Gå til innhold

Den knøttlille? Vannpipe/Hokaah tråden

Anbefalte innlegg

Spør litt vel tidlig, men får vel gjøre det før jeg glemmer det. Skal ned om Spania med noen kompiser tidlig neste år, og tenker å kjøpe litt vannpiper og stuff. Tips til hva vi burde se etter, og hva som er kvalitet/søppel?

Endret av Scotty
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg lurer på noe! Jeg har en stilig svart en:) Og mange typer tobakk i alle smaker, men problemet er at noen ganger er den veldig deilig å røyke, du trekker ned, det kommer smak av feks jordbær og du blåser ut en masse røyk.. Men andre ganger er den umulig å røyke, det kommer masse røyk men ikke noe smak bare en følese av at du må hoste før du får trekt ned noe... Noen som vet hva som må gjøres? er det for mye tobakk eller for lite eller???? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Var i tyrkia i sommer med noen kompiser og vi kjøpte vel nesten alle hver sin vannpipe

Da jeg kom hjem og skulle fyre igang fant jeg ut at jeg hadde kjøpt ei defekt vannpipe....

Røret som går ned i flaskehalsen var rett og slett for kort, så det måtte fylles for mye vann i den. Nå sitter jeg igjen med altfor mye tobakk og kull :ninja:

Btw, det jeg lurte på, regnes fruktobakk som vanlig tobakke? Da mener jeg i tollen, fordi det står jo til og med advarsler på pakkene :roll:

Lenke til kommentar
Jeg lurer på noe! Jeg har en stilig svart en:) Og mange typer tobakk i alle smaker, men problemet er at noen ganger er den veldig deilig å røyke, du trekker ned, det kommer smak av feks jordbær og du blåser ut en masse røyk.. Men andre ganger er den umulig å røyke, det kommer masse røyk men ikke noe smak bare en følese av at du må hoste før du får trekt ned noe... Noen som vet hva som må gjøres? er det for mye tobakk eller for lite eller???? :dontgetit:

Vask den godt. Neste gang du bruker den kan du ta kullet av og blås ut røyken. Slipp kullet forsiktig ned i et askebeger eller lignende, slik at asken faller av.

JeepersCreepers

Utrolig lite tobakk, men fortsatt tobakk. Om man kjøper tobakk utenom kan dette bli problematisk. Men det som følger med pakken virker som det går greit med.

Endret av ultimatedeskjet
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...