lett antennelig kul, istedenfor natur kull? Scorpius ved sentralbadet har. Innvandrerbutikker rundt Fretex, sørsiden av Grieghallen har kull i alle varianter, også lettantennelig. Det finnes sikkert mange flere. Thiraphat: Ok, da er jeg ikke alene. Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Den jalla butikken med bunnpris? Får stikke innom en dag Edit: Hva er prisen forresten? Endret 20. januar 2009 av S0ppel Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Den jalla butikken med bunnpris? Får stikke innom en dag Jepp, de har kull. Men innvandrerbutikkene er mye billigere på kull og tobakk. Prisen er 20 for fem kjempe store og 35 for 10 vanlige, men vet ikke om de fortsatt har de. Den butikken ved fretex like bak grieghallen har en pakke med 80 (!) kullstykker til 50-60 kroner om jeg husker riktig. Endret 20. januar 2009 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
t-jelsa Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Hei! Lurte på om at dere vet om noen plasser i stavanger der jeg kan kjøpe frukttobakk?? eller om det er mulig og kjøpe på internett, men det er vell en liten risk siden at det er ulovlig?? Lenke til kommentar
Thiraphat Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 http://www.smoking-hookah.com/ Har selv bestilt herfra, gikk kjempe fint! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Kom hjem fra Egypt i går, og måtte så klart kjøpe en vannpipe. Er spent på hvordan den er. Lokalguiden til Ving hjalp meg å finne noe som visstnok skulle være av grei kvalitet i Kairo. Endret 28. januar 2009 av thrice Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Kom hjem fra Egypt i går, og måtte så klart kjøpe en vannpipe. Er spent på hvordan den er. Lokalguiden til Ving hjalp meg å finne noe som visstnok skulle være av grei kvalitet i Kairo. Pen den, hvordan er den i aksjon? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg aner ikke. Skulle egentlig teste den i dag, men har blitt forkjøla. Må vente i spenning til neste helg. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Er nok lurest det. Kjøpte en ny pipe for ikke så lenge siden, skal ta noen bilder snart. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Yes, jeg fant en vannpipe tråd. Mine vannpipe stuff: Vannpiper: 3; 1 ganske stor og 2 mindre jomfrupiper. Smaker: Mango, mørk drue, rødt/gult eple og jordbær. Folie: Spesiell folie, rundt, tykkere enn vanlig og holder tettere rundt kanten. Har også en kantholder for å ha rundt toppen så kullet ikke faller ut. Også smakt banan og mint. Jeg skal sørge for flyt i denne tråden. Endret 31. januar 2009 av RePaC Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Jeg bruker stekefolie som er litt tykkere. Men den pipen jeg har nå har et pipehode som er ganske dypt. Tror kanskje jeg må kjøpe natur kull (firkanter) istedenfor. Pga. det er en del frukttobakk i bunnen som ikke blir brent, skal det være slik? Endret 31. januar 2009 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Pleier som regel og ligge igjen litt ubrent tobakk på bunn, det gjør det på min også med medium pipehode. Siden du har et såpass dypt pipehode så anbefaler jeg og ha tobakken minst mulig tett. Sånn at den har masse luftrom å puste på. Er ikke sikker på hvordan type kull som egner seg best. Smaken forandrer seg også mhp hvilke type kull man bruker selvsagt. Selv liker jeg de trekanta lange best. De holder gløden lenge og er ganske varme. EDIT: hvor mange og hvor store/små hull pleier folk å bruke her? Selv liker jeg å ha mange bittesmå for å fordele varmen fra kullet mest mulig. Endret 31. januar 2009 av RePaC Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Bruker bindersspiss til å lage hull. Mange hull med gjevn avstand. Hvordan er det med kull da? Antall, plassering, flytting osv.. Jeg bruker bare en kullbit som flyttes litt rundt. Først rundt i alle hjørnene, tilslutt i midten. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Bruker også bare 1, og brekker lengden til den sånn at den passer til diameteren på pipehode. Flytter den et par ganger og rister av den aske i løpet av en røykerunde. Også har jeg kullet på forskjellige plasseringer, men ikke i noen bestemt rekkefølge. Nå er det fotballkamp! Snakkes Ultimatedeskjet. Etter 20.00 blir det vannpipe på meg! Endret 1. februar 2009 av RePaC Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Noen som vet om noen bra nettsider for å bestille vannpipe varer fra? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Hva med denne? Har lest mye bra om den. Endret 1. februar 2009 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Mye bra der på den sida, men jeg tenkte på norske vannpipe sider? Så fersken smak der, den så god ut. Kjøpte mango en gang fordi jeg trodde det var god smak, den lukter og smaker høgg. Har den bare liggendes. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Mango har jeg ikke prøvd. Fersken er litt spesiell, ikke dårlig men jeg ble litt overasket over smak/lukt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå