Scotty Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Spør litt vel tidlig, men får vel gjøre det før jeg glemmer det. Skal ned om Spania med noen kompiser tidlig neste år, og tenker å kjøpe litt vannpiper og stuff. Tips til hva vi burde se etter, og hva som er kvalitet/søppel? Endret 17. november 2008 av Scotty Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Ville ikke valgt en av de billigste. Ta heller en litt mindre og bedre av kvalitet enn billig og stor. Kjenn litt på slangen og ellers for å finne en fin pipe. Lenke til kommentar
thaislap Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg røyker dette masse, utrolig godt og kos stemning. På ferie i sommer, så røyka vi sikkert dette gjennomsnittelig 3-4 timer per dag. Nam nam! Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg kjøpte en stor pakke med eplesmak for noen uker siden. Utrolig mye mer for pengene. Jeg pleide å kjøpe de små pakkene. Nå skal det nevnes at jeg har et veldig lite pipehode på vannpipen som ikke har aldeles med plass. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Burde ikke denne tråden ligge under OT-baren, sammen med blant annet snus og pipe tråden. "Helse" blir litt feil føler jeg. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Jo det er sant. Da jeg lagde tråden var det for å få vite om noen hadde peil på hvor usunt det egentlig var. Derfor ligger den under helse, men om noen moderatorer kunne fått flytttet den til OT-baren hadde det vært knall! Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Har lyst til å kjøpe med vannpipe jeg også. Hvilken pipe ville dere anbefalt av disse to? • Nile (2 hose) Hookah • The 2 Hose Odyssey Hookah Noen som har erfaring med nettbutikkene? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Flytter tråden litt eg. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Flotte greier. Noen gode steder for å kjøpe frukttobakk og kull i Bergensområdet? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Har lyst til å kjøpe med vannpipe jeg også. Hvilken pipe ville dere anbefalt av disse to? • Nile (2 hose) Hookah • The 2 Hose Odyssey Hookah Noen som har erfaring med nettbutikkene? Nile pipen er penere og har tøffere slange, men ellers ser jeg ikke den store forskjellen. Lenke til kommentar
Vattekar Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg lurer på noe! Jeg har en stilig svart en:) Og mange typer tobakk i alle smaker, men problemet er at noen ganger er den veldig deilig å røyke, du trekker ned, det kommer smak av feks jordbær og du blåser ut en masse røyk.. Men andre ganger er den umulig å røyke, det kommer masse røyk men ikke noe smak bare en følese av at du må hoste før du får trekt ned noe... Noen som vet hva som må gjøres? er det for mye tobakk eller for lite eller???? Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Var i tyrkia i sommer med noen kompiser og vi kjøpte vel nesten alle hver sin vannpipe Da jeg kom hjem og skulle fyre igang fant jeg ut at jeg hadde kjøpt ei defekt vannpipe.... Røret som går ned i flaskehalsen var rett og slett for kort, så det måtte fylles for mye vann i den. Nå sitter jeg igjen med altfor mye tobakk og kull Btw, det jeg lurte på, regnes fruktobakk som vanlig tobakke? Da mener jeg i tollen, fordi det står jo til og med advarsler på pakkene Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Jeg lurer på noe! Jeg har en stilig svart en:) Og mange typer tobakk i alle smaker, men problemet er at noen ganger er den veldig deilig å røyke, du trekker ned, det kommer smak av feks jordbær og du blåser ut en masse røyk.. Men andre ganger er den umulig å røyke, det kommer masse røyk men ikke noe smak bare en følese av at du må hoste før du får trekt ned noe... Noen som vet hva som må gjøres? er det for mye tobakk eller for lite eller???? Vask den godt. Neste gang du bruker den kan du ta kullet av og blås ut røyken. Slipp kullet forsiktig ned i et askebeger eller lignende, slik at asken faller av. JeepersCreepers Utrolig lite tobakk, men fortsatt tobakk. Om man kjøper tobakk utenom kan dette bli problematisk. Men det som følger med pakken virker som det går greit med. Endret 17. desember 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Kjøpte tobakk med jordbærsmak her forleden. Lukten var litt rar men smaken var god. Andre som har prøvd jordbær. Lenke til kommentar
Thiraphat Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 hvor kan jeg få tak i tobakk i kristiansand? Hvor skaffer dere det henn? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Her tror jeg du finner. Endret 9. januar 2009 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Thiraphat Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Her tror jeg du finner. supert! får stikke innom å se. takk! Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Hei folkens. Jeg lagde meg likegodt en bruker på siden http://www.vannpipe.com/ under forum. Men jeg har ikke fått tilsendt epost, og kommer heller ikke inn på siden, det står at siden krever passord/brukernavn. Det er over en uke siden jeg lagde brukernavn og passord. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Ingen som vet hvor lang tid det tar for å få sin bruker aktivert? Lenke til kommentar
Bata Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Ingen som frykter sopp på lungene med denne røykinga? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå