Azton Skrevet 1. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2003 Noen som vet hvor jeg kan få en gratis mailadresse.. noe liknende hotmail eller noe (bare ikke hotmail) Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 1. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2003 Helt klart yahoo.no Lenke til kommentar
chimera Skrevet 1. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2003 www.pakistanmail.com(denne var gratis inntil en måned siden). Jeg hadde nemlig: [email protected] [email protected] helt til det kostet penger... Du kan også prøve: britneyfanclub superdame Lego Actionman supermanfanclub osv. de gir gratis mail. Eller så lag eget domene og sett opp en ftpserver selv: kjør tjenesten start->run->services.msc->server(automatic og start) så nettverk->local area connection->properties->advanced->settings osv. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 1. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2003 ehh??? er ikke hotmail gratis lenger?? :o jeg har da aldri betalt for den.. :-? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 1. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2003 ehh???er ikke hotmail gratis lenger?? :o jeg har da aldri betalt for den.. :-? hotmail er delvis gratis, hver bruker kan bruke opptil 2mb gratis, trenger du mer så koster det..... Lenke til kommentar
vegge Skrevet 1. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2003 http://mail.com Og Jannis-15, ingen sa at hotmail kostet penger. Det var bare ikke et alternativ. Får selv ganske mye spam o.l. på hotmail-kontoen min, men det er jo derfor jeg har den.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå